Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 4 серпня 2022, 22:51
При оформленні картки одразу включаються платні смс (25 грн на Місяць) і банк про це не повідомляє, дізнаєшся тоді коли вже кошти списались
Чому б одразу при оформленні не давати вибір пуш чи платні смс.
Пока ви так розводите людей.
Або повідомляйте що смс платні.ШАХРАЇ
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 12:51
Кожна картка має свої тарифи і ми просимо перед оформленням картки переглянути їх, оскільки тільки так можна підібрати картку для себе. Також рекомендуємо, щоб не було небажаних списань в майбутньому рекомендуємо замість смс підключити в додатку безкоштовні push.

Також надсилали всім новим клієнтам повідомлення з рекомендацією підключити безкоштовні push, замість смс.

Однак для нас важливо щоб все було добре, тому якщо все ж не знали про комісію, то напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону і ми вам її повернемо.
Антонина Бондаренко 4 серпня 2022, 14:02
Собирался погасить кредит с акцией 20% больше 100к грн. Не дотянул пару дней, акцию убрали, почему нельзя было оставить акцию персональной до конца, а не делать её ограниченной…
И теперь не знаю, где ещё взять деньги…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 серпня 2022, 16:44
Нам шкода, що ви вчасно не встигли скористатися акцією 80/20.
Але кожного місяця ми оновлюємо списки для кого акція можлива (це врахування декількох факторів).
Напишіть нам у приватні повідомлення, нічого не обіцяємо, але спробуємо якось виділити вас, щоб, можливо, на наступний місяц переглянули вашу заявку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dzhagov 4 серпня 2022, 13:35
льфа продолжает «приятно» удивлять. С 1.08.2022 недоступны категории для выбора в Cash’U Club. Написал в поддержку почему, ответ удивил:
«У вас йде прощення боргу по кредитній картці і є просрочка, через це немає категорій. Подала запит, прошу очікувати рішення».
Думаю, откуда у меня могла взяться просрочка, оказывается что карты, которые я погасил в рамках акции 80% на 20% теперь у меня в просрочках, а по условиям программы Cash’U бонусы в таком случае мне не положены. Альфа, почему в условиях предложения не было ни слова о том, что карты в рамках акции будут в просрочке и что мне будут недоступны бонусы в рамках акции Cash’U? Если об этом не было ни слова, значит вы в очередной раз нарушили свое же предложение. Кстати, я до сих пор не получил справки о закрытии счетов (хотя срок для этого уже давно прошел).
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:22
Справді, це технічна особливість акції 80/20, згодні, що це не дуже зручно, але ми шукаємо вихід. Довідку про прощення боргу ми готуємо протягом 35 календарних днів від 10-го числа наступного місяця за місяцем погашення боргу. Стосовно категорії, то після опрацювання запиту ми донарахуємо вам бонуси, які ви не отримали і зможете обрати категорії.
Максим Яровий 3 серпня 2022, 19:55
Мій досвід співпраці з цим банком біля 10 років. Нехай співробітники зроблять уточнення.
За весь час мене не покидає відчуття що це банк завжди шукає можливості як більше обшукати клієнта: через важкозрозумілі, багатосторінкові заплутані умови, додаткові приховані умови, та просто введення в оману.
З найбільшим та нахабним шахрайством я зіткнувся у 2019 році, коли АльфаБанк надіслав мені рекламне повідомлення про кредитну картку «Максимум Готівка». В повідомленні йшло про першу кредитну картку з якої можна знімати готівку без жодних комісій навіть у рахунок кредитних коштів.
Мене зацікавила ця пропозиція і я звернувся у банк до Костянтинівського відділення. Я уточнив у співробітника чи правильно я розумію умови картки. Вже тоді я був спантеличений, тому що співробітник не міг відповісти на моє питання, а відповів щось на кшталт «умови такі, як описано у договорі».
Мене це дуже здивувало, тому що у моєму рідному відділенні Сєвєродонецьке всі співробітники були добре обізнані. Загалом, враження що попав до ощадкаси десь у глибокому селі.
