Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Олексій Шекула 3 вересня 2025, 12:35
Звернулися до банку по програмі Є-оселя. На початковому етапі все було добре, попередньо погоджена потрібна сума і рухаємося далі. Надали всі документи, зробили оцінку (квартира від забудовника), надали підтвердження пільгової категорії тощо. Далі очікуємо рішення кредитного комітету. І отримуємо відмову в кредитуванні по пільговій категорії (ок тільки по звичайній). Чомусь банк не відносить до пільгової категорій… ще раз надаємо всі документи + додаткові, пояснюємо, що згідно постанови кабміну від 14 червня 2000р № 963 вказано перелік посад педагогічних працівників (які підпадають під пільгову категорію) і директор закладу позашкільної освіти є в даному переліку. А ми як раз і подаємся, працюючи на посаді директора Дитячої школи мистецтв, яка є закладом позашкільної освіти і вид діяльності за КВЕД має 85 Освіта. Але чомусь відповідальна людина в кредитному кабінеті не може перевірити один абзац в постанові і віднести посаду до правильної пільгової категорії.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2025, 11:18
Дякую вам, що знайшли час поділитися своєю історією 😇
Для нас дуже важливо чути відгуки людей, які оформлюють «єОселю», адже ця програма створена саме для того, щоб підтримувати українців і давати можливість зробити крок до власного житла. Ми щиро цінуємо кожного, хто довіряє нам у цьому важливому процесі, і завжди прагнемо, щоб шлях до іпотеки був максимально зрозумілим та комфортним 💙

Щодо вашої ситуації — справді, розгляд затягнувся більше, ніж мав би. На етапі перевірки виникли моменти, які потребували додаткового уточнення та погодження, щоб усе відповідало вимогам програми та було застосовано коректно. Інколи такі нюанси можуть займати трохи більше часу, ніж очікується, і я розумію, що це могло викликати зайві переживання. Перепрошую, що вам довелося через це пройти 🙌🏻

Найголовніше — ситуація завершилася позитивно, й питання з видачею кредиту розв'язане ✅
Щиро дякую вам за ваше терпіння, витримку та довіру 💛 Дуже радий, що питання вдалося вирішити саме так, як мало бути!

Бажаю, щоб новий етап у власному домі приніс вашій родині лише радість, тепло та відчуття стабільності. Дякуємо, що обрали Sense Bank 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
OlgaBo 2 вересня 2025, 21:31
Зазвичай не залишаю відгуки, проте в цьому, здавалося б, дрібному випадку прлявилачь вся дріб'язковість і непорядність цього банку. Здібльшого послугами іншого банку користуюсь, але маю картку СЕНС банку. До Дня Нехалежності у застосунку з’явилась гра-головоломка. Нічого особливого: шукаєш приховані предмети, проходиш маленькі рівні, отримуєш бонуси. Цікаво і певною мірою — дотепно. Пройшовши всі рівні у якості маленького призу банк обіцяв 200 грн. бонусів за покупки від 500 грн. у вигляді кешбеку. То ж зібравшись з думками, я вирішила скупитися в продуктовому і отримати цей кешбек. Аж сьогоді дивлюся, а банк передумав і змінив приз після його отримання. Тобто тепер це не 200, а тільки 100 бонусів. Мені стало настільки огидно від цьогоя наче в мене з кишені витягнули 100 грн. Принципово розрахувалась карткою іншого банку. Від цього шахрайського сенс банку мені не потрібно нічого. Якщо вони так повели себе і такій справі, то страшно брати у них кредит чи класти депозит — мало що їм в голову прийде.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 21:43
Дуже приємно чути, що інтерактивна гра «Подорож Україною» вам сподобалася, а кешбек став гарним доповненням до вражень від участі 😊
Щиро дякую, що поділилися своїм досвідом — для нас важливо знати, як клієнти сприймають наші акційні пропозиції 💙

Водночас хочу повідомити, що з 02.09.25 діють оновлені умови акції: розмір кешбеку становить 5% замість 10%, а максимальна сума тепер обмежена 100 бонусами за період дії пропозиції😔
Таке рішення відповідає пункту 9.3 правил акції, який передбачає можливість змінювати умови або достроково зупиняти акцію, а точніше: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила»

