Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 11 січня 2023, 17:21
- #
Досить неприємна ситуація, яка потребує додаткових уточнень. Написали вже вам в особисті, вирішимо питання якнайшвидше.
@Сенс-Банк?
Прикольно банкомат в повер-банк отделении вырубился с моими 60500грн — мне что тоже по 10 раз названивать в банк?
Прикольно банкомат в повер-банк отделении вырубился с моими 60500грн — мне что тоже по 10 раз названивать в банк?
Сабж решаеться:
1. реструктуризацией
2. перекридетованием
Если этого не сделать — вы останетесь в списке проблемных клиентов.
1. реструктуризацией
2. перекридетованием
Если этого не сделать — вы останетесь в списке проблемных клиентов.
- +
- 0
- Fantomas2020
- 12 січня 2023, 15:10
- #
Поменяйте номер телефона — звонки прекратятся. У «звонарей» работа такая — звонить должникам, хотя количество звонков не может повлиять на платежеспособность должников. Добавлять номера телефонов в чёрный список бесполезно, будут звонить с других номеров, все не добавите в чёрный список. Реструктуризация и перекредитование проблему со «звонарями» не решит, будут звонить и дальше, возможно даже и после полного погашения долга.
Доброго дня!Приватним виконавцем був накладений арешт на рахункі чоловіка 26.05.23
виконавець відправив листа для зняття арешту ,але банк неможе знайти листа і суму по виконавчому провадженні ми оплатили в повному обсязі через інший банк.Банк зняв суму і неможе пояснити де ці кошти поділись не у відділені ні на гарячій лінії відповіді незнають???
При зверненні в чаті проханням вияснити долю переказу, співробітник Дмитро Купріянов навіщось видалив два мої рахунки і ігнорував питання щодо них.
Наступного дня я спробувала ще раз дізнатися про переказ, назвала дату переказу на питання. На що Ірина Загатна відповіла: «Навіщо ви мені це кажете, сьогодні ж інша дата'. Це ж якийсь абсурд.
Але всіх перевершила Яна Клешня, яка на питання, куди поділися мої рахунки, сказала, що їх і не було в мене. З її слів, минулого року 19 червня я сама попросила закрити мої рахунки. Все це вона написала мені через кілька секунд після запитання, ні секунди не сумніваючись. На прохання пред’явити докази миттєво відповіла: «Ось воно» і через кілька секунд прислала мені…бінго — фото білого екрану. Коли я сказала, що звернусь до її керівництва, почала розповідати мені байки, про те, як людей грабують, коли ними представляється інша людина. Минулого року в липні 2022 я замовляла у вас дві карти в гривні і євро, які мені випустили. Як я могла їх замовити і ними користуватися, якщо у мене не було єврових рахунків???Скріни переписки додам за проханням. Номер карти також повідомлю за бажанням.
В мене немає довірених осіб, рахунки закрити я не просила. Навіщо так відверто брехати???Яна Клешня співучасниця???
То хто закрив рахунок, який я ще вчора бачила у себе в кабінеті???
Звернувшись, стосовно повернення переказу, вона ухилялася від вирішення питання, намагаючись перевести бесіду на розмову про рахунки.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Якщо все ж таки буде вільний час, обов'язково відпишіть нам, залюбки допоможемо, бо не повинно бути безліч зайвих дзвінків.