Служба поддержки,кэш клаб и электронные платежи внутри банка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 7 липня 2022, 12:17
- #
Добрий день, дякуємо за відгук! Підемо по порядку) Перекази зазвичай проходять онлайн, навіть в післяопераційний час, дуже прикро, що у вас сталась затримка, це досить рідкий випадок. Стосовно підтримки, у нас зараз велика кількість звернень, тому для детальний розгляд питання може займати більше часу, аніж зазвичай. Зараз напишемо вам в особисті повідомлення, щоб вирішити вашу ситуацію.
- +
- 0
- 1976ANDREI
- 8 липня 2022, 19:50
- #
Большинство сотрудников данного банка не соответствуют занимаемой должности.
Там просто банкрутство незабаром розпочнеться. Можливо саме через це відбувається затримка платежів.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
2. Служба поддержки это вообще ни ни о чем- на вопросы просто отвечают «вы не волнуйтесь, так бывает, 48 часов и вам ответят по проблеме! Не решат, а ответят! Это нормально?
3. Кэш клаб не работает. Карте уже наверное 2 неделя -каждый день пишет через 3 дня подключится. Кстати 48 часов по решению этого вопроса истекли.