Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
basikov 30 вересня 2024, 19:58
Сто раз подумайте прежде чем открыть депозит в этом банке!
28 сентября закончился депозит, но спустя три дня деньги на отдают! Обещают не раньше 3 октября… но при этом можно снимать с грабительской комиссией в банкомате, или перевести в другой банк и там снять с комиссией больше тысячи гривен!
Некому не посоветую этот банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2024, 16:55
Дякуємо за надані вами дані для аналізу й подальшого розв'язання цієї ситуації. Ми все перевірили й залюбки надамо вам детальнішу відповідь 😊

Насправді ж у цій ситуації співробітники банку вас цілком коректно проконсультували, адже бронювання готівки для видачі в касі можливе на 5 день, після дати звернення, що прописано в пункті 4.2.7. ДКБО банку, розберімо на вашому прикладі: депозит закінчився 28.09.24 й повернувся на рахунок — з цього моменту він закритий, а банк виконав свої зобов'язання, ви можете вільно користуватись вашими коштами (переказувати їх, оплачувати покупки, знімати готівку у банкоматі чи оформити інший депозит), банк не обмежує вас у цьому.

Саме бронювання коштів для видачі в касі є додатковою послугою від банку, й терміни, які ми закладаємо для підготовки коштів — 5 днів, тобто від дати закриття депозиту відраховуємо 5 днів, а отже найближча дата для бронювання випадає саме на 03.10.24 — про що вам і повідомили під час консультації.

Оскільки це ваші кошти, якими ви вільні користуватись, то і зняття готівки в банкоматі вам також доступне, в рамках тарифів вашої картки, комісія за зняття становила б 3% мін. 25 грн, але для зняття готівки зовсім без комісії варто звертатись саме до каси за попереднім бронюванням.

Але ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, і у разі термінової потреби коштів — можемо видати готівку шляхом індивідуального погодження й дозамовлення коштів на касу 😉
На жаль, не отримали від вас відповіді у приватні повідомлення, аби погодити дату термінового бронювання 😔

Впевнені, що наші послуги залишили у вас позитивні враження, навіть беручи до уваги цю неприємну ситуацію із бронюванням, та ми готові й надалі розвивати наші партнерські відносини та радувати вас сервісом найвищого рівня 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
supermen16 27 вересня 2024, 18:28
Рік назад мені запропонівали реструктурезувати проблемі кредити, та сплатити якусь частина, а іншу частину сплатить банк. я погодився, та ми заключили договір. Але після виконання умов зі своеї сторони, банк меня сказав шо ця акція зі чторони банку була призупинена у звящку с якимись регламентами, та міені чекати до грудня місяця.
але коли неділю назад я писав до банку з питанням чи працюе акція, то меня сказали шо так працюе. от і усе. Сенс банк розясніть мені будь ласка чому ви так робите? Банк підтвердив шо з моеї сторони всі умови виконані.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 вересня 2024, 19:22
Вітаємо!

АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.

Причина такого рішення — потреба відповідно до вимог законодавства завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.

Перепрошуємо за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року (2024). Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.

Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank.
Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини💙🙌🏻
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
olegdonn 26 вересня 2024, 19:38
Я три рази у трьох фахівців питав у чаті мобільного додатка, як мені просто відкрити цифрову картку, маючи старий пакет Ультра та 2 карти? Мені пояснили, що відкрийте новий пакет послуг і все. Я багато разів перепитав, що мені треба зберегти активними старі карти при цьому. Мені відповіли, що не переживайте — вони будуть працювати, поки ви їх самі не анулюєте. Результат: я після купи листування та обіцянок «фахівців» відкрив новий пакет Вайт і мені … видалили всі старі карти. Зухвалий обман! Адже так не можна дурити людей!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 вересня 2024, 16:00
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми дуже хотіли розібратись в ситуації, допомогти та змінити вашу думку на краще. Саме тому постукались вам в особисті для уточнення даних про вас. Але, на жаль, відповіді від вас так і не отримали 🥲
Тому будемо чекати на вашу відповідь в особистих повідомлення, або можете написати нам на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані та короткий опис ситуації.

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
Necit213 22 вересня 2024, 1:12
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 17
Банкинг списал деньги дважды за один перевод, при этом в истории платежей было написано что платеж неудачный.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 вересня 2024, 11:40
Щиро вдячні, що поділились необхідною інформацією та надали зворотний зв'язок по цій ситуації, це значно спростило для нас розв'язання проблеми 💙

Щодо цього подвійного списання, то на момент проведення переказу виникла технічна несправність, через що система показала, що переказ не був успішним, після чого відбулось відновлення систем і кошти були надіслані отримувачу, в цей момент ви здійснили переказ повторно, в результаті — кошти двічі були відправлені за вказаними вами реквізитами картки.

І хоча ситуація не є простою, але ми доклали максимальних зусиль, аби домогтись позитивного результату й повернути повторно надіслані кошти.

