Як Sense Bank нахабно краде і привласнює кошти з рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 2 січня 2023, 8:31
- #
Ситуація максимально неприємна, особливо на початку Нового Року. Написали вам в особисті повідомлення, щоб вирішити проблему якнайшвидше. Будемо вдячні за співпрацю.
Здесь дело не в банке. У меня точно такое происходит регулярно с Приватом. Сумма через несколько дней возвращается сама. Так работает платёжная система. И, если сумма не вернулась, то тут уже проблема действительно не банка, а Новой почты, которая списала эти деньги дважды. Тогда надо обращаться на Новую почту. Банк лишь предложил стандартный порядок работы с претензиями. И действительно — там сроки такие — 180 дней. Хотя в Вашей ситуации всё должно решиться быстрее: 31 декабря — выходной, 1 января — выходной, 2 января — банки не работали (первый день года), а вот 2 или 3 января всё уже должно было вернуться. И ещё такой момент: часто деньги по выписке возвращаются датой операции блокировки, а не датой фактической разблокировки, т. е. +969 грн. у Вас может появиться 30.12.2022 г.
- +
- 0
- Ladyyu1 Ladyyu1
- 22 січня 2023, 11:57
- #
Проблема вирішена ще 02 січня. Перед тим, як писати свої «цінні» поради — зверніть увагу на дату. І це була проблема банку, а не моя.
- +
- 0
- SergeyNina
- 4 січня 2023, 6:13
- #
Дело не в банке, а в процессинге платежей и сбоях в работе платёжных систем. Обычно через пару банковских дней все возвращается.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 5 січня 2023, 20:45
- #
В Альфа-банке и карточный
процессинг собственный
да и ПО процессинга российское,
с авторской поддержкой из россии…
Так что куда ни плюнь — попадёшь
в российский бизнес в Украине…
процессинг собственный
да и ПО процессинга российское,
с авторской поддержкой из россии…
Так что куда ни плюнь — попадёшь
в российский бизнес в Украине…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.
Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!
Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.
Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!
За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.
Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!