Також ми опублікували відповідну новину у нас на сайті, переглянути її можна за посиланням: https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
gudkov77 2 вересня 2025, 15:41
Хочу написать, на сколько низко пал этот банк. Не могут даже нормально выполнить условия своей копеечной акции.
Под День независимости они в своём приложении запустили игру: каждый день собираешь фигурки на небольшой локации. Проходишь пять уровней — получаешь возможность на протяжении семи дней получать кэш-бэк 10% со всех покупок от 500 грн., но не более 200 грн. Мелочь на самом деле, но да бог с вами. Прошёл я значит эту чудо игру — и действительно получил такую возможность. Из 200 грн. бонусов уже получил 98 бонусов кэ-бэка. Думаю, схожу в супермаркет, куплю на 1000 грн. продуктов — получу этот остаток из 100 бонусов. И что делает «чудесный» СЕНС банк? Меняет правила! И вместо 10% делает 5%, вместо 200 грн. бонусов — делает 100 грн. Т. е. я могу за оставшиеся два дня получить только два бонуса. СЕНС БАНК — вы ДНО, а не банк. Лучше вообще не устраивать акции, чем устраивать их вот так.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 18:33
Раді, що наша інтерактивна гра «Подорож Україною» дійсно припала до душі нашим клієнтам, а винагорода стала приємним бонусом 😊
Дякуємо вам, що поділились вашими враженнями стосовно проходження гри й накопичення акційного кешбеку — для нас важливо розуміти клієнтські потреби й отримувати фідбек 💙

На жаль, від 02.09.25 банк вимушений змінити умови акції, зменшивши розмір кешбеку з 10 до 5%, та обмеживши максимальну суму бонусів з 200 до 100 за період дії акції 😔
Банк діє відповідно до пункту 9.3 правил акції, де вказано, що: «Організатор залишає за собою право достроково припинити (скасувати), зупиняти проведення Акції та змінювати дані Правила».

Новина про зміну умов сьогодні була розміщена на нашому сайті, ознайомитись із нею можна за посиланням https://sensebank.ua/news/zmina-umov-kesbeku-u-gri-podoroz-ukrainou

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Julchen93 2 вересня 2025, 9:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 119
Максимально незручний мобільний додаток. Скільки інформації, кнопок, які спонукають відкрити новий продукт, а головного — скільки буде коштувати користування вже наявним відкритим продуктом — немає.
Зверніть увагу.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 жовтня 2025, 15:39
Тарифи за вже оформленими банківськими продуктами можна завжди переглянути онлайн у нашому застосунку. Вони наведені на сторінці відповідного продукту, у розділі «Інформація» 👌🏻

Також надаємо покрокову інструкцію, як це можна зробити: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016883399

У разі, якщо будуть виникати додаткові запитання щодо банківських продуктів, або будь які інші, що стосуються банку — наша підтримка працює 24/7 і завжди готова вам допомогти 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Микола Вороненко 26 серпня 2025, 19:16
Давно співпрацюю із сенс банком, а у Харкові опинився вперше. Найближчим виявилося саме це відділення. Перед касою потрібно було стати в електронну чергу, хоча відвідувачів було небагато — для мене це здалося зайвим кроком. Касир оперативно опрацювала моє прохання українською мовою, що стало приємною несподіванкою. Загалом залишився задоволений, хоча прості процеси іноді ускладнюються додатковими діями
Сенс Банк
Відповідь банку
4 вересня 2025, 16:33
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями 💙
Розуміємо, що електронна черга може здаватися зайвою при невеликій кількості відвідувачів, проте вона допомагає впорядкувати обслуговування та уникнути плутанини 🙌🏻
Дуже приємно чути, що ви залишилися задоволені якістю сервісу та швидкістю обслуговування. Завжди раді бачити вас у будь-якому відділенні Сенс Банку 🥰

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
0963979138A 26 серпня 2025, 11:00
В 21-му році мав необережність взяти кредит в банку попри кредит нав’язали страхування плюс карту спочатку обслуговування було безкоштовне але потім стало платно поступово почала набігати маленька така непомітна оплата по 3 копійки з часом воно почало рости в більшу суму коли прийшов в місті Хмельницькому у відділення в приміщенні епіцентру закривати працівники грамотно все пояснили але каса це якийсь треш, мало того що касир ще не було на робочому місці чекав десь хвилин 20 так вона ще починає хамити і звертатись до мене ніби я її чоловік і щось їй винен.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2025, 19:02
Щиро дякуємо вам за те, що вирішили поділитись власними враженнями від нашої співпраці, адже чесний та прозорий діалог — це ключ до розвитку та покращення наших послуг й сервісу, який ми надаємо 💙

