×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Воры
Коментарі (3)
банк достает звонками и угрозами
Ми розуміємо, що зараз погашати платежі вчасно складно, тому штрафи та пеня за просрочку не будуть. Щодо дзвінків, то у разі якщо від вас довго не було погашення, то банк має право вам телефонувати та нагадувати щодо заборгованості
Коментарі (6)
Шахраї, вводять людей в оману
Коментарі (5)
Довольный клиент
Являюсь вашим клиентом более 6 лет.
Отдельная благодарность вашим сотрудникам, Оле Яковенко, Дарье.
Обслуживание всегда на высоком уровне.
Очень надеюсь, что вы выстоите в это сложное время!
Ми напишемо вам у приватні повідомлення щодо подяки нашим колегам. Хочемо уточнити їх прізвища.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (2)
Отличное обслуживание
Написати коментар
Банкомати лишають без грошей !
Строки обробки даного запиту залежать від терміну інкасації та суми. З приводу суми: до 15 000 грн. — один робочий день від дати фіксування звернення;
сума від 15 001 грн. — один робочий день від дати інкасації. Інкасація проводитися один раз в п'ять робочих днів. Розуміємо ваше невдоволення, але варто ще трохи почекати.
Коментарі (4)
Аферісти
Розуміємо, що це не найприємніше, але не дивлячись на вагому зміну облікової ставки (з 10% до 25%) ставка за кредитками не була збільшена, по Хамелеону залишається 0,01% річних на покупки. Однак через здорожчання грошового ресурсу так вимушені були зробити :(
Дана комісія списується тільки якщо маєте заборгованість на розрахункову дату від 20 грн.
Банк вимушений приймати не найприємніші рішення, іноді, але це дозволить нам вирівняти ціну пропозиції та обслуговування, по відношенню до нової облікової ставки. Сподіваємось на розуміння :(
Коментарі (2)
Додаток Sense або чому все не так «як у людей»
Як відомо ГІОЦ Київ зараз формує єдиний платіж по всім практично постачальникам крім операторів звязку. І це чудово видно в особистому кабінеті ГІОЦ, ну і як не прикро у додатках банків конкурентів де все підтягується. Що ж ми бачимо в Sense? По ГІОЦ лише «Київтеплоенерго» та «Київкомунсервіс». А де Київводоканал, де ДТЕК Київські електромережі, де АТ КиївГаз, де ТОВ Нафтогаз (плата за споживання газу), На сайті ГІОЦ все є, а в Сенс лише два постачальники. Окремо Київводоканал та інші не підтягуються — та ж набридлива помилка «щось пішло не так». І там ще пошук по адресі — також марна справа, як не вводив свою адресу — нічого не знаходить. Потратив лише купу часу.
Як вам подобається таке і чи знає про це керівництво банку — клієнт йде до банкомату Альфа-Банку щоб зняти готівку і поповнити картку конкурентів Приват Банку чи Моно Банку де платежі для всіх постачальників проходять одним «кліком» і в повному складі так би сказати.
Агов розробники, керівники банку — вам не соромно???
Коментарі (8)
Банк дополнительно списывает порядка 2% при расчетах курса конвертации
Коментарі (3)
Подяка за допомогу.
Коментарі (2)
Повний треш
кредитна картка: погасив всі борги протягом тижня, але на наступний місяць все одно взяли комісію за те що є борг на картці, хоча його не було, ну це просто треш, більше не бажаю користуватись цим банком
Працівники в одному відділенні просто нагрубили при запитанні про наявність валюти
В іншому спокійно і професійно надали всі послуги, але це взагалі не рятує ситуацію
Коментарі (3)
Реструктуризация кредита
Коментарі (8)
Огромная БЛАГОДАРНОСТЬ сотрудникам сервиса видеочата Альфа-Банка
Я нахожусь на временно оккупированной территории, в виду отключения украинских операторов, получение смс для авторизации в моб.приложении и дальнейшая работа с ним оказалось невозможно, возникли проблемы и с получением уведомлений на Вайбер.
Токарь Виктория и Макуха Карина уделили мне максимальное внимание, профессионально решали и решили мою проблему. Отношение к ко мне как клиенту выше всяческих похвал. Тронута очень. Огромное спасибо. Сотрудники сервиса видеочата Альфа-Банка — Токарь В. и Макуха К. настоящие профессионалы своего дела!!!
Коментарі (1)
Передали кредит колекторам за те, що ти із-за війни втратила роботу!
Коментарі (4)
Порушення законодавства України для цього банку є нормою
Я попросив оператора зареєструвати моє звернення і передати заяву до служби безпеки банку у зв’язку з тим, що цей шахрай з’явився у нашій студентській групі. Залишив П.І.Б., телефон, все, що попросив оператор.
Сьогодні, 05.09.2022 той самий шахрай знов з’являється в нашій групі з тим самим проханням.
Я зателефонував до банку і попросив відповісти на якому етапі знаходиться моя заява і коли зможу на неї отримати відповідь
Оператор мені пояснила, що у них є перелік питань, на які вони не відповідають.
Я намагався їй пояснити, що є Закон України «Про звернення громадян» відповідно до якого вони зобов’язані надавати відповіді.
Але оператор наполягала на своєму. Тобто дізнатись чи була хоч якась реакція на моє звернення не є можливим. Це зручно для банку. Здається, моє звернення було викинуто у смітник.
Мабуть закони не для них писані
Коментарі (3)
Банк під санкціями. Втратила 1000 євро
По інших відгуках тут бачу, що не тільки у мене виникли проблеми з свіфт переказом у альфа банк.
Альфа банк, якщо ви не під санкціями, то чому ви не можете це довести банку відправнику?
Порадили вам звернутися до банку відправника, щоб вони перевірили у себе, де саме перебувають кошти.
Коментарі (5)
как получит реструктуризацию ?
Сегодня уже говорят что никакой реструктуризации нет!!! Как это понимать ???
Из-за войны потерял работу и не могу оплачивать ваши счета!
Как решить мой вопрос?
Коментарі (4)
Разводят и не хотят отдавать деньги по окончанию срока депозита (
гривня можливо через 5 робочих днів з дати замовлення;
долар, євро через 10 робочих днів з дати замовлення.
Із-за великого попиту на валюту, ми змінили терміни видачі її. Але через 10 робочих днів ви зможете отримати готівку. Вибачаємося, що внесли зайвий клопіт в отриманні депозиту.
Додатково напишемо вам у приватні повідомленн.
Коментарі (8)
Ужасный банк
Коментарі (3)
Проблемы с возвратом денег через банк
Постараємось, щоб подальша співпраця була набагато приємнішою за цю ситуацію :)
Коментарі (2)