Ніколи не писала скарги , але ситуація просто вже ПОТРЕБУЄ ЦЬОГО!!! (Питання вирішене, 31.03.2023)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.5 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
На гарячій ліній ЧОТИРИ співробітники кажуть різну інформацію.
Ситуація наступна був здійснений платіж 24.03 МИ вказали не вірно код одержувача.Відразу подзвонила (на лінію)і запитала (що в таких випадках робити) дівчинка сказала очікувати на смс повідомлення про запит (від платіжної системи сіті 24 ми робили, через нього платіж) Телефонуємо 29.03 і почався КОШМАР перший співробітник мені взагалі сказав, що вони не співпрацюють з СІТІ 24, другий сказав їхати писати заяву на відділення банку, а третій вселила НАДІЮ, що платіж надішлють на запит.
Але СЬОГОДНІ 30.03 платежу ніхто НЕ БАЧИТЬ.Звертаємося на лінію сіті 24 кажуть платіж успішний БАНК НЕ ПОВЕРНУВ НА ЗАПИТ.
ПИТАННЯ:
ДЕ КОШТИ ???
ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ДОПОМОЮ???
Я НЕ ВІДЧУВАЮ, ЩО СПІВРОБІТНИКИ ХОЧУТ ДОПОМОГТИ, А ПРОСТО ЗНІМАЮТЬ ІЗ СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
Прикро, що спочатку була непорозуміння стосовно повернення. Але завдяки командній роботі, все вдалося.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️