Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк без попередження знизив вдвічі кредитний ліміт, через що штучно створилася прострочка по кредитній картці і нараховувались %, хоча я ще мала майже місяць перебувати у льготному періоді і не сплачувати % за користування кредитними коштами!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Тетяна Овдій 6 жовтня 2022, 23:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
З самого початку свого відгуку, хочу відзначити за сумлінну працю та допомогу у вирішенні мого надскладного питання, яке дані працівники банку так старанно хотіли виконати та дійсно зі всією душею хотіли допомогти клієнту банку цілих 2 тижні поспіль, відвойовували мої законні права, як клієнта банку — таких співробітників ПАТ «Альфа — Банк», а саме: Ганна Коноваленко (надає допомогу через онлайн чат) та Куролап Вікторія (працівник Святошинського відділення банку в м. Києві). Закликаю ПАТ «Альфа — Банк» цінувати таких сумлінних працівників банку — дійсно цінних, зі справжнім покликом серця та завзяттям до роботи в допомозі будь якому клієнту банку.
13 серпня 2022 року мені надійшов дзвінок від співробітника ПАТ «Альфа — Банку про те, що я можу скористатися гарячою пропозицією від банка і збільшити кредитний ліміт, також скористатися ще певними продуктами банку.
13 серпня 2022 року я збільшила кредитний ліміт до 50 000 грн і почала користуватися кредитними коштами, постійно користуючись перевагами перебування в льотному періоді, щоб не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами.
22 вересня 2022 року пізно ввечері в мобільному застосунку «Sence» я отримала повідомлення про те, що «Стоп прострочка», що в мене наявна прострочена заборгованість за кредитним договором станом на 22.09.2022 р. і що вже завтра і кожного наступного дня сума буде змінюватися, і таких повідомлень мені прийшло ще 2 вже зі збільшеними сумами боргу та нарахованими стандартними відсотками по даному кредиту.
Налякана та стурбована цією обставиною, я відразу ж звернулася в чаті банку до представника банку Владислава Мельник, який був не компетентним та мене запевнив в тому, що по моїй картці просто доступна реструктуризація і з карткою все гаразд, я його переконала в іншому, надавши всі докази того, що в мене є підтвердження того, що я мала перебувати в пільговому періоді ще до 16 жовтня 2022 року, що банк не логічно діє, а саме — після підвищення кредитного ліміту, що мало місце 13 серпня 2022 року, без будь яких повідомлень в мобільному застосунку «Sence» — зменшив кредитний ліміт 16 вересня 2022 року майже вдвічі від суми кредиту, який був схвалений по картці, в зв’язку з чим в мене на картці вийшла чимала заборгованість, через що мені в статусі «боржника» почали нараховуватись % за користування кредитними коштами, хоча я до цього часу за день до надходження повідомлень про наявність прострочки зверталась до чату, а саме 21 вересня я листувалася з Тетяною Ткаченко, яка також була некомпетентною і також мене запевнила в тому, що я в пільговому періоді та в мене все добре по картці і що на всі мої покупки діє пільговий період, запевнила що на готівкові операції він не діє, тому в мене знялося з рахунку 12 та 2 грн і що перейматися з даного приводу не потрібно.
Коли ситуація набрала критичного розвитку, мені почали надходити дзвінки від співробітників відділу прострочки з нахабною манерою розмовляти з боржниками, приходити повідомлення про те, що мені вже за прострочку банк нарахував майже 300 грн і мені потрібно терміново сплатити всю суму заборгованості, співробітник банку Владислав Мельник в чаті банку повідомив, що питання потребує детальнішого вивчення та він перемикає мене на співробітницю банка — Ганну Коноваленко, яка вже з 22 вересня 2022 року (2 тижні) кожного дня мене підтримувала та налаштовувала мене на позитивне вирішення мого питання.
Я їй довірилася та не поспішала вносити суму заборгованості, а тим часом, станом на 05.10.22 — мені набігло відсотків до сплати за прострочку кредитної заборгованості в розмірі: 280, 54 грн.
Ганна Коноваленко обіцяла вирішити питання по помилковому зниженню кредитного ліміту, через що банк самостійно вивів мене з пільгового періоду — це викликало прострочку, хоча фактично — я в пільговому періоді повинна була залишатися до 16.10.2022 року, та внесла невелику суму поповнення картки, яка значилася в мобільному застосунку «Sence» під даними кредитної картки. За цей час банк почав нараховувати стандартну відсоткову ставку та надсилати повідомлення про наявність прострочки в мобільному застосунку «Sence».
Всі наявні докази підтвердження факту відсутності вини з моєї сторони — я надала Ганні та Вікторії, також зафіксовані мої неодноразові звернення у Святошинське відділення АТ «Альфа-Банк» по проспекту Перемоги, 106/2 в м. Київ, також в чатах та на гарячій лінії ПАТ «Альфа — Банку, які змусили мене чекати 2 тижні вирішення мого питання та сподіватись на позитивне його вирішення, через що продовжувалося нарахування відсотків (станом на 05 жовтня 2022 року — 280, 54 грн.) по факту сума може бути більшою.
06 жовтня 2022 року Ганна Коноваленко в чаті банку в мобільному застосунку «Sence» повідомила мене, що хоч якось хоче прикрасити мій сьогоднішній день, написала, що моє питання майже вирішено, щиро вибачалась за довготривале вирішення мого питання (2 тижні) та сповістила про те, що кредитний ліміт все-таки повернути мені на кредитну картку не вдасться, він вважається закінченим та не продовженим на рік, але в знак мінімальної компенсації з боку банку — мені буде нараховано 50 бонусів в мобільному застосунку «Sence» та я все-таки сподіваюсь, що надані мною докази в повному обсязі щодо помилки з боку банку в даній ситуації, банк вивчить повно та всебічно та анулює ті несанкціоновані нараховані відсотки по штучно створеній заборгованості (прострочці), яка не мала мати місце ще до 16 жовтня 2022 року.
Бажаю всім успіху у вирішенні питань!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:28
Вітаємо! Ознайомились із вашою ситуацією, і дійсно засмучені, не менше вас, що таке сталось. Передаємо ваш відгук всім вказаним агентам, і також напишемо вам у особисті повідомлення, щоб дослідити ситуацію повністю, та спробувати її вирішити на вашу користь. Сподіваємось на плідну та позитивну співпрацю♥

Коментарі - 3

+
+1
zig4free
zig4free
7 жовтня 2022, 5:36
#
Афтар отзыва, вот ответе на вопрос, а нужна ли вам кредитка Альфа-Банка без льготного периода (с ежемесячной комиссией 100грн)?
+
0
Ans
Ans
7 жовтня 2022, 23:51
#
Лучше брать именно дебетные карты, все проще
+
0
СЕРГЕЙ харьков
СЕРГЕЙ харьков
14 жовтня 2022, 19:26
#
Народ когда будете умным…бегите от русского банка…вас *** , а вы все плачите!!! пусть сосет медведь свою лапу
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.3
USD 41 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.3
USD 41 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Банк без попередження знизив вдвічі кредитний ліміт, через що штучно створилася прострочка по кредитній картці і нараховувались %, хоча я ще мала майже місяць перебувати у льготному періоді і не сплачувати % за користування кредитними коштами!