Картка була оформлена і ввечері я почав читати умови. Я помітив, що жодного безкоштовного зняття готівки у тарифах немає і почав телефонувати до гарячої лінії банку. Перший оператор мене запевнив, що користування кредитними грошима буде без комісій, якщо повернути кошти у пільговий період. На моє питання чи буде комісія за користування кредитними грошима, якщо я буду їх знімати оператор поклав слухавку. Другий оператор на це ж питання шукав відповідь майже півгодини та сказав що у разі повернення грошей у пільговий період жодних комісій не буде нараховано.
Я скористався кредитними коштами знявши із у банкоматі. І наступного місяця отримав у виписці численні комісії.
Я одразу звернувся до банку за роз’ясненнями, але відповіді вже були у вигляді «всі нарахування згідно чинних умов».
Я погасив все тіло кредиту, і оскільки я є військовослужбовцем, подав до банку документи підтверджуючі це. Перші документи банк якось загубив. Після другої спроби вони все ж їх опрацювали.
Проте сума боргу майже не змінилась, а військовослужбовці звільнені від сплати пені, штрафів. На моє питання чому сума боргу майже та сама, мене запевнили що звільнили мене від штрафів. Я здивувався які можуть бути штрафи, якщо я тільки скористався кредитом, та одразу вніс все тіло кредиту. Мені відповіли щось на зразок, одразу після зняття, ви повинні були повернути частину. Якусь несинітнюцю.
На досі банк вважає що я винен йому 1629.66₴. Проте саме цікаве що користуючись умовами договору я не зміг порахувати як ця сума була нарахована. Не змогли пояснити і співробітники мого відділення, порекомендувавши мені написати письмового звернення до банку.
Мною було направлене письмове звернення до банку із запитом про роз’яснення, згідно яких пунктів договору і тарифів були нарахування що привели до виникнення боргу по картці та надіслати відповідь на мою адресу проживання.
Приблизно через місяць мене здивував дзвінок від банку, про те що надійшла відповідь на моє звернення, і прохання відвідати відділення. Яке ж було моє здивування, коли мені роздрукували відповідь в якій була лише виписка по рахунку.
Я вже готував позов до суду з адвокатом, але війна змінила ці плани.
Про курсові маніпуляції при списанні тут вже багато писали.
Дрібні маніпуляції про підключення додаткових платних послуг, якихось страхувань можна не згадувати.
Розпіарений Сенс із слоганами: «ми чуємо і прислухаємось до думок клієнтів» лише балачки, на прохання збільшити розмір цих мікроскопічних шрифтів відповіли що їх це не турбує.
У підсумку, банк створює імідж сучасного, розвиненого, інноваційного та клієнт-орієнтованого, але насправді це лише імідж і всередині лише бажання у будь який спосіб ошукати клієнта.
Руський воєнний корабель чекає!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 17:27
Картка максимум готівка має знижену відсоткову ставку, 24-26% річних, але при цьому є комісія 3,5% від суми боргу на розрахункову дату. Згідно закону мобілізованим позичальникам ми не нараховуємо відсотки, нараховані ми вам сторнували, однак це не стосується комісії. В той же час ми не нараховували комісію надалі. Отже ваш борг це і є комісія за розрахунково-касове обслуговування. Дійсно, дуже шкода і прикро, що не змогли розібратися з таким простим питанням так довго.

Однак ми не стоїмо на місці і постійно вдосконалюємось. В нашій великій команді залишаються лише найкращі, після 2019р. ми оновили принцип роботи віддаленої підтримки, а нещодавно і роботу відділень. Тепер все набагато простіше і швидше 😉

Також робимо висновки і з приводу платних послуг, про які ви згадали. Нові клієнти отримують push-повідомлення з нагадуванням про те, що смс по картках платні і як цього уникнути. А страхування на кредитках буде підключене тільки якщо ви про це попросите. Ми дослухаємось, дійсно, до кожного, тому з приводу розміру іконок та шрифту є вибір: користуватись іконками стандартного розміру, або збільшити їх. Для цього потрібно на робочому столі свайпнути вгору та обрати пункт «Масштаб».

