Ніколи не писала скарги , але ситуація просто вже ПОТРЕБУЄ ЦЬОГО!!! (Питання вирішене, 31.03.2023)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 30 березня 2023, 15:39
- #
Команда підтримки вже тут. Вибачаюся, що досі немає відповіді по вашому питанню. Тому я зараз вам напишу у приватні повідомлення, щоб отримати ваші дані та все ретельно перевірити.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
- +
- +15
- natashaGra
- 30 березня 2023, 21:08
- #
Как и всегда, поддержки в этом банке никогда не было
- +
- 0
- СЕРГЕЙ харьков
- 4 квітня 2023, 10:26
- #
Бегите с этого банка!!!
- +
- 0
- 122Kristina
- 31 березня 2023, 8:24
- #
- Корисний коментар
Дуже дякую за допомогу.Платіж повернули і питання вирішено.
Дякую Вам.
- +
- 0
- СЕРГЕЙ харьков
- 4 квітня 2023, 10:25
- #
Воруют они деньги у всех …даже был здесь крыса своя вынюхивла всю инфу …так его свои же подстирили и развели как девочку!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На гарячій ліній ЧОТИРИ співробітники кажуть різну інформацію.
Ситуація наступна був здійснений платіж 24.03 МИ вказали не вірно код одержувача.Відразу подзвонила (на лінію)і запитала (що в таких випадках робити) дівчинка сказала очікувати на смс повідомлення про запит (від платіжної системи сіті 24 ми робили, через нього платіж) Телефонуємо 29.03 і почався КОШМАР перший співробітник мені взагалі сказав, що вони не співпрацюють з СІТІ 24, другий сказав їхати писати заяву на відділення банку, а третій вселила НАДІЮ, що платіж надішлють на запит.
Але СЬОГОДНІ 30.03 платежу ніхто НЕ БАЧИТЬ.Звертаємося на лінію сіті 24 кажуть платіж успішний БАНК НЕ ПОВЕРНУВ НА ЗАПИТ.
ПИТАННЯ:
ДЕ КОШТИ ???
ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ДОПОМОЮ???
Я НЕ ВІДЧУВАЮ, ЩО СПІВРОБІТНИКИ ХОЧУТ ДОПОМОГТИ, А ПРОСТО ЗНІМАЮТЬ ІЗ СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
Прикро, що спочатку була непорозуміння стосовно повернення. Але завдяки командній роботі, все вдалося.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️