Swift переказ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Тетяна Бойчун
- 9 квітня 2022, 19:45
- #
В мене є інвойс і свіфт код , дані перевірені і вірно надані , він десь застряг так як бачу у коментарях такі самі проблеми тому краще скажіть що не можете прийняти або знайти свіфт. Якщо за 30 днів він не приходить отримувачу він повертається відправнику?
- +
- 0
- 1976ANDREI
- 10 квітня 2022, 16:11
- #
Это очередная провокация от банка.
- +
- 0
- Николай Проценко
- 11 квітня 2022, 14:49
- #
Мені теж не переказ дойшов. За 2 тижні повернувся у банк-відправник з коментом «Не виконуємо перекази через санціонну політику банку». Напевно десь завернули в ручному режимі тільки на підставі назви банку…
Добрий день. Та сама історія. Кілька платежів USD не доходять (один вже з тиждень). Банк корреспондент New — York Mellon. Від платника отримати SWIFT MT103 ціла мука. Раніше за день доходили платежі. Чи не блокує Mellon bank Альфу Україна? В мене в одного з платників писали у відділ Compliance щоб розблокувати платіж на мене, бо SWIFT Альфи України вони теж спочатку внесли в чорний перелік.
- +
- 0
- 1976ANDREI
- 13 квітня 2022, 23:11
- #
Т. е. считают, что банк под санкциями. Молодцы.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
28.03 вам в чаті повідомили, що платежу до нашого банку не надходило :(
І в такому випадку треба звертатись до банку відправника. Сподіваємось, що ваше питання буде вирішене 💙💛