Дурня з гривневим депозитом…
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.
В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.
Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.
Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.
Анастасія, ваша помічниця