Завдяки вашій допомозі, а також професіоналізму наших співробітників чату підтримки вдалось отримати позитивне рішення — кошти були повернуті на вашу картку 🤗

Перепрошуємо за ці незручності та витрачений час, сподіваємось, що наша подальша співпраця буде розвиватись та міцнішати 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
brightside 20 вересня 2024, 21:21
Випадково провів транзакцію з кредитної на дебетову картку, а не навпаки як хотів. Оператор чату сказала неможливо відмініити платіж. Окей, взяли 204 грн з 5100.
Потім наступає розрахунковий день і банк списує ще 136, а потім зверху накидає 100 грн за використання кредитного ліміту, бо через цей платіж баланс пішов нижче в мінус!
Оператор інший зараз відповів:
З картки ред будь які перекази в межах банку супроводжуються комісією по тарифу картки 4% від суми мінімум 20 грн за переказ
А оскільки переказ за кредитні кошти і він не потрапляє в пільговий період, то на використану суму до моменту її погашення — рахувалися %% за користування, а сьогодні в розрахункову дату були списані

Але якщо чесно, це повний грабіж зі схованими комісіями, не треба посилатися на договір, який ніхто не читає. В додатку не було сказано, що за цю суму я буду ще додатково платити комісію і перший оператор не попередив навіть.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 жовтня 2024, 18:55
Неймовірно вдячні вам за надані вами дані й залучення в цю ситуацію 🙌🏻
Можемо додатково підтвердити, що агенти чат-підтримки надали в обох випадках цілком коректну інформацію, яка відповідає дійсності.

Окремо нагадаємо, що згідно з тарифами кредитної картки RED комісія за перекази (як кредитних коштів, так і власних) становить 4% мін. 20 грн (оскільки це комісія за тарифами картки, то списання відбувається не в момент проведення операції, а по факту проходження переказу по рахунку, зазвичай це займає 1-3 дні, яку ви бачите в історії операцій).
Переказ коштів з картки це готівкова операція, на такий вид операцій не розповсюджується пільговий період, а отже на заборгованість одразу нараховується стандартна відсоткова ставка 45% річних, ці %% списуються у розрахункову дату.
А також зауважимо, що відповідно до тарифів картки існує комісія за розрахунково-касове обслуговування (РКО), вона становить 100 грн — списується при наявності заборгованості станом на розрахункову дату більше, ніж 20 грн.

Якщо розглянути вашу ситуацію, то внаслідок нарахування відсотків за готівкові операції, які були списані в розрахункову дату, виникла заборгованість більше, ніж 20 грн — після чого і була додатково списана комісія РКО у розмірі 100 грн (перевірка здійснюється системою після списання всіх комісій та відсотків).
Перевірити тарифи картки можна в нашому застосунку Sense SuperApp, ділюсь інструкцією як це можна зробити:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016883399

Наша головна мета — надавати найкращі послуги та сервіс найвищого рівня для наших клієнтів, й ми цінуємо кожного, а отже ставимось до вашої ситуації з максимальним розумінням та турботою 🤗
Ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам, і цей випадок не є виключенням, тому в шляхом індивідуального підходу вдалось компенсувати списану комісію РКО та повернути її на ваш рахунок 😊

Впевнені, що ця ситуація не завадить нашій співпраці, й ми надалі будемо розвивати її та зміцнювати, а ви отримуватимете позитивні враження від користування нашими послугами 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Тетяна Кокіна 15 вересня 2024, 22:27
У мене питання з приладу Сенс банка.Мій кредит з 2022року за рік виріс у 2.5.рази.Хоча працівнткі банку стверджують що кредитні канікули з військовим положенням воаховані.Потім я дізнались що в мене є іще один договір про існування якого я не знала.Бо я нічого не підписувала.Мені звонили, погрожували.Я зверталась до юристів.Я так розумію що завдякі їм банк зробив мені пропозицію проголошення боргу.Я підрахувала і це виходила приблизно та сума яку я брала враховуючи процент.Я підписала договір з банком.Виплатила гроші на місяць раніше, не порушуючі умов ще в липні місяці. Банк не дає мені довідку про виплату боргу.А навпакі почав нараховувати ще борг.Сьогодні я замовила довідку про закриття кредиту знову і мені відповідають що у банку іде якась зміна правил з цього приладу. Що треба чекати ще до листопада або грудня.Працівникі говорять що Вони мають на увазі моє прохання, але я дуже хвилююсь.Я віддала гроші, так дайте мені довідку.Благаю допоможіть розібратися
Сенс Банк
Відповідь банку
16 вересня 2024, 13:15
Добрий день, пані Тетяно.

АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.

Причина такого рішення — потреба відповідно до вимог законодавства завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року (2024). Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.

Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank. Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини.

З повагою, Андрій
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 12:05
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Проблема вирішена
Ttt17 14 вересня 2024, 17:18
Банк, який займається мародерством також це підтверджую
Мені людина перерахувала кошти ,і відразу мені заблокували рахунок і не давали користуватися своїми коштами. Я за місяць перерахувала можливо транзакцій 5 і не перевищувала лімітів нічого, не було ніяких великих сум, ніяких законів не порушувала, ні з одним банком такого не було. Я написала в підтримку сама тому що ніякого сповіщення не було і мені сказали: «щоб я поспілкувалася в відео чаті». Я спілкувалась треба було надати квитанцію від цієї людини від їх банка, як наче це я сама собі зробила переказ щоб швидко скинути квитанцію, звісно мені ніхто нічого не відповів. Я ніяких з своєї карти незаконних операцій не робила, чи на якісь великі суми, чи цих операцій було дуже багато, ні. Я задала питання: «як мені забрати свої кошти?» в любому банку України (і в сенс банк також), є два варіанти:
1. Це зняти кошти у касі банку! 2. Це написати заяву на переказ коштів на інший рахунок!
Але вони кажутт: «ви можете зняти кошти у касі банку» і то дається 30 днів! Я сказала, що в мене немає можливостей піти в банк, я знаходжусь закордоном, у мене немає коштів на поїздки, їхати 2 дні, і немаю здоровʼя, і я хотіла б перерахувати кошти на свій інший рахунок за реквізитами, як це роблять зазвичай всі, але ні тіки не цьому банку. На мої прохання їм начхати, не дивлячись на те, що кошти мені потрібно дуже терміново!!!
Не можливо довіряти банку, і взагалі навіщо цей банк, якщо за переказ на 12 тис вам заблокують рахунок, не дадуть оплатити кредит, не дадуть перерахувати кошти на свій інший рахунок, а будуть просто тримати їх у себе, і це під час війни! Я не розумію … Мені так шкода я зі сльозами спілкувалася з оператором, чому так відносяться до громадян.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 17 вересня 2024, 17:37
Доброго дня! Хотів би деталізувати, чому виникла така ситуація.
Згідно п. 4.3.5. ДКБО у разі відкриття рахунків за цим договором з метою запобігання фінансових збитків держателя або банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) картки/токену, відмовити в поновленні або перевипуску картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою призупинення (блокування) дії картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим договором та/або чинним законодавством України.