Карткові курси у нас зараз вигідні, а з приводу можливої курсової різниці вже все краще, але спойлер: далі буде ще краще 😁

Сподіваємось, що зможемо вас приємно здивувати і в майбутньому.

А руський корабль повинен не чекати, а самі знаєте що 😅
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
spam2023 2 серпня 2022, 20:44
закінчився депозит, 60 т грн, замовити кеш — потрібно чекати 10 р.днів (!!!), банкомат видає до 20 т грн/день, змінити ліміт не можна.
Відправити кошти у інший банк (купити нерухомість чи авто) = ліміти 100 чи то 150 т грн/міс

Тікайте поки не пізно!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 21:35
Проблем з ліквідністю немає, це визнаємо не лише ми, детальніше (https://www.instagram.com/p/CgwLWQtD0e7/).

Єдина проблема, чому такі терміни це проблеми з логістикою, зумовлені зрозумілими причинами (війна). Але готівкову гривню ми замовляємо на 5й робочий день, тобто все не так погано. Можливо, у вас був депозит в доларі, або євро?

В будь-якому випадку напишіть, будь ласка, в особисті ваш номер телефону. Ми все перевіримо і повернемось до вас зі зворотнім зв'язком
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 серпня 2022, 15:02
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
tatkakiev 1 серпня 2022, 17:21
Банк, який діє лише у власних інтересах
У період війни банк скасував більшість послуг у користуванні картками… але за обслуговування списує в повному обсязі!!! За що списувати кошти, коли картка перетворилася в шматок пластику? Повна байдужість до клієнтів, ніякої лояльності
Некомпетентність співробітників просто зашкалює — не чують клієнта взагалі, штампують лише свої скрипти, адекватної відповіді на питання добитися неможливо, некоректне завершення розмов без вирішення проблем, не в змозі нічого пояснити
Сенс Банк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 19:28
Наші картки доступні до використання, як і до війни. Лише на початку знизили ліміти на операції, проте згодом значно їх збільшили. Майже одразу скасували плату за обслуговування по дебетовим/зарплатним карткам та низку інших комісій. Проте якщо мова йде про плату за обслуговування кредитної картки, то вона списується лише у випадку наявності заборгованості.

По карткам, по яким встановлена плата за обслуговування 3,5% від суми боргу знижена відсоткова ставка (24-26%, замість середніх 36-40%), натомість є плата, якщо не погасити заборгованість до розрахункової дати.

Ми, як і інші банки, не можемо безповоротно скасувати відсотки та інші комісії, оскільки в такому випадку просто не змогли б працювати далі. На жаль, все не так просто, як може здаватися на перший погляд :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ValentinaM1987 30 липня 2022, 19:44
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Я обратилась в отделение за помощью для переселенцев выплаты ВПО мне помогла Карина с улыбкой и вежливо обслужила, я очень благодарна за понимание и не смотря на то что к ней стояли люди в очереди она не отказала и быстро все сделала и мне уже пришла выплата. Спасибо большое!!!
Marseter888 30 липня 2022, 13:54
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Взял кредит до войны 100000гр под 40% годовых 3.2,% в месяц.Сейчас война все понят, но кто в окопе кто где работы нет, но не суть.Не супер оплатить ежемесячный платеж который состоит из 3200гр процентов и 1800 части кредита.Но какое было изумление что банк списал 3200процента кредита и 1800 тела кредита добавил к обще задолжности и сложил добавив не только 3200 процент по кредиту, а и 1800 тело кредита как дополнительный кредит и приплюсовать к общему кредиту тем самым тело кредита увеличил и за счёт части неоплаченного тела кредита 1800гр и тело кредита оформил как дополнительный кредит который я не брал …ЧТО ЯВЛЯЕТСЯ МОШЕННИЧЕСТВОМ!!! Понятное дело платить это не буду, а значит суды и.т.д, но США наложили санкции на Альфа Банк который сейчас работает и в Херсоне, а Зеленский попросил не на лаживать на Украинскую дочку что бы Украинцев открыто грабила???
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 серпня 2022, 15:41
Прикро, що так і не змогли вам допомогти. Ми написали вам у приватні повідомлення, але так і не отримали відповіді. Проте ми завжди чекаємо на ваше повідомлення!