Це доволі цікава ситуація, тому нам довелося більш детально в ній розібратися, аби мати повноцінну картину й можливість надати вам відповідь. Проте, все одно щиро перепрошую, що змусили вас очікувати тривалий час. Ми не маємо на меті затягувати процес розв'язання проблем й надання зворотного зв'язку, на жаль, саме в цьому випадку терміни дещо затягнулись 😔

Дійсно, при оформленні вашого кредиту — додатково було оформлено картку, для зарахування готівкових коштів, за які й була здійснена покупка товару. По цій картці був встановлений кредитний ліміт, який згодом ви зменшили, але не в повному розмірі. Внаслідок цього по картці почала нараховуватись комісія за розширений пакет послуг, передбачена умовами обслуговування картки, й списуватись за власні кошти, що ви внесли раніше.

Розуміємо, що ці списання могли стати для вас неприємною несподіванкою, але щиро раді, що наші колеги з відділення змогли допомогти вам повною мірою й все детально розказали 🙌🏻
Щодо роботи каси й поведінки касира — окремо спілкувався із директором відділенням та керівництвом мережі. На момент вашого звернення у касі була технічна перерва, тому вам дійсно довелося очікувати.
Стосовно дій касира, то ми з колегами провели роботу, аби надалі подібних інцидентів не виникало, адже якісна й людяна підтримка клієнтів — це наша цінність й головний аргумент, який допомагає нам залишати у клієнтів тільки позитивні враження після спілкування 😊
Просимо вибачення за цей неприємний інцидент, й сподіваємось, що наша плідна співпраця ще продовжиться. Будемо раді бачити вас в нашій Sense-сім'ї 😇

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Микола Куц 21 серпня 2025, 14:55
Це жах!!!
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 21:37
Пане Миколо, щиро дякую вам за відгук та за те, що поділилися своїм досвідом 🫶🏻
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔

Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔

Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.

Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
irynapz 20 серпня 2025, 19:39
Оформили картку від компанії в цьому банку, але тут тільки все почалося.
Намагалася поспілкуватися з менеджером в чаті, але мені настирно навʼязали здійснити дзвінок. Ок. А якби я була німа? То якби я повинна була розмовляти? Ладно, це таке. Для банку замислитися. Але особисто мені зручно мати переписку, а не розмовляти.
Менеджер який хамить. Після того як я попросила до мене звертатися інакше, менеджер повторив декілька раз, питання: для чого, щоб розізлити, самоствердитися?
А чого ж взагалі писала.
Потрібно зареєструватися в застосунку і банкінг вимагає дату видачі паспорта-книжки, якого я вже багато років немаю. Жоден банк цього не вимагає, зате сенс банк відрізнився. Зробити автентифікацію через Дію — неможливо, тільки відеодзвінок.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 18:06
Безмежно вдячні вам, пані Ірино, за те, що ділитесь вашими враженнями від користування нашими послугами, й цінуємо, що ви завжди готові підкріпити вашу думку фактами 🫶🏻
Дякуємо за надану інформацію в особистих, адже це дуже допомогло нам досконало розібратись у цій ситуації!

Насправді у нашому застосунку Sense SuperApp існує чат-підтримка, де агенти 24/7 працюють, аби допомагати нашим клієнтам й розв'язувати проблеми будь-якої складності ✅
Наразі ми займаємось масштабним оновленням нашої чат-системи й переходом на нову платформу, внаслідок чого чат у застосунку тимчасово недоступний 😔
Проте наші агенти продовжують свою роботу й відповідають у месенджерах Viber та Telegram:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Також доступно звернутись до відеочату та контакт-центру за номером 0 800 50 20 50 📞
Повністю підтримуємо, що мати зручний спосіб зв'язку у текстовому форматі це вкрай важливо. На телефонах платформи iOS чат у застосунку вже повернувся, на системі Android ми активно рухаємось у цьому ж напрямку, тому вже скоро звичний чат повернеться до усіх наших користувачів 👌🏻

Проаналізувавши надані вами скриншоти, схоже, ви натрапили на сторонню особу, яка видавала себе за співробітника банку, ймовірно з метою отримання ваших персональних даних. Наші агенти завжди працюють професійно та з повагою, адже наша мета — чути й допомагати клієнту 💙

На питанні про авторизацію та паспорт-книжечку зупинимось детальніше ⬇️
Раніше наш банк працював під назвою Альфа Банк, а з грудня 2022 року ми розвиваємось під брендом Sense Bank.

