Ліміт по картці при фактично невиконаному платежі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 43.9 |
USD | 41.25 | 41.7 |
Всі курси банку |
Робив переказ за реквізитами, була помилка в ід. коді, пропущена цифра. Гроші повернулися на мій рахунок. Але повторно зробити переказ з виправленими реквізитами не можу, бо сума порахована в місячний ліміт по картці, та буде його перевищувати при повторному переказі. Як результат — чекайте наступного місяця. Чому я не маю можливості повторити той самий платіж тій самій людині з виправленням в її ід. коді??? Чи у всіх банках така логіка?
Але дійсно, якщо ви провели платіж, але через деякий час він повернувся, наприклад, через не вірно введені дані, чи якщо рахунок отримувача заблокований, дана сума вже буде враховуватись в використаний місячний ліміт сервісу.
Адже система переказ провела. Якщо б під час проведення операції виникла помилка, то в такому випадку сума не рахується як використаний ліміт системи.
З нашого боку платіж був успішний та надісланий, але повернувся через некоректні дані. Оскільки тільки отримувач може перевірити коректність даних
В перспективі розглядаємо підвищення ліміту.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️