Стосовно самого кредиту, у нас з березня по 13 липня діяли кредитні канікули, під котрих нараховувалися відсотки згідно умов договору (та розподілялися між усіма платежами) та комісія (котра нараховувалася на останній платіж) — якщо ви ними користувалися. Тобто, кредитні канікули надавали можливість відстрочити внесення платежу.

Згідно законодавства України та НБУ: «Таке нарахування є правомірним з боку кредитора. Кредитні канікули — це відтермінування сплати боргу, а не його прощення»: https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni
Санкції США від 6 квітня 2022 року не стосуються Альфа-Банку Україна, вони стосуються виключно російського Альфа-Банку.

До Альфа-Банку Україна не застосовано жодних міжнародних та національних санкцій, оскільки ми не маємо відношення до банку, який працює на території країни-агресора. Міністерства фінансів США та Великої Британії уточнюють: Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank
kcvad 29 липня 2022, 21:53
В кінці місяця списали з рахунка 25 грн. за послугу смс інформування «Альфа-чек», при розмові з оператором, що я не замовляв ту послугу, було сказано що треба читати договір. Закордоном при знятті з банкомату, спочатку знімається з рахунку одна сума, а через два дні банк змінює Вашу виписку і додатково знімають уточнюючу суму по курсу.
Так само з покупками за кордоном по терміналах, через два дні виписка змінюється не на вашу користь.
Обходьте стороною цей банк…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 липня 2022, 14:28
Згідно умовам договору підключено за замовчуванням «Альфа-чек», але ви можете його переключити на пуш повідомлення, тоді у вас будуть безоплатні повідомлення (в розділі керування карткою).

Якщо ви знімаєте готівку або робите покупки гривневою карткою в іншій валюті, то спочатку у вас блокується одна сума та списується по балансу курсу в момент списання. А вже через декілька днів (до 3-х робочих), у вас гроші списуються по рахунку і проходять по курсу списання в цей момент. Якщо курс за цей час виріс, у вас досписуються гроші. Ця операція називається валютна різниця (DCC).

