Не можемо отримати картку для виплати стипендії
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 6 жовтня 2023, 13:06
- #
Вітаю! Як в минулому студент, максимально розумію історію вашої доньки. Ситуація неприємна виникла :(
Але вже поспішаю до вас у приватні повідомлення, та щоб нарешті вирішити цю проблему.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Але вже поспішаю до вас у приватні повідомлення, та щоб нарешті вирішити цю проблему.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Дійсно, Ярослав, дякувати вам питання вирішено. Але все ж таки є неприємні моменти. По-перше, сьогодні у відділені менеджер знову не могла спочатку зрозуміти, що відбувається, картку ж було видано. Потім ця менеджер запросила колегу, яка вперше видавала нам недійсну картку й при нас вони вели такого змісту діалог: «Що у них за проблема. Я пам’ятаю, що щось було, але що?Ти ж видавала їм картку?». Погодьтесь, що при клієнтах таке обговорення не є тактовним.
По-друге, звернення безпосередньо у техпідтримку не принесло результату, бо на зв’язок виходять що разу різні представники, які не володіють інформацією. Лише мій відгук на цьому сайті та ваша реакція призвели до результату. Таким чином, питання до професійності працівників Sense Bank все ж таки залишаються.
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 11 жовтня 2023, 18:37
- #
Дякую за ваш відгук! Стосовно цієї ситуації, я обіцяю, що проінформуємо усіх колег щодо цього та вирішення подібного.
Із-за того, що спочатку була заведена заявка при реєстрації за невірним ІПН, виникла ця проблема, де у системі відображалися інформація по коректному ІПН та некоректному.
Взявши ваше питання, ми це виправили і відповідно змогли видати пластикову картку у відділенні.
Вибачаюся, що це був «квест» не на один день, бо ситуація така трапилася вперше, що могло і дезорієнтувати колег. Насправді і в мене вона вперше, проте радий, що вдало її виправили та змогли вам допомогти.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Із-за того, що спочатку була заведена заявка при реєстрації за невірним ІПН, виникла ця проблема, де у системі відображалися інформація по коректному ІПН та некоректному.
Взявши ваше питання, ми це виправили і відповідно змогли видати пластикову картку у відділенні.
Вибачаюся, що це був «квест» не на один день, бо ситуація така трапилася вперше, що могло і дезорієнтувати колег. Насправді і в мене вона вперше, проте радий, що вдало її виправили та змогли вам допомогти.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Вони не можуть створити нову картку з правильним іпн , поки не закриють стару. Але робиться це 30 хвилин, та якщо перейматися добрим ставленням до клієнта можно було клепку напрягти та привїязати не іменну картку , та яка миттєва. і десь за 1 годину все вирішити.але це тільки коли людина важлива :-)))
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Сьогодні отримав відповідь-підтвердження, що з карткою все добре, працює і її забрали у відділенні.
Хочу вибачитися, що відразу не змогли вирішити ваше питання і на це пішло з могу боку декілька днів, але на сьогодні радий бачити, що все добре і все вирішено 🫡
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️