Мінфін - Курси валют України

Встановити

про роботу банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
АННА ГВОЗД 10 серпня 2022, 12:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Коли прочитала відгуки на роботу банку, зрозуміла, що я не одна. Слово в слово моя ситуація тільки відрізняється датами.
9 липня я вирішила сплатити комунальні послуги за шаблоном у мобільному додатку Sense SuperApp. Коли дала команду на оплату, мені видало «щось пішло не так». Треба сказати, що ця команда часто з’являється в різних ситуаціях і не обов’язково при оплаті. Тому я ще раз повторила і все пройшло нормально. Але коли я почала дивитися квитанції, то виявила, що з мене зняли гроші два рази. Перший раз гроші пішли невідомо куди, а вдруге нормально
Я відразу зателефонувала на СALL-ЦЕНТР, пояснила ситуацію. Мені відповіли, що протягом 3 робочих днів вирішать і мені повернуть гроші. Пройшло 5 робочих днів я дзвоню — відповідь вирішуємо. 19 липня я пішла у відділення по вул. Сагайдачного. Там мені сказали, що треба писати скаргу. Спільно з менеджером написали із додатком квитанція. Сказали чекати на 10 робочих днів. 1 серпня я знову пішла у відділення. Мені сказали, що мене пам’ятають, але вони не можуть зв’язатися з працівником, на кого переслано мою заяву, але сьогодні чи завтра, тобто. 1 чи 2 серпня мені передзвонять. Сьогодні 10 серпня, а я своїх грошей так і не здобула і мені ніхто не передзвонив
Мені 71 рік, і я у своєму віці повинна хвилюватися через погану роботу банку

Вимагаю, протягом 24 годин розглянути питання і повернути списані кошти платежу на рахунок моєї картки

Чекаю на зворотний зв’язок від представника
Сенс Банк
Відповідь банку
29 серпня 2022, 19:25
Раді, що змогли вам допомогти та вирішити це питання. Приносимо вибачення, це разова проблема, яка у майбутному не має повторитись. Дійсно, з нашого боку платіж був відправлений, але не був зарахований з боку партнера. Строки вирішення були тривалими, оскільки заявка була в роботі у партнера.

Коментарі - 3

+
+2
ruvex
ruvex
10 серпня 2022, 16:07
#
Краще банк займався б розглядом реальних проблемних ситуацій, а не переписуванням попередніх чужих історій, до того ж без явної фантазії для фіктивного підняття іміджу.
Вийшло кумедно.
+
0
1976ANDREI
1976ANDREI
10 серпня 2022, 23:39
#
Деньги в данном случае можно вернуть в течении недели, но банк этого не делает с целью присвоения денег. Жулики № 1 в Украине.
+
0
Jokets
Jokets
13 серпня 2022, 7:17
#
Вимогаю? Не ошиблись ничем? Что-то требовать, вы кто вообще? Простой пользователь
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку