Мінус 500 гривень
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 травня 2023, 22:41
- #
Меня реально поражают некоторые клиенты Альфы (Сенс-банка)…
Их банк разводит на деньги, они замечают этот развод — жалуются,
тратят нервы и личное время на возврат денег. Банк возвращает
излишне удержанные деньги, а клиенты, как дети малые,
ещё и благодарят банк за такой ненавязчивый сервис.
Их банк разводит на деньги, они замечают этот развод — жалуются,
тратят нервы и личное время на возврат денег. Банк возвращает
излишне удержанные деньги, а клиенты, как дети малые,
ещё и благодарят банк за такой ненавязчивый сервис.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
За декілька діб до закінчення календарного місяцю я виконав всі вказівки в банківському додатку та отримав СМС з прийнято заявкою на закриття рахунку. Так як бажав його закрити.
З настанням нового календарного місяцю нарахування у розмірі 500 гривень не було. Лише через два тиждні мені нарахували абонплату 500 за користуванням пакетом «Графіт». У зв’язку з чим на рахунку виник мінус 500(
Я відразу у відеочаті зателефонував в підтримку банку. Потрапив на працівника банку Сергія Кирилова, який повністю дізнався про мою проблем. Я підтвердив СМС від банку про своєчасність своїх дій. Сергій ввічливо під сигнали повітряної тривоги, яку я чув на відео🤦🏻♂️, пообіцяв максимально допомогти вирішити моє питання. Через 4 дні після нашої розмови, мені зателефонував Сергій та повідомив, що у нього вдалось вирішити відповідне питання, та скасовано нарахування 500 гривень. При цьому допоміг за лічені секунди закрити рахунок.
Дуже приємно працювати з висококваліфікованими професіоналами.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️