Після ребрендингу усі клієнти Альфа Банку автоматично стали клієнтами Sense Bank, тому при вході до мобільного застосунку Sense SuperApp у вас запитувались дані вашого старого паспорта-книжечки. Адже ви були зареєстровані ще до ребрендингу — саме за цим документом.

Для успішного входу у Sense SuperApp за вашим актуальним id-паспортом достатньо оновити дані в банку. Зробити це можна самостійно, а також через наш відеочат — головне мати актуальні документи в застосунку Дія 📄
Якщо ж такі варіанти не підходять, або виникають певні труднощі — оновити дані доступно і в офлайн форматі, звернувшись до відділення банку 🏦
Всі деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004730879/16391241392786

Був радий вам допомогти, пані Ірино! Ми виступаємо за прозорість та якісну комунікацію, тому доступні 24 години на добу ⏳
Якщо у вас виникатимуть додаткові питання, то звертайтесь — з радістю допоможемо вам в усьому розібратись та розв'язати ваші питання 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
alex6728 16 серпня 2025, 20:31
Я не буду отрицать что какой то период не платил по кредиту, так как не было работы, но всё наладилось и банк предложил реструктуризацию долга, я думая об этом с удовольствием согласился, мне перевели кредит в новый за который я платил год как положено и в конце внёс сумму конечного платежа о котором узнал в банке через чат, и жалею об этом потому что долг так и остался не реструктуризирован, и кредит на 120 месяцев…, и у моей жены тоже была кредитка и по той же схеме не прошла реструктуризацию), банк сознательно обманывает людей! Можно было как-то договориться без этой акции и я думаю что банк обманул тысячи человек надеюсь кто-то подал на него в суд, единственное что я жалею что просто не смог сразу закрыть кредитку или надо было просто не платить, потому что пытаешься сделать по правильному и тебя обманут, лучше не связываться с этим банком и не пытайтесь делать как я.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2025, 15:01
Sense Bank призупинив виконання зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Ми ухвалили таке рішення через потребу зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку як державної структури, чого вимагає чинне законодавство. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні 2025 року. Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо подальші дії.
Ми тримаємо ситуацію під контролем та відразу вийдемо на звʼязок з вами, щойно матимемо новини.

З повагою, Андрій💙
Feregato 15 серпня 2025, 20:09
Кому-нибудь банк уже списал обещанную часть долга? Уже год жду. Ситуация странная тем, что если банку год не платить, то он уже в суд побежит

Пишут вот такое уже год:
«Sense Bank дійсно тимчасово призупинив виконання зобов’язань щодо прощення частини вашої заборгованості. Це пов’язано з необхідністю зміни та уніфікації внутрішніх процесів у рамках приведення діяльності банку у відповідність до вимог чинного законодавства України…» и так далее
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 10:45
Очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні 2025 року.
Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над вирішенням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Наталія Shs 14 серпня 2025, 18:44
6.08.25 було відправлено платіж за реквізитами на Ідея банк. Сьогодні 14.08.25 грошей досі не має? Куди вони зникли?
Підтримка нічим допомогти не може
Сенс Банк
Відповідь банку
15 серпня 2025, 20:55
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією!
Хочемо зауважити, що строки надходження платежу за реквізитами становлять до 3-х робочих днів. У разі, якщо кошти не можуть бути зарахованими на рахунок отримувача, вони повернуться на рахунок відправника протягом 4-х робочих днів 📆

Уважно проаналізували вашу ситуацію та хочемо повідомити, що даний платіж з нашого боку був успішний, тобто кошти з нашого банку були відправлені. У разі, якщо кошти досі не надійшли на рахунок отримувача, рекомендуємо звернутися до банку отримувача з квитанцією про переказ. Сформувати її можна у нашому мобільному застосунку, додатково надаю інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016984199

