Морачать цілий день голову
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 27 березня 2023, 17:36
- #
Можу вам запропонувати допомогу в цьому питанні. Якщо ви не хочете, щоб вам телефонували та інформували стосовно акційних пропозицій, можна це відмінити. Для нас головне, щоб клієнт завжди був щасливим :)
Я вам зараз напишу у приватні повідомлення та допоможу з цим питанням.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Я вам зараз напишу у приватні повідомлення та допоможу з цим питанням.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Тобто ви, по суті, кажете що ваш працівник мені напряму набрехав? супер.
я думаю що я просто найближчим часом закрию рахунки і проблема буде вирішена.
Але дякую що хоча б тут зробили вигляд що вам не всеодно.
я думаю що я просто найближчим часом закрию рахунки і проблема буде вирішена.
Але дякую що хоча б тут зробили вигляд що вам не всеодно.
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 30 березня 2023, 14:03
- #
Вибачте, щойно побачив ваше повідомлення. Я не можу підтвердити, чи оманював вас мій колега, на жаль, не чув цього дзвінка. Але можу запевнити, що ми можемо у вашій анкеті проставити вимкнення інформування по продуктам новим та акційним.
Дякую, що написали нам!
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Дякую, що написали нам!
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
— Вам подобається наш додаток?
— Ні.
— Чому?
— Довго шукати потрібні функції. Сиджу по 10−15 хвилин шукаю.
— А я дуже швидко знаходжу.
Далі знічого півгодини розказують про депозити і надбавки якщо гроші лишити в них на депозиті.
— Як зробити щоб ви мені більше не дзвонили?
— Ви є клієнтом банка і так не може бути щоб ми не дзвонили.
Хоча дійсно, іноді нам потрібно зателефонувати, щоб переконатися та почути зворотній зв'язок від наших клієнтів. Це нам дуже допомагає почути вас та змінюватися на краще! 🤝
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️