Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як Sense Bank нахабно краде і привласнює кошти з рахунків

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ladyyu1 Ladyyu1 2 січня 2023, 4:36
У четвер 30.12.2021 року розрахувалася через додаток Нової пошти за посилку на суму 969 грн. Все пройшло ок.

Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.

Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!

Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.

Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!

За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.

Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 січня 2023, 14:46
Нам шкода, що виникла така неприємна ситуація. Трапилась дійсно технічна проблема, яка зробила подвійне списання. Про дану проблему вже відомо і робимо все, щоб усунути її. Вже сьогодні увечері, сума буде автоматично повернута на ваш рахунок. Ще раз вибачте, за такий неприємний досвід 😥

Коментарі - 5

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
2 січня 2023, 8:31
#
Ситуація максимально неприємна, особливо на початку Нового Року. Написали вам в особисті повідомлення, щоб вирішити проблему якнайшвидше. Будемо вдячні за співпрацю.
+
0
gudkov77
gudkov77
4 січня 2023, 0:56
#
Здесь дело не в банке. У меня точно такое происходит регулярно с Приватом. Сумма через несколько дней возвращается сама. Так работает платёжная система. И, если сумма не вернулась, то тут уже проблема действительно не банка, а Новой почты, которая списала эти деньги дважды. Тогда надо обращаться на Новую почту. Банк лишь предложил стандартный порядок работы с претензиями. И действительно — там сроки такие — 180 дней. Хотя в Вашей ситуации всё должно решиться быстрее: 31 декабря — выходной, 1 января — выходной, 2 января — банки не работали (первый день года), а вот 2 или 3 января всё уже должно было вернуться. И ещё такой момент: часто деньги по выписке возвращаются датой операции блокировки, а не датой фактической разблокировки, т. е. +969 грн. у Вас может появиться 30.12.2022 г.
+
0
Ladyyu1 Ladyyu1
Ladyyu1 Ladyyu1
22 січня 2023, 11:57
#
Проблема вирішена ще 02 січня. Перед тим, як писати свої «цінні» поради — зверніть увагу на дату. І це була проблема банку, а не моя.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
4 січня 2023, 6:13
#
Дело не в банке, а в процессинге платежей и сбоях в работе платёжных систем. Обычно через пару банковских дней все возвращается.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 січня 2023, 20:45
#
В Альфа-банке и карточный
процессинг собственный
да и ПО процессинга российское,
с авторской поддержкой из россии…
Так что куда ни плюнь — попадёшь
в российский бизнес в Украине…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Як Sense Bank нахабно краде і привласнює кошти з рахунків