Сподіваємось, що дане питання вирішиться якнайшвидше та кошти зможуть бути зарахованими на рахунок отримувача. Дякуємо за розуміння 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
SOLGRAF 14 серпня 2025, 9:38
Відкрив картковий рахунок з кредитним лімітом. Перші три місяці мені телефонували різні менеджери банку майже щодня, з пропозицією взяти ще «кредит готівкою на більш вигідних умовах». Робили це настільки інтенсивно, що я відмовився. 13.08.2025 вирішив перевести в розстрочку платіж. Таке неодноразово робив в моно. Гроші зараховувались на рахунок миттєво. Тут зарахування чекав добу і не дочекавшись, — звернувся до підтримки банку. Відповідь мене шокувала: гроші ви не побачите взагалі — сплануйте заборгованість і все. На питання: «в чому сенс такої оборудки» чіткої відповіді не отримав. Резюме: розстрочка оформлена, грошей не надійшло і не буде, відсотки насправді збільшилися, в не зменшилися. Ось такий банк. Оминайте його десятою дорогою.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2025, 14:38
Дякуємо, що поділились з нами своїм досвідом використання продуктів банку. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок від клієнтів ☺️

Дійсно, сума розстрочки не повертається на баланс після її оформлення. Справа у тому, що сума на яку ви оформили розстрочку, вважається заборгованістю за карткою до моменту її погашення, але на неї не нараховуються стандартні відсотки та комісії. Для того, щоб сума поверталась на баланс картки, потрібно погашати платежі за розстрочкою.
Наприклад, кредитний ліміт за карткою — 10 000, ви оформили розстрочку на 6 000 грн на 6 місяців зі щомісячним платежем — 1 000 грн. Доступна сума за карткою стала 4 000. Після погашення першого платежу за розстрочкою доступна сума за карткою становитиме 5 000, після погашення другого платежу — 6 000 і так далі.

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
PavloLV 11 серпня 2025, 20:48
07.08 прийшло оновлення застосунку і з’явилися можливість відкрити Red, Red 2.0 картки, чим я і скористався. На обидві було встановлено ліміт 1тис. Сьогодні 11.08 прийшло чергове оновлення і ліміти без причини знизили до 0. При тому що з 7 по 11 Серпня моя кред.історія не змінювалась. Я відслідковую все в УБКІ (річний пакет), що цікаво то Сенс Банк дані по кредитках не вносив + скоринг банк не проводив. Чат зараз в застосунку не працює, проте у вайбер все ок, оператор сказав — ну таке буває)) І я б у це повірив (логічно) але! якби, я повторюю у мене б були зміни в історії або був проведений скоринг банком. А це все походить на просте недбальство/баг.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 серпня 2025, 21:48
У першу чергу дякуємо вам, Павле, що поділились своїм досвідом користування нашими послугами 💙
Це дає нам можливість покращити якість обслуговування, відчути справжні потреби клієнтів, а також зрозуміти, на що варто звернути увагу — усе це в результаті створює розвиток, який рухає банк уперед 🫶🏻

Розуміємо, що ця ситуація справді доволі неприємна, адже такі «коливання» ліміту у такий короткий термін, це доволі незвично й незрозуміло. Проте для всього є причина ✅
Насправді у період з 7 по 9 серпня у банку спостерігався невеличкий технічний збій, внаслідок якого певній кількості клієнтів помилково була надана індивідуальна пропозиція з оформлення кредитного ліміту, якою вони скористались. На жаль, пропозиції не були погоджені для цих клієнтів, тому після виявлення проблеми — банк зменшив наданий ліміт.
Щиро перепрошуємо за ці незручності 😔

Стосовно нашої чат-підтримки: у застосунку проводиться масштабне оновлення чат-системи, тому він наразі недоступний. Проте ми не лишаємо нікого без допомоги й продовжуємо відповідати на запитання клієнтів у месенджерах 👌🏻

Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
s2612 9 серпня 2025, 16:06
Хочу попередити усіх про недобросовісну практику Sense Bank. Під час переказу грошей мені показували лише одну комісію — 35 грн, яка була відображена у додатку, квитанції та у повідомленнях у Viber. Ніяких інших комісій чи зборів банк не повідомляв, жодних попереджень не було. На картці було 0.

Але через 5 днів мені несподівано прийшло повідомлення про заборгованість у 121 грн! При цьому мій рахунок, який я закрила, досі вважається відкритим, і ці додаткові комісії нараховуються вже після подання заявки на закриття. Ні у додатку, ні в смс, ні у Viber не було жодних попереджень про цю суму!