Банк розуміє, що із-за коливань по курсу, може виникати значна різниця між списаннями, тому зараз ми на шляху того, щоб списання були однаразовими та по курсу в момент операції. Усі ризики цих колихань та різницю банк готовий компенсувати.
TOLHA1980 29 липня 2022, 19:01
Менеджеры хамят, не хотят обслуживать, даже забрать карточку- проблема! Никогда не ожидала, что так наплевательски можно работать в банке! После такого обслуживания пользоваться картой не хочется, буду переоформлять в другом банке!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 19:26
На жаль, не отримали відповіді в особистих повідомленнях :( Не знаючи деталей не зможемо перевірити і допомогти. Дуже хочемо вирішити цю проблему, тому чекаємо на ваше повідомлення
yafersh 29 липня 2022, 11:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Кільцева дорога, 1-Б
Абсолютно карколомна історія. Хотіли зняти 4000 грн в банкоматі на вул Кришталевій (Епіцентр в Києві) 28 липня о 18:50. Банкомат думав 10 хвилин і так і не видав готівку, а попрощався з нами з повідомленням «Час очікування вичерпано». На банкоматі написано — без паніки, дзвоніть по номеру 0800… Задзвонили, сказали чекати до 60 днів, поки банк поверне гроші (sic). Грошей звичайно ж нема. Якщо це не скам, назвіть будь ласка, як це називати.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 липня 2022, 12:36
Хоча і дуже рідко, але на жаль, таке трапляється, імовірно, тимчасовий збій в банкоматі.
Якщо кошти не списались з рахунку, а знаходяться в блокуванні, вони повернуться на картку раніше, за 15 днів. Якщо ж сума списалась, можемо подати запит на повернення коштів. Для цього напишемо вам в особисті повідомлення.
VS1967 28 липня 2022, 21:59
Доброго дня!
12.11.2021 мною був заключений інтернет-кредитний договір з Альфа-банком (Договір № 484216364 від 12.11.2021) на суму 21348,00 грн строком на шість місяців. За умовами договору перші п’ять (5) місяців процентна ставка становила 0% від суми кредиту + комісія 50,00 грн, яка списується кожного разу при внесенні коштів на рахунок, та 6-й місяць — 3% від суми кредиту (змінна сума) + 50,00грн. (При цьому в договорі прописаний щомісячний платіж — 3715,02грн (в т.ч. 50,00грн) при умові сплати рівними частками на протязі шести місяців. Таким чином переплата мала б складати — 940,47грн)
Однак спочатку мною були сплачені такі платежі:
09.12.2021 4 500,00 UAH
10.01.2022 4 500,00 UAH
08.02.2022 4 000,00 UAH
Після початку війни в мене не було навіть фізичної можливості сплачувати зазначений кредит. При цьому на початок війни мною вже було сплачено 13000,00 грн (тобто залишок склав 21348,00−13000,00+150,00= 8498,00грн)
Як тільки в мене з’явилась можливість, а саме на початку червня, я почала знову сплачувати кредит:
09.06.2022 — 4 000,00 UAH
06.07.2022 — 5930,47 UAH.
При цьому останній платіж мною був сплачений у такому розмірі, оскільки на сайті банку у моєму особистому кабінеті була зазначена інформація, що для повного погашення, мені необхідно сплатити 5930,47 UAH, що я і зробила. Таким чином я внесла останній платіж до закінчення кредитних канікул і в підсумку виплатила банку 22930,47 UAH (21348, 00 UAH +1582,47 UAH).
Однак 22.07.2022 я була неприємно вражена коли знову побачила в особистому кабінеті інформацію, що до повного погашення необхідно ще сплатити 1431,15 грн.
Я звернулась за роз’ясненнями до банку через офіційний Телеграм-канал. Пояснити мені нічого не змогли і пообіцяли розібратися та надіслати відповідь впродовж 48 годин.
На 25.07.2022 відповідь чи роз’яснення так і не надійшли. Я звернулася вдруге, але мені взагалі ніхто не відповів.
28.07.2022 я втретє звернулась до банку через офіційний Телеграм-канал і зазначила, що банк продовжує ігнорувати мої звернення та вимагає гроші.
Тоді мені відповіли;
«Залишок по вашому кредиту на 15/08 дійсно складає 1 431.36 грн.:
— 50.00 грн. це тіло кредиту;
— 0.21 грн. це відсотки
— 1 380.94 грн. — несплачена комісія, яка була нарахована за період кредитних канікул.