Звісно, після цього банк може уточнити додаткову інформацію та якщо все позитивно підтверджується, то рахунок клієнта знову стає активним.

Після вашого звернення, потрібно було надати підтвердження щодо операції, або якщо не підтверджується, на жаль, була ще одна можливість — закрити рахунок. Згідно процедури, кошти дійсно можна було отримати лише у відділенні банку.
Проте наполегливість ваша, моя допомога та колег, допомогла позитивно вирішити ваше питання, бо ваша картка була розблокована і ви змогли скористатися власними коштами.
Радий, що все вдалося вирішити та вам допомогти! 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
LizaPiter 13 вересня 2024, 15:14
Брала в кредит через цей банк ноутбук. Потім почалась війна, виникла заборгованість по виплаті кредиту. Мені почали телефонувати колектори. Коли зявилась змога повернути коедитні кошти, я намагалась звязатися з банком. Мені відповіли, що я маю їхати в офіс колекторської служби. Я взагалі знаходжуся в іншій країні. Телефонувала в банк з приводу рестуктуризації, на гарячій лінії сказали що не займаються цим. Потім наледве вибила з них адресу кредитного відділу. Написала туди офіційне звернення з проханням реструктуризації. Вони відповіли що взяли його до розгляду. Через три місяці відповіді немає. Я написала знову, відповідають, що я маю авторизуватися через відеочат. Коли телефонуєш в відеочат, там кажуть що питаннями як в мене не займаються. Не розумію як я маю сплачувати кошти. Просто жахлива комунікація з клієнтами
Сенс Банк
Відповідь банку
26 вересня 2024, 16:05
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас 🥲 Зі свого боку ми дуже хочемо розібратись в ситуації та зробити все можливе, щоб знайти варіант вирішення. Додатково писали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей, але, на жаль, не отримали від вас відповіді. Тому, якщо ваше питання досі актуальне, будь ласка, напишіть нам на help@sensebank.com.ua або в особисті.
Чекаємо на вашу відповідь 😊

З повагою, Андрій💙
Vasia66 13 вересня 2024, 0:24
Город Харьков отделение на полтавском шляхе пришел оформить обычную дебетовую карту по не понятным причинам девушка за столом грубо начала со мной говорить, а когда я начал вытягивать из нее информацию вопросами она с раздражением не хватало слов «ты что тупой «я ей говорю я задаю вопросы потому что во всех банках все по разному, в итоге такой херни мне на оформляла лимит короче полный не профисианализм ещё и грубо ей на базаре картошку продавать, а не в банке с клиентами, жаль что потратил время
Сенс Банк
Відповідь банку
16 вересня 2024, 14:06
Перш за все дякуємо вам за зворотній зв'язок щодо роботи нашого відділення.
Ми дуже засмучені, що цей візит залишив після себе такі враження🥲 Зі свого боку ми зв'язались з відділенням для уточнення деталей та проведення роз'яснювальної роботи. Хочемо вас запевнити, що висновки були зроблені і ми сподіваємось, що подібних ситуацій більше не буде виникати.
Щодо відкриття картки, то ви у будь-який момент можете зробити це за допомогою нашого SenseSuperApp. Залишаємо вам покрокову інструкцію, як це можна зробити https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016970939. А у разі виникнення додаткових питань стосовно тарифів чи особливостей картки, ви завжди можете звернутись до підтримки банку у застосунку.
Ще раз приносимо вибачення за цю ситуацію та сподіваємось, що подальша співпраця залишить після себе лише позитивні враження 😊

З повагою, Андрій 💙
Ярослав Борко 12 вересня 2024, 19:56
Від банку було прийняте рішення про прощення кредитної заборгованості при умові виплати встановленої суми в конкретні терміни.Все зробив раніше на півроку, а зателефонувавши до банку після дня проведення плати і вступу прощення, мені відповіли на гарячій лінії банку, що за день до вступу в силу прощення, була відмова банку про прощення!!!
Це як називається, що за розводняк, поки я виплачувала 24 тис.для прощення, за день вступу в дію цього процесу, банк без повідомлень та попереджень каже мені, що вони передумали і я ще винен їм віддати 12 тис.
Це що за безпридєл???
Хто може дати на це відповідь?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 вересня 2024, 14:41
Вітаю, пане Ярославе! Я бачу, що вами умови були виконані.
Мені дуже прикро, що у вас склалась така думка про наш банк🥺