Це просто неприпустимо — банк не інформує клієнтів прозоро, вводить в оману і створює борги без пояснень. З таким ставленням до клієнтів неможливо довіряти жодним фінансовим послугам. Sense Bank — це приклад, як не треба працювати з людьми. Ретельно подумайте, перш ніж користуватися їхніми послугами.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2025, 21:01
Дякуємо вам, що поділились своїм досвідом використання наших продуктів. Для нас дуже важлива ваша думка ☺️

Справа у тому, що ви робили переказ коштів з кредитної картки. Під час переказу саме з кредитки списується дві комісії. Перша — це комісія сервісу, що складає 1%+5 грн від суми операції, тобто 35 грн у вашому випадку. Розмір цієї комісії ви бачите одразу перед його виконанням у застосунку. Друга — комісія за тарифом картки, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції. Про цю комісію ми також додатково повідомляємо у застосунку перед переказом, під полем для введення суми операції. Ця комісія, списується пізніше, коли сума проходить по рахунку і кошти остаточно списуються.

Щодо рахунку, то справа у тому, що процес його закриття триває протягом 30 днів. Це потрібно, щоб всі операції пройшли по рахунку або клієнт міг забрати залишок власних коштів у касі банку чи перерахувати на інший рахунок. Оскільки відбулось досписання комісії за переказ, то вам і було надіслано сповіщення про цю заборгованість.

Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми ніколи не мали на меті ввести будь-кого з клієнтів в оману, а навпаки робимо все можливе для того, щоб наші клієнти отримували максимум інформації у застосунку під час виконання будь-яких операцій у ньому. І переказ коштів не є виключенням, адже там було додано додаткове сповіщення про можливу комісію за переказ з кредитної картки.

З повагою, Андрій
Awertyuiopasdfg 7 серпня 2025, 20:33
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11
Маю ФОП, поточний рахунок відкрито в Цьому недо банку
Замість того щоб інформувати своїх клієнтів про зміни, або закінчення терміну дії сертифікатів, або ключів, вони взяли і заблокували рахунок.
Жодних повідомлень у системі, жодних повідомлень на пошту, жодних повідомлень на телефон або в меседжерах, просто заблокували рахунок
І тепер вимагають привезти папірець «сертифікат «сформований для відновлення
Всі банки працюють без цих дебільних сертифікатів в бумажному носії, всі банки бачать сертифікати в електронному вигляді
А СЕНС не бачить!!!
Мало того ще й не признає своєї вини, це ж ви не інформуєте своїх клієнтів, це ви повинні виправити свою помилку і дати доступ до рахунку і коштів.
А якщо людина знаходиться за кордоном, то чому Банк не приймає відсканований сертифікат завірений як треба?
Нахабні і не ввічливі працівники
Особливо СТАРОВОЙТ НАДІЯ!!!
Ніколи і нікому не рекомендує цей Банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2025, 15:47
Дякуємо вам за те, що поділились з нами враженнями від користування послугами Sense Bank — це допомагає нам ставати краще 🙌🏻

Наші клієнти — це наша найбільша цінність, не залежно від виду обслуговування: як фізичні особи, як фізичні особи-підприємці, або ж як юридичні особи. Адже всі наші користувачі дають нам найкраще — досвід та клієнтський фідбек. Ми робимо все можливе, аби зробити для наших клієнтів ФОП користування нашими послугами максимально комфортним й зручним 😇
Проте певні процеси дійсно все ще налаштовуються, але завдяки вашому фідбеку вдосконалюються й стають кращими!

Насправді у клієнт-банку Sense Business Online є можливість налаштувати строк інформування про завершення терміну дії сертифіката, а також строку завершення терміну дії пароля на вхід, за замовчуванням це 14 днів.
Зробити це можна таким чином 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/360005199080/7338863804050
А перевірити термін дії відкритого сертифіката ключа можна заздалегідь, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360005199080/10065344843794

Пароль для секретного ключа діє 365 календарних днів. Про те, що строк дії пароля збігає, за 14 днів до дати спливу терміну дії пароля при вході у клієнт-банк — з'являється повідомлення з проханням змінити його 😉

Якщо ж ви перебуваєте за кордоном, то банк йде назустріч таким клієнтам й може прийняти дистанційно запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа, але він має бути підписаний КЕПом, КЕПом Дія.Підпис або УЕП з кваліфікованим сертифікатом, адже електронний документ, що підписаний КЕП, має таку ж юридичну силу, що й підписаний від руки.
Деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004866379/13097654338450

Окремо хотів би зупинитись на питанні поведінки наших співробітників, адже високий рівень сервісу та людяна й чуйна підтримка наша ціль, а тому ми не можемо не реагувати на подібні відгуки щодо якості обслуговування наших співробітників.

