Некомпетентність чи саботаж?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Третього серпня мені зателефонували з філії банку та попередили, що мені надійшов SWIFT переказ з США (грант з університету, що я очікував), але я не зможу його отримати так як не маю валютного карткового рахунку. При зверненні на гарячу лінію банку отримав підтвердження що гроші надійшли та при наявному в мене поточному валютному рахунку не треба відкривати валютну картку, але я маю надати документи, що вказують на джерело звідки надійшли гроші. Дев’ятого серпня безпосередньо в філії банку знов отримав підтвердження, що мені надійшов SWIFT переказ та надав пакет документів. В кооперації менеджера філії банку й менеджера гарячої лінії був зроблений запит на зарахування грошей на поточний валютний рахунок. Мені надали інформацію, що протягом трьох діб гроші будуть зараховані. Дванадцятого серпня звернувся з проблемою в чат-боті банку в зв’язку з відсутністю зарахування грошей. Через 24 години отримав відповідь: «… за вашими даними не знаходжу переказ, ні за вашим прізвищем, ні за номером поточного рахунку, також документи, які ви надалі у відділенні на жаль у нас не відображаються…». При зверненні на гарячу лінію банку менеджер відповів мені, що грошей теж не бачить. То що було вже не має!
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.65 |
| USD | 42.15 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||