Дійсно АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Причина такого рішення – потреба, відповідно до вимог законодавства, завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.
Ми приносимо вибачення за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року. Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.
Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank!
Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Igorenya 8 вересня 2024, 13:18
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 96
На рахунку була одна копійка власних коштів, розрахунок був у неділю 8 Вересня на суму більше 500 грн. 1% нараховано. а 2% за оплату у вихідні — ні, кажучі що була одна копійка власних коштів???
Сенс Банк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 14:30
Відповідно до правил акції «Вихідні з кешбеком за кредиткою» для нарахування 2% кешбеку покупка має відповідати певним умовам:
— сума покупки 500 грн і більше
— сума покупки виконана на 100% кредитними коштами
— покупка має бути проведена у вихідні дні (субота та неділя)
Отже, навіть якщо сума покупка була на 1% або ж на 0,001% власними коштами, то акційні +2% бонусів Cash`U не будуть нараховані, оскільки не виконана одна з умов, вказаних у правилах цієї акції 😔
Ознайомитись детальніше з ними можна на нашому сайті, за посиланням:
https://sensebank.ua/upload/cashu/Pravyla_Weekend_with_cashback_CC.html

Щодо 1% за оплату в обраній категорії, то в бонусній програмі немає такого розподілення на власні чи кредитні кошти, оплата має бути саме карткою в конкретній категорії, щоб МСС код не був у виключеннях, і бонуси будуть нараховані, що і сталось у вашій ситуації 😉

Розуміємо ваші емоції, адже сума дійсно невеличка, що завадила нарахуванню бонусів, але можна подивитись на це з позитивного боку — ви детальніше ознайомились з такою особливістю і надалі будете враховувати це при кожній оплаті, впевнені, що ви заробите ще багато бонусів з нашою крутою акцією 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Aquana 4 вересня 2024, 16:52
У моб. застосунку залишив заявку на відкриття рахунку в банку. Заповнив анкенті дані і т.д. Під час розгляду заявки співробітники банку не змогли зв’язатись зі мною за вказаним номером телефону і… зателефонували моєму родичу (!) з проханням надати певні дані щодо мене. Хоча номер телефону пов’язаної особи я не залишав. Не зрозуміло, яким чином банк встановив номер родичів і яким чином використовувались мої персональні дані при цьому.
P. S. Заявку відкликав. Бо хтозна, можливо інформація про рахунки і операції так само використовується як завгодно.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 вересня 2024, 14:36
Доброго дня! Дякую, що поділилися вашим відгуком. Але хочу зазначити, що, на жаль, не отримав ваших даних, щоб міг більш детально ознайомитися з ситуацією, яка у вас виникла та допомогти вам.
Без будь-яких ідентифікаторів ми можемо детально подивитись заявку відкриття рахунку. Навіть тут, на жаль, не знаю який саме ви відкрили рахунок?

Якщо мова все ж йдеться про заявку на кредитну карту через застосунок, то заповнюючи заявку на отримання кредитної карти, ви надаєте згоду на обробку персональних даних та оформлення онлайн-заявки
«Умови обробки АТ «Сенс Банк» персональних даних та оформлення онлайн-заявки»: https://sensebank.ua/usloviya-oformleniya-onlajn-zayavki

Згідно з цим, фізична особа підтверджує, що приймає ці умови обробки Персональних даних та оформлення заявки та підтверджує, що надана щодо неї та про неї інформація є повною і правдивою, та погоджується з тим, що Банк має право перевіряти інформацію, надану нею, та проводити такі перевірки, які Банк вважає за необхідні.
Особа, що погодилась з Умовами, добровільно надає свою згоду Банку на обробку наданих Персональних даних, що охоплює вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних фізичної особи, що передала Банку таку інформацію з метою встановлення з Банком ділових відносин, надання Банком банківських та інших фінансових послуг.

Саме тому при прийнятті рішення по запиту Банком можуть бути здійснені дзвінки на альтернативні номери (в т.ч. родичам), які є в внутрішніх базах та зовнішніх джерелах.

Якщо ви надасте у приватних повідомленнях ваші дані, я зможу більш детально відповісти на ваші запитання :)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
sucks 3 вересня 2024, 16:00
У м. Кривий Ріг є 2 відділення — по пр. Металургів (працює з понеділка по п’ятницю) та по вул. Бикова (центральне відділення міста, працює з понеділка по суботу). Завдання — зняти власні кошти з власного депозиту. Так як добовий ліміт від НБУ на зняття коштів становить 100 тис. грн, а сума депозиту, що закінчився, перевищує зазначений ліміт, то зняття коштів було розбите на декілька днів — щодня протягом робочого тижня у відділенні по пр. Металургів, а останнє зняття — у відділенні по вул. Бикова. Сума останнього зняття мала становити більше 50 тис. грн (важливо!). Усі кошти були заброньовані за допомогою чату у додатку банку.

Протягом робочого тижня кошти у відділенні на пр. Металургів були отримані без проблем, за що вдячний співробітникам. Приїхавши у центральне відділення міста по вул. Бикова у суботу, озвучив операціоністу, що закінчився депозит, що протягом тижня отримував кошти, що сьогодні хочу отримати кошти, що залишилися, і що на сьогодні бронював суму через додаток. У відповідь операціоніст повідомив мені, що необхідну суму я отримати не зможу через те, що банк не здійснює такі операції по суботах. Яким чином я зміг забронювати дану суму через додаток та яким чином саме програмне забезпечення дозволило бронювання такої суми — для мене загадка. При цьому жодної спроби хоча б відкрити на ПК мої дані та перевірити бодай денний ліміт по карті з боку операціоніста відділення зроблено не було.