На жаль, в особистих повідомленнях ви не вказали даних для вашої ідентифікації, а також жодних деталей вашого звернення, тому немає можливості детально все перевірити — тож будемо вдячні якщо ви поділитесь вашим досвідом спілкування з пані Надією, написати можна на нашу пошту help@sensebank.com.ua 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Виктор Нагорный 7 серпня 2025, 18:49
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Привокзальна, 2/1
Професійне відношення менеджера Альони до свого клієнта. Допомогла вибрати ОВДП і показала механізм їх оплати в Дії. Не тільки дала вудочку, але і навчила рибку ловити. На всі питання чіткі і зрозумілі відповіді. Уважне ставлення без обмежень свого робочого часу. Хочеться заходити в кабінет № 10 просто так. Дякую за роботу.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 серпня 2025, 11:14
Завжди особливо приємно читати такі відгуки про роботу наших співробітників, адже ми дійсно докладаємо багато зусиль на підтримання якісного сервісу для клієнтів Sense Bank 🙌

Рада, що вам подобається обслуговуватися в нашому банку, та наголошу, що ми завжди будемо раді проконсультувати вас з будь-яких питань!

Подяку вже передала до пані Альони, впевнена, їй буде дуже приємно прочитати такі теплі слова 🥰

Валерія 🫧
Mariana120106 7 серпня 2025, 11:39
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
1)Надавши банку довідку-розрахунок, банк просто не провів виплату зарплати, через що були порушені строки виплати зарплати! Місяць писав офіційну відповідь, в якому написали: «Ой, не провели, так сталося»!!!
2)В платіжному дорученні система автоматично замінювала введений рахунок отримувача на інший, через що податки сплатились на зовсім інший рахунок!!! Відповідь така сама: «Ой, так сталося, видаліть той рахунок зі збережених»!!! Хоча я його туди не зберігала!!!
3) Операційний час до 16:30!!! а потім по 80 грн за платіжку!!!
kryzhounik 6 серпня 2025, 11:31
в отделении мне сказали что можно не париться по поводу закрытия счета, а он сам закроется после того как баланс уйдет в минус через ежемесячные поборы.

но вместо того что бы закрыться банк начал мне всюду спамить и звонить мол закройте задолженность.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2025, 13:09
На жаль, в особистих повідомленнях не отримав від вас відповіді та деталей ситуації, тому моя відповідь може бути неповною 😔

Однак маю зазначити, що закриття карткового рахунку можливе лише при відсутності на ньому заборгованості, а тому при наявному мінусі — рахунок, власне, сам не закриється, адже це технічно неможливо ❌

Для закриття рахунку вам потрібно погасити заборгованість, після чого запит можна подати прямо у застосунку, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360004730879/6255860579090

А також допомогти із цим можуть наші агенти підтримки, що відповідають на усі питання 24/7 ✅
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻

Щодо дзвінків, то розумію, що це може певним чином набридати, проте зауважу, що вони надходять виключно, аби нагадати про потребу вчасного погашення й не мають на меті створювати дискомфорт 😊

Якщо у вас є додаткові питання чи готові поділитись деталями, то напишіть до нас в особисті, або ж на нашу пошту help@sensebank.com.ua — ми з радістю все проаналізуємо та допоможемо вам розібратись 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
StefaniiaS 2 серпня 2025, 10:43
Склалася дуже неприємна ситуація з Сенс Банком при поповненні картки. Банк дозволяє поповнили рахунок через GooglePay. Я випадково вибрала ту ж картку сенсу, яку і потрібно було поповнити щоб закрити кредитний ліміт. Банк провів операцію без підтвердження операції та без жодного попередження про комісію. Звичайно, комісії вказані в тарифах (які ще треба знайти), але проводити операції без попередження про зняття комісії абсолютно не клієнтоорієнтовано (візьміть приклад з моно може). При зверненні до банку з проханням індивідуально розглянути ситуацію, зрозуміти, що кошти нікуди не були переказані на іншу картку/інший банк, банк спершу просто просто закрив чат, не бажаючи продовжити розмову. Тільки коли я звернулась щоб залишити офіційне звернення/скаргу, мене вислухали, але все одно банк не пішов на зустріч, просто відмовив у компенсації комісії, жодним чином не прокоментувавши відсутність попереджень про комісії, відсутність запиту на підтвердження операції, дії своїх співробітників, моє прохання дати інструкцію про закриття рахунку. Загалом, коли все добре — ситуація більш менш терпима, коли щось йде не так — банк просто ігнорує проблеми/запити клієнтів, відмовляється коментувати незручності в обслуговуванні, не бере до уваги скарги щодо неклієнтоорієнтованого підходу. Загалом, що дізналась для себе з цієї ситуації — банку важливіше отримати фактично незаслужену комісію, аніж втримати лояльного клієнта, який активно користується карткою. Наче банк націоналізували, кацапська частинка пішла, а підходи ті самі лишились. Розчарована закрила рахунок, однієї псевдо-діджитальності не вистачає для якісного обслуговування.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 серпня 2025, 20:18
Щодня ми спілкуємося з великою кількістю клієнтів і чуємо дуже різні історії — від приємних до складних. Кожна з них для нас цінна, адже це живий досвід, який показує, що можна зробити краще, і на що звернути увагу 💙

