Зайва подвійна конвертація по валютній картці.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 43.9 |
USD | 41.25 | 41.7 |
Всі курси банку |
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️