Після запевнення з боку операціоніста, що сьогодні я зможу без комісії (важливо!) отримати через касовий термінал тільки 50 тис. грн, я перейшов до каси. Зачекавши хвилин 10 для відновлення працездатності програмного забезпечення внаслідок нещодавнього відновлення електропостачання (придбати джерело безперебійного живлення для центрального відділення міста? Ні, не чули), я таки зміг зняти вказану суму. Решту коштів операціоніст запропонував мені зняти через банкомат без комісії (важливо!). Перепитавши, чи впевнений операціоніст щодо відсутності комісії за зняття коштів через банкомат, я отримав стверджувальну відповідь, так як це зняття депозитних коштів.

Власне, за допомогою банкомату, що знаходиться поруч з відділенням, зняти власні кошти я не зміг, так як на той момент часу його програмне забезпечення ще не відновило роботу. Після спроби зняти кошти через банкомат іншого банку, я отримав повідомлення щодо перевищення денного ліміту на зняття, який становить 50 тис. грн, які я на той момент часу вже отримав через касовий термінал. Звернувшись у чат підтримки в додатку банку та зайшовши здалеку, я спитав, як так вийшло, що мною було заброньовано більше 50 тис. грн, а отримати я зміг тільки 50 тис. грн. Оператор підтримки запропонував мені піти тим же шляхом та залишок отримати через банкомат. Відповівши, що взагалі є таке поняття як денний ліміт, який я вже вибрав, я дещо збив оператора з пантелику. Після уточнення ним інформації, що дійсно, таке поняття є, мені запропонували перевести гроші на карту іншого банку та зняти їх з комісією (Карл!). Отримавши від мене відповідь, що це дещо тупо, я отримав пропозицію випустити віртуальну карту, перевести гроші на неї, прив’язати її до віртуального гаманця, знайти банкомат іншого банку з авторизацією через NFC, авторизуватися та зняти омріяні гроші (ще раз Карл!).

Втомившись від цього параду дезінформації та клоунади з боку співробітників банку та зрозумівши, що людським чином я сьогодні заброньовані кошти не отримаю, я зайнявся іншими справами. Наступного дня (у неділю), зайшовши у додаток банку, я з радістю побачив, що за зняття 50 тис. грн через касу з мене було утримано комісію у 1500 грн, про що НЕ БУЛО ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД БАНКУ. Тобто, усі транзакції, як-то розрахунок у торгових точках, зняття коштів, зарахування відсотків по депозиту тощо нормально супроводжуються повідомленням від додатку, а от саме про вирахування з мене комісії була тиша. Зателефонувавши на гарячу лінію, я залишив заявку на повернення мені комісії, НЕЗАКОННО УТРИМАНОЇ З МЕНЕ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ОДНОЧАСНО ДЕКІЛЬКОХ співробітників банку. На сьогодні заява розглядається, утримана комісія не повернена.

Як підсумок, після зняття усіх коштів та закриття усіх рахунків мною будуть розірвані будь-які відносини з даним банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 вересня 2024, 16:09
Щиро дякуємо вам за змістовний відгук та відповідальний підхід до цієї ситуації!
Вдячні, що ви надали нам дані для аналізу та повідомили всі необхідні деталі 🙌🏻

Дійсно, зняття депозитних коштів з карткового рахунку в нашому банку можливе без додаткових комісій, що спонукає наших клієнтів довіряти банку й активно користуватись нашими фінансовими послугами.

Повертаючись до ситуації, то агент чат-підтримки при бронюванні припустився невеликої, але важливої помилки, забронювавши кошти на вихідний день (суботу).
Загалом, це можливо, але лише на певні відділення (вони розміщені в Епіцентрах), й зняття виконується у вихідні дні шляхом прокатки картки через POS-термінал, а отже зняття відбувається за денними лімітами, наразі це 50 000 грн на добу.
Варто також зазначити, що для виконання таких операцій у відділенні має бути спеціаліст, який може провести зняття коштів без комісій, на той момент він був відсутній, результат чого ви побачили вже наступного дня у вигляді списаної комісії 😔
Оскільки заброньована агентом сума, перевищувала денний ліміт, то у відділенні не могли видати суму більшу за 50 000 грн 🤔

Зняття депозитних коштів у відділенні, враховуючи обмеження від НБУ на зняття 100 000 грн з одного рахунку на добу, інколи справді наче невеличкий квест, але ми максимально оптимізуємо цей процес, аби наші клієнти могли забронювати кошти й отримати їх у відділенні — швидко, якісно, професійно, щоб жодна нервова клітинка не була втрачена внаслідок взаємодії із банком 😊

Цілком розуміємо, що ваш досвід взаємодії із банком виявився не найкращим, але ми зробили все, аби покращити ваші враження, а тому списана комісія була сторнована, кошти повернулись на баланс вашої картки 💙

Впевнені, що наша співпраця буде лише зміцнюватись, а враження від користування нашими послугами будуть виключно позитивними 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
sucks 4 вересня 2024, 9:08
Питання вирішене. Утримана комісія повернена на карту у той же день ввечері. Аби усі співробітники були такими оперативними та професійними!
Олег Влащенко 19 серпня 2024, 12:03
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
19.08.2024 року я поповнив в банкоматі суму в Соломянському відділені банку в м. Києві. Гроші, яки були внесені мною в банкомат не зараховані на карту! Працівники банку нічого внятного відповісти не змогли! При спілкуванні з оператором гарічої лінії виявилося, що ніякої заяви від мене не поступало! Це крадіжка! Відповідна заява була зафіксована в поліціїї.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 серпня 2024, 12:01
Ми дуже засмучені, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією під час внесення готівки.Але після проведеного внутрішнього розслідування щодо цього питання, кошти вже були зараховані на ваш рахунок у повному обсязі.
Стосовно роботи відділення банку, то ми зв'язались із директором для уточнення обставин вашого візиту.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли під час вашого відвідування відділення. Зробимо все можливе, щоб стати краще для вас в майбутньому.