З 15/03/2022 по 15/05/2022 у вас діяли кредитні канікули — платежі не формувалися, при цьому відсотки та комісії нараховували стандартно.
Відсотки, нараховані за період дії кредитних канікул, пропорційно були розподілені на строк дії кредиту. Сплата щомісячної комісії здійснюється в останній період дії кредиту. Загальний строк дії кредиту, при цьому, подовжується на строк, скільки діяли кредитні канікули.
Всі деталі були прописані в умовах кредитних канікул. Тримайте посилання:
Які умови кредитних канікул за всіма кредитними картками та кредитами?: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4478116141074?source=search»
По-перше, якщо перейти за вказаним посиланням, то можна побачити, шо: «В період з 1 березня по 12 липня Альфа-Банк Україна надавав кредитні канікули за всіма кредитними картками та кредитами на платежі березня, квітня та травня, червня, липня та серпня 2022 року. Вже з 13 липня ця програма припиняє діяти, а тому платежі за кредитами та кредитними картками необхідно здійснювати в стандартному порядку.»
По-друге, мене цікавить питання: звідки взялось 50,00 грн тіла і що це за 1380,94грн комісії за час кредитних канікул?
Як я зазначала вище, за весь час я виплатила банку 22930,47 UAH (21348, 00 UAH +1582,47 UAH (при цьому переплата за договором 940,47 грн, тобто я вже сплатила на 642,00 грн більше). І після цього банк нараховує мені за три місяці ще додаткові відсотки 1380,94 грн на суму 8498,00 грн (сума фактичного боргу на 01.03.2022) — тобто фактично сума переплати за три місяці кредитних канікул — 642,00+1380,94= 2022,94, тобто приблизно 24% за три місяці? І це в умовах воєнного стану і без будь-яких повідомлень?
Тобто в той час, коли інші країни безкорисливо надають допомогу Україні та її громадянам, які страждають від російської агресії, саме в рідній країні банк обирає законослухняних та порядних громадян, які попри всі негаразди не відмовляються від своїх забов1язань та продовжують сплачувати кредити. Мабуть таким чином банк намагається перекривати інші несплачені борги. Більш того, репутація зазначеного банку взагалі визиває сумніви і можливо відповідним органам треба уважніше придивитись до цієї установи?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 серпня 2022, 15:36
Написали вам у приватні повідомлення, щоб з'ясувати усі дані та допомогти вам. Але, на жаль, так і не отримали відповіді. Тому не можемо надати чіткої відповіді, проте ми завжди готові допомогти!
Дійсно, був час у липні, коли могли довше відповідати, за це просимо пробачення. Не завжди встигали вчасно відповідати.
Ми надавали кредитні канікули, під час котрих не формувався платіж (можна таким чином було відстрочити його внесення) на певний час. Кредитні канікули були з березня по 13 липня. Потім ми їх відмінили.
Igor1007 28 липня 2022, 16:31
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 32
Какой банк, такой и персонал. Кроме матов, эпитетов не осталось! Банк, который во время войны пытается любыми способами нажиться на своих клиентах (русское не искоренить!) Но это отдельный разговор. Да и персонал подстать! Зашел в отделение на Перова 32- ни «Доброго дня» ни с какими проблемами меня сюда привело — как две сидело, так даже и не пошевелились. Клиентоориентированность — минус 100. Вникать в проблемы даже не пытались, разбирайтесь сами — через мой кабинет, через бот (вопрос погряз одинаковыми отписками). Категорично не рекомендую и этот банк и отделение.
С НЕуважением к вашему учреждению!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 31 липня 2022, 12:10
Після вашого відгуку написали вам у приватні повідомлення, але не отримали ваші дані, щодо перевірки інформації. Тому, на жаль, не можемо якось підтвердити цю ситуацію.
Але якщо ви все ж таки надасте відповідь, ми з радістю вам допоможемо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artem1915 28 липня 2022, 9:44
Этот банк не исполняет условия договора
Сенс Банк
Відповідь банку
28 липня 2022, 10:59
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження, проте поки що не розуміємо про що ви говорите :(

Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення в чому саме суть проблеми, яка у вас виникла та ваші дані. Обіцяємо все вирішити
Andalexgor 27 липня 2022, 0:19
09.07. Мне на карту перевели деньги, через несколько часов мне заблокировали аккаунт в приложении Sense superapp просто пришло сообщение на почту, где не было никакой информации о причине блокировки. Написал в этот же день в поддержку в телеграмме, они ответили, что в этот день невозможно сделать разблокировку по видео-звонку (видимо операторы которые это делают работают только в будние дни). Дождался понедельника, все-таки связался с сотрудником, подтвердил свою личность по видео и далее мне сказали, что мне необходимо явиться в отделение банка для решения данного вопроса. Сообщил оператору, что я нахожусь на окупированной территории Украины, а именно в Донецке и физически никак не могу явиться в отделение банка, не нарушая законы Украины о пересечении государственной границы, на что мне ответили, что можно попробовать подождать 1−2 недели, так как вопрос на счет таких клиентов как и я, которые попали в трудную ситуацию и находятся на окупированной территории Украины и не могут физически никак приехать в отделение банка находится рассмотрении и возможно в ближайшее время вопрос решится. После этого я подождал одну неделю, после этого снова связался с операторами колл центра, там мне сказали снова прийти в банк и т. п. Решив дождаться озвученного в начале срока связался по видео-звонку через две недели (26.07) на что ответили, что ответ все такой же и необходимо прийти в отделение банка. На вопрос «Решается ли как-то ситуация с клиентами такого типа как я?» сотрудник начала уточнять информацию у коллег, что меня надвигает на мысли, что данным вопросом вообще не занимаются и те граждани Украины, которые находятся на окупированной территории и не могут прийти в банк — могут забыть про решения своих вопросов и соотвественно про свои средства в банке. По итогу, ни в чате телеграмма (где ответ от оператора можно ждать час и непонятно, это официальный чат-бот банка или просто бета-версия, которую еще не сделали и выпустили в продакшн), ни по видео-звонку, где оператор видит мое лицо в прямой трансляции, где я могу показать паспорт/инн и все документы — ничего не могут сделать и все что остается, это перекладывание решения вопросов друг на друга и получается абсурд из-за того, что сотрудники горячей линии не могут ничем помочь кроме как отправить в банк. Исходя из этого просто складывается впечатление, что блокируют средства для того, чтобы их потом не отдавать или использовать в собственных целях :(
Сенс Банк
Відповідь банку
27 липня 2022, 17:30
Ні в якому разі не збираємось використовувати ваші гроші в особистих цілях. Зараз дійсно працюємо над тим, щоб знайти вихід для клієнтів, які не можуть звернутись до відділення, так як знаходяться в окупації, але це потребує часу :( Зараз напишемо вам, щоб додатково перевірити, на якому етапі знаходиться ваше питання.
Виталий К 26 липня 2022, 18:26
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Совершал платежи в гривне в счет google, платежи были в гривне, списания с карты проходили в момент совершения операции, ничего не предвещало беды! Через два дня, карта ушла в минус 2000 грн, якобы из-за курсовой разницы. Как объяснил сотрудник поддержки, банк сперва купил за мои гривны доллары по курсу НБУ, а после этого обменял их на гривны по курсу Альфа-банка, самое интересное в этой ситуации, что не один банк в Украине так не делает, другие банки либо требуют подтвердить согласие на конвертацию, либо вовсе не снимают комиссию по платежам такого типа. Деньги были списаны без каких либо уведомлений, и сразу перекрыты увеличением кредитного лимита, видимо для того, чтобы замести следы похищения средств!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 липня 2022, 14:20
Google це не українська компанія і рахунки в гривні бути не можуть, на жаль. Ви бачите суму в гривні завдяки технології DCC, Google вказує вартість у валюті країни, в якій випущена ваша картка, ця сума спочатку і блокується. Проте коли відбувається остаточне списання (через 2-3 робочі дні), то МПС нам надсилає запит на списання долару, або євро. Детальніше в базі знань: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4407060176402

