Крадуть гроші з рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.05 | 49.65 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
У серпні поточного року залучив до нових клієнтів даного банку свою дочку, про що зараз дуже шкодую і буду радити всім НЕ користуватись послугами цієї фінансової установи.
1.10.22 р. перераховав на нову карту Sence Cameleon своєї дочки 1500 грн., а наступного дня — 2.10.22 р. кошти в сумі 934 грн. буди викрадені співробітниками Альфи. Дочка отримала sms повідомлення від АТ «Альфа-банк» про списання коштів (934 грн.) з карти Sence Cameleon. У мобільному додатку з’явилася квитанція, яка підтверджує дане списання невідомою їй торгівельною точкою. Дочка ніколи не співпрацювала з даним магазином, не заходила і не реєструвалась на їх сайті, не здійснювала жодних покупок, не надавала будь-які дані карти.
CVV код і дата завершення дії карти нікому не повідомлялись в принципі, жодних покупок в інтернеті не здійснювалось взагалі. Карті випущена 1,5 місяці назад і використовувалась для купівлі продуктів у звичайних магазинах (оффлайн).
Після негайного звернення дочки до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та заблокування карти, їй було відмовлено у негайному повернені коштів, зазначено, що вона сама винна у скоєному та спрямовано розбиратися зі службою підтримки невідомого їй магазину, хоча вона не є його клієнтом і ніколи з ним не співпрацювала.
Після мого особистого звернення (як vip-клієнта) 2.10.22 р. до гарячої лінії АТ «Альфа-банк» та наполегливих вимог його зареєструвати на повернути кошти була надана обіцянка терміново розібратись у ситуації та повідоми мені результати наступного дня після обіду. Зрозуміло, що ніхто не збирався це виконувати, ніяких повідомлень не було, при черговому спілкуванні з оператором була відповідь: «очікуйте».
Висновки:
— банк краде кошти клієнтів з їх рахунків,
— відмовляє в прийнятті звернення про незаконне списання коштів, «перекидаючи» проблему на клієнта.
Потенційним клієнтам категорично не рекомендую, існуючим клієнтам — закривайте всі рахунки і припиняйте всі відносини з даною фінансовою установою.
P. S. Дуже шкодую, що завдяки моїм рекомендаціям дуже багато людей стали клієнтами даної фінансової установи.
Стосовно списаних коштів, то після розгляду скарги щодо вашої ситуації, сума має бути компенсована.
Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на подальшу співпрацю. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