З повагою, Андрій
G1de0n 18 серпня 2024, 14:50
Являюсь клиентом банка 11лет. Никогда не пользовался продуктами, кроме кредитной карты по мелким тратам. Неоднократно получал и получаю «выгодные» предложения по кредитам и деньгам. Всегда был аккуратным клиентом. Два раза за 11 лет мне понадобились деньги. И оба раза банк меня подвёл. Первый раз 5 лет назад банк отказал в поднятии лимита, сумма была не большая, но нужна было «здесь и сейчас». Второй раз недавно, решил сделать себе подарок, так банк в приложении удалил все бонусные и кредитные предложения. Великолепно! Это конечно вопросы не жизненно важные, но видимо придётся выбрать другой банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 серпня 2024, 19:46
Sense Bank наразі надає багато цікавих пропозицій кредитування для наших клієнтів, як то пропозиція на оформлення споживчого чи готівкового кредиту, енергокредити, автокредитування, або ж єдиний ліміт, який можна розподілити за кредитними картами, чи оформити нову картку відповідно до ваших потреб.
Відділ кредитування постійно оновлює пропозиції для наших клієнтів, аналізує інформацію й приймає рішення як про збільшення ліміту, так і про його зменшення, тому цілком закономірно, що пропозиція може бути активною, а в якийсь момент може зникнути 🥺

При вже оформленій кредитній картці — збільшення кредитного ліміту можливе при наявності погодженої суми в застосунку Sense SuperApp у розділі Продукти.
Якщо ж такої суми наразі немає, то можна звернутись до відділу кредитування, й подати заявку на збільшення ліміту, і вже по факту аналізу — клієнту або буде надана така можливість, або ж буде відмовлено.
Детальніше переглянути як збільшити ліміт можна тут 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415092341522

На жаль, у вашому випадку, після подання заявки на збільшення ліміту, колеги, все проаналізувавши, прийняли рішення не збільшувати кредитний ліміт, але це не привід засмучуватись, адже пропозиція може надійти в будь-який момент. І щоб покращити шанс можемо порадити вам оновити дані в банку із зазначенням актуальної суми доходу, місця роботи, а також бути активним клієнтом банку, користуватись нашими продуктами та розраховуватись картками 😊
Інструкція з оновлення даних за посиланням 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4403318359954

Сподіваємось, що в майбутньому наша співпраця буде лише зміцнюватись, а враження від користування нашим банком будуть виключно позитивні 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
07412533 14 серпня 2024, 11:12
Через раптові зміни тарифів банком напівдорозі закрив у банку всі рахунки.
Перепитав у них чи все закрито і чи є до мене якісь питання. Спробували мене обілетити на 100 чи 200 грн за довідку що я їм нічого не винен. Потім сказали що вони цю довідку видають і так.

Через півроку хотів видалити акаунт. У них в додатку є «Видалити акаунт». Видалив. Вирішив перевірити — без питань по номеру телефона назад зайшов, геть є всі переписки.
Написав у службу підтримку:
— хочу видалити свої дані.
— ми нічого не будем видаляти. І взагалі чо раптом?
— GDPR
— Валовий Внутрішній Продукт (GDP) не зміниться від того що ми маємо ваші дані
— Ок, якщо вам срати на GDPR: є вектор атаки, що по номеру телефона можна відновити доступ до акаунта. І потім відкрити всі рахунки. І потім ваші колектори виставлятимуть мені притензії
— Тільки по дії.
— Це брехня. Я відновив доступ без дії якою вже рік не користуюсь, тільки по номеру телефона.
— Все правильно.

ще підтримка мені кидала інструкцію як знайти кнопку «Видалити профіль»

— Ще раз видалити і ще раз відновити?
— …
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2024, 21:09
Не отримали від вас даних в особистих повідомленнях, але не можемо лишити вас без повноцінної відповіді 😊

Довідку про закриті рахунки та відсутність заборгованості за ними банк формує безплатно, для цього варто звернутись до чат-підтримки, або ж контакт-центру за номером 0 800 50 20 50, і наші співробітники залюбки допоможуть із її формуванням 😉

А виготовлення саме нестандартної довідки коштує в нашому банку 150 грн, але її можна зробити лише якщо клієнту не підходять безплатні довідки з мобільного застосунку Sense SuperApp, то ж маємо припущення, що виникло невеличке непорозуміння з агентом підтримки, тому вам і запропонували саме таку довідку, але це питання можна розв'язати цілком без фінансових втрат.

Стосовно функції «Видалити акаунт» варто детальніше пояснити. Отже, ця функція працює таким чином, що при видаленні вас розлогінює на всіх пристроях, на яких встановлений Sense SuperApp і ви авторизовані, але це не означає видалення всіх ваших даних з банку, оскільки це не передбачено умовами договору, а також Постановою Правління Національного банку України 27.11.2018 № 130 щодо правил застосування та зберігання документів. Згідно з цією Постановою банк зобов'язаний зберігати документи клієнтів протягом 5 років, а отже їх видалення неможливе.