І у випадку якщо курс зміниться на вашу користь, то частина коштів буде розблокована і повернеться на ваш баланс. Також велика різниця в сумі може бути через те, що компанія встановлює ціну за орієнтовним курсом, який відрізняється від реального. Проте в той же час ми стараємося встановлювати курс, який буде вигіднішим, ніж в інших банках.

Також вже найближчим часом плануємо реалізувати списання за курсом, за яким покупка була заблокована, тому таких ситуацій не буде після цього.
Andriy1965 26 липня 2022, 17:19
Огидний банк. Якщо ви вирішуєте відкривати рахунок у цьому банку, краще розгляньте інші організації. Повна відсутність фаховості у роботі з валютними операціями. Нажаль робітниці відділу валютних операцій та контролю не здібні до розуміння правил міжнародної торгівлі та умов поставок Incoterms. Вимушують переробляти інвойс з причини того що в них у формі не проходить наданий BIC італійського партнера, хоча з цим партнером працюємо другий рік, та проблем платежів, по цім реквизитам не було, навіть у лютому 2022року. Ми з ними працювали 2 роки, тепер переходимо у інший. Думайте…
Сенс Банк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 17:08
На жаль так і не отримали відповіді в особистих, тому не зможемо перевірити деталі і допомогти :(

Будемо чекати на повідомлення, якщо проблема ще актуальна
Вячеслав Климович 26 липня 2022, 11:51
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 43
Имею кредит!!! Зарплата пропала осталась одна пенсия по гркппе! Вносит платежи нет ни какой возможности!!! Зеструктиризировать или что делать! Как-то не охота вороать что бы платить! И вообще страна по отношению к народу очень внимательна и сочувственна! С одной стороны война, а с другой банк!!! В итоге все для человека! А нет изымайте как любите все чего нет! Какйто надо выход!!! До такого довели и теперь давай! Маразм полный!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2022, 13:53
Дуже сумно, що у вас склалася така важка ситуація :(

Ми не видаємо заставні кредити, отже «Забирати» у вас нічого не будемо. Прекрасно розуміємо, що зараз складна ситуація у багатьох: хтось втратив роботу, хтось набагато більше. Якщо ви не погасите мінімальний платіж, то не буде штрафів і пені.

Коли у нас з'явиться пропозиція для вас з реструктуризації, або інший спосіб, у який зможемо вас підтримати, то ми обов'язково повідомимо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NeoOne 25 липня 2022, 20:10
Банк уменьшает кредитный лимит

Банк уменьшает кредитный лимит и одновременно списывает с кредитки нужную ему сумму. Я рассчитываю что будет списан минимальный платеж, и кладу 20000грн. Потом вижу что кредитный лимит уменьшен на 15000, и с карты списано 15000. Офигеть! При этом я должен догадаться, что эти деньги списаны в счет погашения кредита.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 липня 2022, 14:39
Написали клієнту у приватні повідомлення, щоб розібратися та надати допомогу у його питанні, але, на жаль, відповіді так і не отримали.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 25 липня 2022, 14:37
Проводил транзакцию покупки на международном сайте.
Оплата прошла сразу, товар отправился.
Сумма составлят менее 300 долларов.
Через несколько дней по тихому без уведомлений пропали деньги с карты.
Ни уведомлений, ни изменений в приложении, ни изменений даже в выписке нету.
Поддержка ссылается на курсовую разницу.
Хотя площадка провела именно списание, а не заморозку денег.
Хорошо.
Допустим, даже банк играет по своим правилам и списывает с клиента деньги когда выгодно банку, а не по факту оплаты.
Но в выписка — финансовый документ. В выписке должны быть указаны расходы. Но пропавших денег в выписке нету.
Деньги исчезли.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 липня 2022, 18:06
Коли ви проводите операцію, то спочатку сума лише блокується. Ми це робимо за курсом на дату блокування, а через декілька днів МПС надсилає нам запит на остаточне списання певної суми у доларі, або євро, ми за курсом на дату цього запиту остаточно і списуємо з вашого рахунку. Якщо сума більша від блокування — буде до списання. Якщо менша — частина коштів повернеться на баланс. Кошти не списуються моментально згідно правил МПС.

Також ми готуємо рішення зі свого боку вже на найближчий час, щоб списання проводилися за курсом блокування. Фінансова сторона витрат буде прийнята на себе банком. Оскільки розуміємо як важливо знати яка сума буде списана одразу після проведення покупки, щоб в майбутньому не отримувати «сюрпризів».

Стосовно виписки, спочатку ви бачите суму, котру ми блокужмо, а вже через декілька днів остаточку, котру ми списали. У чаті підтримки ми можемо надати виписку по сумі списання спочатку (по балансу), а потім по рахунку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.45
USD 41.2 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.45
USD 41.2 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