Створюють умови для порушення ЗУ «Про запобігання корупції»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.65 |
| USD | 42.15 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
При отримання доходу на певну суму (наприклад, у разі закриття депозиту та суттєвої зміни у майновому стані — отримання доходу) державний службовець згідно зі ст. 52 ЗУ «Про запобігання корупції» повинен повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції, надавши відповідну інформацію.
Проте в Альфа-Банку (Sense Bank) отримати необхідну інформацію неможливо, такі відомості цей банк надає лише у кінці року («довідка для декларації», що звісно відповідає ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції»). А для отримання інформації, необхідної для виконання ст. 52 цього ж Закону, Банк вимагає від клієнта сплатити 150 грн.
Логічно — давайте вимагатимемо гроші за те, що і так маємо надавати безкоштовно кожного року!!!
В інших Банках така інформація надається за декілька хвилин (МОНО та Глобус — можливо сформувати виписку у додатку при закритті депозиту, Аваль — інформацію повідомить оператор в чаті онлайн, надасть математичний розрахунок для перевірки… Альянс — відомості про нараховані відсотки та сплачені податки по депозиту наявні у самому додатку в інформації щодо такого депозиту, Крістал — якщо потрібно клієнту, направить таку інформацію навіть на електронну пошту…).
Але в Альфа-Банку (Sense Bank) про таке лише чули…
Сподіваємось, що все ж змогли вам допомогти в особистих повідомленнях, як це мали зробити з самого початку. Постараємось більше не допустити ситуацій, за які потім буде соромно 😊
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.