GDPR (General Data Protection Regulation) – це регламент, прийнятий в межах законодавства Європейського Союзу, що спрямований на забезпечення захисту персональних даних громадян Європейського Союзу та врегулювання процесу обробки таких даних компаніями, що набув чинності 25 травня 2018 року. Наразі Україна не ратифікувала додатковий протокол, хоча взяла на себе зобов’язання рухатися в напрямку провадження GDPR. Станом на сьогодні в Україні діє закон «Про захист персональних даних», який прийнятий з метою гармонізації законодавства України із законодавством ЄС, тому наш банк не зобов'язаний виконувати регламент GDPR, але водночас всі ваші дані захищені ЗУ «Про захист персональних даних».

Зауважимо, що при вилогіненні з облікового запису – ви можете виконати повторний вхід, але для цього потрібно вказати не лише номер телефону, а також вашу дату народження й дату видачі паспорта, за яким ви реєструвались в банку. Тобто ситуація, в якій ваш номер був проданий іншій людині, а вона змогла відновити доступ до застосунку Sense SuperApp виключно за допомогою вашого номера телефона — неможлива. Sense Bank піклується про безпеку наших клієнтів, тому не варто хвилюватись з цього приводу 🙌🏻

Підсумувавши, можемо сказати, що ваші дані в повній безпеці, і приводів для хвилювання також немає 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
vikazinenko 9 серпня 2024, 21:58
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 43
Я зі свого приват банку, перекинула кошти на свій сенс банк, в наслідок чого, по незрозумілим причинам і без всяких пояснень зі сторони банку, мені заблокували рахунок і не давали користуватися своїми коштами. Я написала в підтримку і мені сказали: «щоб я поспілкувалася в відео чаті і після підтвердження особи мені розблокують картки і я зможу далі користуватися банком». Я спілкувалась с оператором 2 дні, і мене попросили надати квитанцію, що це саме я зробила переказ на свій рахунок, своїх коштів. Коли я надала квитанцію, в мене попросили надати пояснення: «звідки в мене зявились ці кошти на приват банку?!» Я надала всі квитанції та пояснення, що ці кошти мені позичили, але банк в мене запросив договір позики, після чого, я надала договір позики! Але вони мені морочили голову два дні, після чого мені прийшла відподіть від них: «банк ухвалив рішення згідно якого будуть розірвані укладені з вами договори!» Я задала пряме питання: «як мені забрати свої кошти?» в любому банку України (і в сенс банк також), є два варіанти:
1. Це зняти кошти у касі банку!
2. Це написати заяву на переказ коштів на інший рахунок!
Але вони ставлять мене перед фактом і кажуть: «ви можете зняти кошти 08.09.2024 у касі банку» не дивлячись на те, що вони мене вже поставили перед фактом і в не зручне положення!!! Ще й вони дадуть мені можливіть, забрати власні кошти тільки через місяць, і для цього, мені потрібно кожного дня ходити і знімати по 100 тис. на день, (і якщо така сумма буде в наявністі в касі банку), і так поки я не зніму всю сумму. Я їм написала, що в мене немає можливостей піти в банк, і я хотіла б перерахувати кошти на свій інший рахунок за реквізитами, як це роблять зазвичай всі, але до мене по не зрозмілим причинам прискіпливе відношення, мені не дали право вибору, і я можу тепер тільки через місяць почати знімати ВЛАСНІ кошти. На мої прохання їм начхати, не дивлячись на те, що кошти мені потрібно дуже терміново!!!
Висновок: ЦЕ БАНК — ЯКОМУ НЕ МОЖНО ДОВІРЯТИ!!! Так як на моїй практиці, ви можете бачити, вони можуть просто заблокувати ваші кошти і максимально затягувати їх повернення, без всяких на то причин та пояснень. ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 13:36
Банк у своїх діях регулюється виключно Законом України «Про банки і банківську діяльність», нормативно-правовими актами НБУ, а також внутрішніми розпорядженнями, які не суперечать вищенаведеним документам, а отже всі дії банку є правомірними й не порушують жодних законодавчих актів.

Відповідно до п. 4.3.5. ДКБО нашого банку: «У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.»

Згідно з клієнторизиковим підходом у сфері фінансового моніторингу після аналізу операції банк прийняв рішення заблокувати вашу картку, оскільки не було надано підтвердження походження коштів, що надійшли на ваш рахунок в нашому банку. Надані вами документи не підтверджують офіційне походження коштів, а тому отримання їх можливе виключно у відділенні банку.

Зауважимо, що онлайн перерахування коштів за реквізитами на рахунок в іншому банку можливе, якщо розірвання ділових відносин було по рішенню фінансового моніторингу згідно зі ст. 15 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», але у вашому випадку розірвання ділових відносин було з іншої причини, рішення про це винесла служба безпеки банку, а не управління фінансового моніторингу, отже отримання коштів можливе лише у відділення нашого банку.

