Кидають фопів-фрілансерів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 7 вересня 2023, 21:49
- #
Вже пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Андрій
*Андрій
- +
- 0
- Александр Товстуха
- 11 жовтня 2023, 13:02
- #
Невеличкий апдейт.
Менеджер з валютного відділу мені пообіцяв, що платіж повернеться автоматом назад до платника через 30 днів від моменту надходження.
Сьогодні 35й день, платіж назад не повернувся.
Зв’язався з менеджером.
Виявляється, що тільки вчора була складена заявка на повернення?
Ну, якщо це взагалі правда. Ще й набрехали про автоматичне повернення.
Ще раз дякую за сервіс та клієнтську підтримку.
Скаргу закрию тільки тоді, коли повернеться платіж.
Менеджер з валютного відділу мені пообіцяв, що платіж повернеться автоматом назад до платника через 30 днів від моменту надходження.
Сьогодні 35й день, платіж назад не повернувся.
Зв’язався з менеджером.
Виявляється, що тільки вчора була складена заявка на повернення?
Ну, якщо це взагалі правда. Ще й набрехали про автоматичне повернення.
Ще раз дякую за сервіс та клієнтську підтримку.
Скаргу закрию тільки тоді, коли повернеться платіж.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Нещодавно шановний Сенс банк заблокував останній платіж, та почав вимагати величезну кількість різніх документів від компанії з якою я співпрацюю.
Просто подивіться (орфографія оригінальна):
«які саме ігрги розробляють, хто є кінцевим одержувачем ПЗ (кому перепродають), хто є власником ПЗ, Надати технічне завдання, документи по кінцевим бенефіціарним власникам контрагента-нерезидента КБВ (кінцевих бенефіціарним власникам), документи що підтверджують громадянство КБВ»"
Це взагалі як так? Я не маю таких тісних відносин з цією компанією.
Кажуть: «Закон потербує».
Чомусь у моїх коллег нема таких проблем з Приватом чи Моно. Там навіть інвойси не рідко потребують.
Звернувши гори, я таки зміг надати форму W9, котра засвідчує, що мій платник є платником податків в US, та їхній Cetificate of Incorporation, що підтверджує реєстрацію платника в US.
Але цього виявилося недостатьно.
А потім дивуються, чому люди з України їдуть, бо ви, падлюки, працювати не даєте.
9 років я клієнт цього банку, справно плачу податки, та надаю усі контракти та інвойси.
А ви мене от так задушили.
Щиро дякую.
Справа в тому, що згідно процедур банку, фінансовий моніторинг зобов'язаний запитувати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників(КБВ) нерезидентів. На той момент така інформація запитувалась за всіма подібними операціями, незалежно від її суми.
На жаль, наданих вами документів для підтвердження виялось не достатньо, через що фінансовим моніторингом було прийнято рішення про затримання цього переказу коштів та повернення його відправнику.
Саме тому і виникла така ситуація з даним переказом коштів. Ще раз зі свого боку приносимо вибачення за незручності 🙏 Та сподіваємось на подальшу співпрацю, незважаючи на проблему з цим переказом.
З повагою, Андрій 💙