Развод клиентов на деньги, непрофессионализм ,пренебрежительное отношение к клиенту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +15
- Qwerty1999
- 24 липня 2022, 19:31
- #
«Поки все супер, умови гарні.»
С 2014 года повторяю одно и тоже…
Украинцев нельзя победить силой оружия,
но их можно купить за сущме копейки…
Вот вас и покупает с потрохами Альфа-банк,
банк с российским акционерным капиталом.
Кого-то он привлекает повышенными процентами по депозитам…
Кого-то он привлекает льготными условиями по кредитам…
Кого-то он привлекает высокими кешбэками…
Кого-то он привлекает банковскими картами и мобильным приложением…
А смысл один и тот же — покупка лояльности украинцев к российскому бизнесу…
Ну, а потом последует лояльность в российским акционерам,
ведь они вкладыват в Украину деньги, ранее заработанные в РФ…
Затем будет пропаганда «русские в убийствах украинцев не виноваты»…
И так далее и тому подобное…
В рузультате опять захотят с нами дружить, и по случаю
присоединить к себе украинские территории и наших сограждан…
С 2014 года повторяю одно и тоже…
Украинцев нельзя победить силой оружия,
но их можно купить за сущме копейки…
Вот вас и покупает с потрохами Альфа-банк,
банк с российским акционерным капиталом.
Кого-то он привлекает повышенными процентами по депозитам…
Кого-то он привлекает льготными условиями по кредитам…
Кого-то он привлекает высокими кешбэками…
Кого-то он привлекает банковскими картами и мобильным приложением…
А смысл один и тот же — покупка лояльности украинцев к российскому бизнесу…
Ну, а потом последует лояльность в российским акционерам,
ведь они вкладыват в Украину деньги, ранее заработанные в РФ…
Затем будет пропаганда «русские в убийствах украинцев не виноваты»…
И так далее и тому подобное…
В рузультате опять захотят с нами дружить, и по случаю
присоединить к себе украинские территории и наших сограждан…
- +
- +15
- 1976ANDREI
- 24 липня 2022, 22:08
- #
Жулики № 1 в Украине.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
22.08 внесено 3575.79 грн, що на 1000 грн більше. 22 березня 2022 року заплатила
2199,95 грн, що на376 грн менше обовязкового платежу.Алеж до цього була переплата І зважаючи, що починаються кредитні канікули, за умовами яких, як ПОВІДОМИВ ПРАЦІВНИК БАНКУ до якого вдалося дозвонитися лише на початку квітня, нараховується лише щомісячний платіж 50 грн. Сам банк ніякоі інформаціі не надавав, дозвонитись і проконсультуватись вдалося лише на початку квітня. В квітні і травні я не вносила платежі. Зробила оплату після закінчення кредитних канікул в липні і червні ,і яке було моє здивування що мені за два місяцікредитних канікул (березеньі квітень)нарахували розрахунково-касове обслуговування по 1057,87 грн. Що в сумі склада 2115,74 грн!!! Я вибачаюсь за що!!! Яке обслуговування було в березні і квітні? Ваш банк не працював! оператор сказав, що зніматиме лише по 50 грн.Тоді чому в серпні 2021 р.Ви мені премію не нарахували, коли я більше внесла коштів на 1000 грн)))Ви вважаєте нормальним нараховувати такі суми під час воєного стану. ЧОМУ ВИ НЕ ВІДНЯЛИ 2 місяці кредитних канікул і не зробили перерахунок. Відповідь співробітників, взагалі смішна -вся інформація була на сайті, а якщо у людей не було доступу до інтернету. То шо хай платять по 2000 грн ??? Оператори відповіді дають кожний день різні, то ми повернемо кошти через 30 днів, то питання розглянемо протягом 5 днів. Це просто знущання. У відділені на Тітова 17, куди я звернулася закрити кредит, мені 20.07 співробітник, прізвище писати не буду, щоб не робити цю людину знаменитістю, напишу якщо звернетесь особисто.повідомила: каса не працює приходьте завтра, а ну ладно давайте через термінал внесем, тіки решту він не дає, прийдіть завтра до 17.00 ми повернемо переплату. Я прийшла завтра, мені кажуть Та НЄ. після 22-го приходьте, потім та нє після 25-го.
Шановний банк, всі 5 разів, що я віддвідувала Ваш банк, черги там не було ніразу. Працівники з такою неповагою відносяться до клієнта.Мало того, надають хибну інформацію.Вони навіть не знають, в який термін проходить повернення коштів. Чи Ви також вважвєте, що зараз в нашій краіні саме час ходить по декілька разів в банк ?! І невже не було змоги надати клієнту коректну інформацію. Тобто некомпетентність чиясь мені коштуватиме 2115,20 грн. Прошу переглянути ЩЕРАЗ ДОСКОНАЛО МОЮ СКАРГУ І ПОВЕРНУТИ КОШТИ!!! ВСІ ЗАБОВЯЗАННЯ ЗГІДНО ДОГОВОРУ Я ВИКОНУВАЛА. Це перша моя взвємодія з цим банком і остання. В такий час так відноситись до клієнтів, у яких кожна гривня важлива.
Приносимо вибачення, що вас дезінформували щодо отримання переплати, її можна отримати тільки після остаточного закриття кредиту. Якщо він вже закритий, можемо перерахувати кошти, куди вам зручно. Сподіваємось, що змогли все прояснити, додатково напишемо в особисті повідомлення, щоб більш детально все розписати і вирішити питання стосовно отримання переплати:)