Обмеження на зняття коштів у відділенні банку у розмірі 100 000 грн на добу з одного рахунку встановлені не нашим банком, а Національним банком України, і не брати до уваги це обмеження Sense Bank не може.
Детальніше переглянути поточні обмеження від НБУ можна тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4865988329234

Шкодуємо, що у вас лишились неприємні враження про користуванні нашим банком, але всі дії виконуються задля безпеки коштів та для недопущення легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом в банківській системі. Але нам таки вдалось із колегами погодити у вашій ситуації в індивідуальному порядку можливість перерахування коштів саме в онлайн режимі на вказані вами реквізити в іншому банку 😊
Доклали багато зусиль, аби це рішення все ж реалізувати!
Сподіваємось, що враження від нашої співпраці у вас лишились виключно позитивні 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Wertu 2 серпня 2024, 17:14
Була клієнтом банку альфа багато років, але після націоналізації і перетворення його у сенс банк не можливо співрюпрацювати, робітники розуміють у банківській справі таке враження що менше чим я! Понабирали якихось ненавчених, не розуміють що робити, а тільки ввічливо мекати. По темі багато вже написано, дублювати не буду! Після націоналізації сама пішла інікому не рекомендую. Дуже шкода бо була клієнтом багато років👎
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2024, 20:07
Прикро, що наші співробітники не змогли надати вам сервіс найвищого рівня, й після комунікації з ними у вас лишились негативні враження про наш банк.
На жаль, не змогли отримати в приватних повідомленнях інформації про вас та деталей ваших звернень до нашого банку, тому проаналізувати роботу співробітників, аби покращити їх знання та навички, немає можливості 🥺

Наше завдання — робити наших клієнтів задоволеними від наших продуктів, й радісними від нашого рівня підтримки 🤗
Впевнені, що ми ще можемо вас порадувати, тому якщо дасте нам другий шанс, то залюбки вас проконсультуємо, та будемо робити все, аби ви лишились задоволеною 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ihor55 2 серпня 2024, 12:12
Виключно як є. Раніше я був клієнтом Альфа Банку (минула назва), потім війна та 0 дохід, карту закрив, відразу напишу що картою користувався мало і коштів біль ніж 400 гривень там не було. Але для реєстрації/входу в Резерв+ потрібен, нажаль, тільки банк, 31.07.2024 я встановлюю додаток Sens та проходжу реєстрацію через Дія, реєструюсь та відкриваю карту АТБ, але оскільки в минулому в мене номер телефону був інший (+380950006808) то банк для входу в додаток відправляв смс саме на цей номер, я дзвоню в підтримку, проходжу верифікацію, номер змінюють на наявний але в додаток я зможу зайти тільки після 17 години, добре, заходжу та закриваю карту АТБ, відкриваю карту хамелеон, налаштовую додаток, зауважу! карту не поповнював, тобто баланс 0. Ранок 01.08.2024, думаю нарешті зайду в Резерв+, відкриваю Резерв+ та вибираю Sens банк, пише технічний збій, відкриваю додаток Sens пише в доступі відмовлено, дзвоню в підтримку, кажуть карту заблокувала служба безпеки за підозрілу транзакцію, зверніть увагу що карта тільки відкрита (відкривалась виключно для Резерв+, Дія та таке інше, баланс 0, переказів мені ніяких не було (нема від кого), карту закрили, в підтримки номер телефону заблокували (нема змоги додзвонитися, виклик переривається. Констатую, банк отримав всі мої персональні данні (оновлені) та відмовив в обслуговуванні. Питання, нащо вам мої данні, що ви будете з ними робити? Дії банку вважаю підозрілими та саме тому я залишив на Мінфін цей відгук. Підтримка Sens банку, очікую ваше пояснення.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 14:37
Пане Ігорю, перша за все дякуємо за ваш відгук. Ми повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цієї ситуації. Справа в тому, що блокування відбулось з боку нашої служби безпеки. Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Переглянути підстави для блокування ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 в нашій Базі Знань для клієнтів.
Щодо даних, які ви вказували при оформленні картки, то вони залишаються в межах нашого банку та нікуди не передаються, адже під час оформлення клієнт надає згоду на їх обробку та зберігання. Вони захищені Законом України «Про захист персональних даних», а оскільки ми державний банк, то виконуємо всі норми згідно чинного законодавства.

З повагою, Андрій
Наталия Lange 1 серпня 2024, 23:31
Много лет я была клиентом банка, который перешел в собственность Сенс. И к сожалению есть с чем сравнивать…:(((Предостерегаю всех, кто находится не в Украине.Вы никогда не можете быть уверены ни в выписках, ни в справках, ни в другой информации. Например я случайно (!!!) узнала из Дии о том, что банк подал в суд с просьбой досрочно вернуть всю сумму ипотечного кредита. Изза просрочки, которая возникла на начало войны.И которая была погашена. (Несмотря на то, что никаких программ по реструризации для клиентов не было.) И вот, у меня год нет просрочки, но ожидаю суд, на который я не могу из-за войны приехать так как живу с ребенком не в Украине.((Хорошо, что Дия есть, а то бы платила банку и не знала бы что в это же время банк уже квартиру отсудил:(((((
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 12:58
Дійсно, АТ «СЕНС БАНК» є правонаступником всіх прав та обов’язків АТ «АЛЬФА-БАНК», який в свою чергу є правонаступником усіх прав та обов'язків АТ «Укрсоцбанк», через що ваш договір перейшов до нашого банку.
Зі свого боку я повністю розумію вас, адже знаходячись за кордоном не дуже зручно отримувати офіційні комунікації від банку, що відправлялись вам поштою на адресу реєстрації. Але наразі це єдиний канал для отримання подібних сповіщень.
Стосовно ситуації з вашим кредитом, то згідно умов договору, у разі виникнення простроченої заборгованості, банк має право вимагати дострокове погашення. На жаль, навіть якщо на сьогодні така заборгованість відсутня.

З повагою, Андрій

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.25
USD 41.8 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.25
USD 41.8 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