Банк уже не тот
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 42 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Одно время сталкивался с проблемой невозможности платить безналичными платежами через приложение больше чем сколько-то в месяц. Почему? «У нас такое ограничение» — показывают где-то из глубин своих регламентов. Отменить нельзя — и это для безналичных гривненвых-то платежей! Посмотреть сколько осталось из этого лимита — нельзя, как он определяется, с какого числа по какое — тоже непонятно.
Нельзя закрыть удаленно счета ФЛП. Неделями просто игнорировали проблему, пока после многократных пинков поддержки перезвонил из недр банка какой-то менеджер и сказал, что закрывать не будут, данные не актуальны. Все эти Дии, возможность передачи документов через приложение, интернет банк с подписью сообщений — все это эклектичное нагромождение технологий до одного места, отказываются и всё. Другие банки могут это сделать, Альфа/Сенс — нет.
Придумали, чтобы для сейфовой ячейки была обязательна дебетовая карта. Ну хорошо, но потом они взяли и добавили к ней еще и абонплату, которой не было. Закрыть карту нельзя, это блокирует договор сейфовой ячейки.
Поддержку приходится дергать многократно. Звонить из-за границы — тот еще квест: по кругу дают телефоны 0800 для перезвона несмотря на то, что прямо говоришь, что на такой из-за границы не позвонить, по ряду вопросов прямого телефона нет, надо через общую линию связываться и только так.
Количество всех этих глупостей еще не критично, но уже достаточно для дискомфорта.
Стосовно проведення операцій в додатку, то так, зі сторони банку є певні щомісячні ліміти на їх проведення, котрі, на жаль, не можливо змінити, адже вони встановлені на системному рівні.
Щодо закриття рахунку ФОП, то так, наразі це можливо зробити це тільки через найближче відділення нашого банку. Ми завжди шукаємо шляхи для покращення нашого обслуговування клієнтів, тому в майбутньому плануємо реалізувати цей процес без відвідування відділення, але поки що точних термінів вирішення цього немає.
Що стосується плати за обслуговування карткового рахунку, що потрібний для відкриття банківської скриньки, то ця плата була завжди, але через військовий стан вона не стягувалась до 01.10. А вже починаючи з 01.10 банком було прийнято рішення про повернення цієї плати.
Підтримка нашого банку доступна в багатьох каналах — починаючи з чату в додатку та закінчуючи з'язком через месенджери чи соц.мережі банку. Якщо ви зназодитесь за межами України, то можете звернутись через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://hi.sensebank.com.ua/videochat
З повагою, Андрій