Не забезпечують вчасного повернення валютних депозитів. Затримують кошти на внутрішньобанківських операціях
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.5 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Проблема з видачею валютних депозитів.
Банк, всупереч договору на обслуговування клієнтів, нав’язує вигаданий термін повернення коштів клієнтів — через 10 робочих днів, тим самим безкоштов нокористуючись коштами клієнтів половину місяця. З тривалими завчасними переписками в чаті та дзвінками на гарячу лінію довів абсурдність цих вимог та «з боями» добився виплати депозиту в день завершення договору.
Але, не тут то було. Банк вирішив «відігратися» і затримав зарахування коштів на пластик з поточного валютного рахунку на сім годин. Хочу зазначити, що це внутрішньобанківська операція, яка мала б провестися максимум до години часу.
Через затримку оновлення залишку на картковому рахунку, отримання коштів в касі стало неможливим і я змушений був провести у відділенні половину робочого дня, очікуючи поки «внутрішній техвідділ» натисне кнопку та оновить залишки по рахунках.
Ні дзвінки керуючої відділенням, ні запити оператора не врегулювали проблеми.
1) долар або євро має бути вже зарахован на рахунок;
2) дійсно, зараз за правилами банку при броні валюти термін на видання — 10 робочих днів. Це обумовлено логістикою в період військового стану, ввели це нещодавно, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали. Ми чекаємо змін в кращу сторону :)
Написали вам у приватні повідомлення щодо уточнення вашого питання, що кошти не відразу розподілилися, а на жаль, із запізненням. За це щиро вибачаємося, але на жаль, ви не надали даних для перевірки. Тому сподіваємося, що з часом напишите нам з уточненням.
/Ярослав