Дійсно, у застосунку Sense SuperApp є можливість при поповненні картки обрати канал GooglePay й скористатись іншою карткою, у тому числі карткою іншого банку. У вашій ситуації ви обрали ту ж картку, що і планували поповнити — у такому випадку немає підтвердження проведення операції через 3D-Secure, адже переказ відбувається між вашими рахунками, так само як і коли ви переказуєте кошти з однієї вашої картки в нашому банку на іншу — окремого підтвердження немає, адже це типова для вас операція в межах ваших рахунків. Підтвердження, про яке ви вказуєте буде якщо обрати картку іншого банку, в такому випадку застосовується 3D-Secure ✅

Стосовно попередження про можливі комісії, то воно існує, адже при виборі способу поповнення GooglePay під сумою вказується інформаційне повідомлення: «Без комісії, але банк, якому належить картка, може стягувати комісію на своєму боці» — у вашій ситуації цією карткою стала ваша ж кредитна картка, згідно з тарифами якої комісія за переказ коштів становить 4% мін. 20 грн.

Ми аж ніяк не приховуємо ці тарифи, навпаки, прагнемо, аби наші клієнти свідомо підходили до користування банківськими продуктами й ставились до фінансових питань максимально серйозно, а тому тарифи доступні як на нашому сайті https://sensebank.ua/credit-cards, так і в застосунку, де всього за 3 кроки можна ознайомитись з умовами обслуговування ✅
Інструкція за посиланням https://help.sensebank.com.ua//360016883399

Щодо вашого спілкування у чаті підтримки, то при першому вашому зверненні діалог був завершений агентом, оскільки від вас тривалий час не було відповіді, після чого ви розпочали нову розмову, вже з іншим агентом, що і зареєстрував скаргу.
Прикро, що спілкування у чаті залишило неприємний осад. Зворотний зв’язок про роботу команди допомагає нам помічати, де можемо стати кращими, і ми обов’язково попрацюємо його, аби й надалі надавати сервіс найвищого рівня 💙

Щодо компенсації — на жаль, вона не була погоджена, оскільки комісія була стягнута відповідно до тарифів, встановлених для вашої банківської картки та умов обслуговування банку, хоча і розуміємо, що у вашому випадку це виглядало як технічне непорозуміння 😔
Ми врахуємо ваш досвід, щоб процеси були більш прозорими й зрозумілими!

Розуміємо, що такі ситуації залишають неприємний осад, і цінуємо, що знайшли час розповісти про свій випадок 🫶🏻

З повагою, Володимир 💎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Berd777 29 липня 2025, 21:18
дякую! Питання вирішено за допомогою чату підтримки банку. Щоправда, 500 грн за пересилання картки, для українських пенсій забагато! Мабуть Президенту на їжу не вистачає!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 липня 2025, 12:02
Дякуємо вам, що поділилися вашими враженнями 🙌
Раді, що команда чату змогла допомогти — це дуже цінно для нас 💙

Щодо вартості пересилання — розуміємо, що для деяких клієнтів ця сума справді може бути відчутною, особливо в нинішніх реаліях. Варто сказати, що вартість послуги формується з урахуванням витрат на логістику, безпеку доставки та сервіс наших партнерів, проте ми робимо все можливе, аби доставка була швидко та комфортною 🫶🏻

Сподіваємось, що і надалі наша співпраця приноситиме лише приємні враження 💛
Бажаємо вам стабільності, гарного настрою та спокійних днів!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