Сюрприз від банку через місяць
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +15
- 1976ANDREI
- 18 березня 2022, 11:32
- #
Банк и раньше занимался мошенничеством, а в период войны они решили активизироваться и занимаются мошенничеством в очень крупных размерах. Их цель — кинуть на деньги украинский народ, а за счёт этих денег финансировать Россию. Банк — враг украинского народа № 1.
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 19 березня 2022, 18:35
- #
Потрібні ваші дані, щоб перевірити деталі за ситуацією, яка склалася. Тому напишіть, будь ласка, в особисті ваші ПІБ та номер мобільного, який вказували в банку
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Мав необережність при купівлі побутової техніки скористатись легкою розстрочкою від Альфи. Оформили в магазині покупку, отримав від банку код в смс, у відповідь надіслав зворотнє смс, підтвердили покупку та легку розстрочку під 0,01%, магазин відповідно видав товар. Протягом першого місяця здійснив перший платіж. Все ніби в порядку, однак… через місяць з карткового рахунку списали «% за покупку», сума абсолютно не відповідала 0,01%.
Дзвоню в КЦ банку щоб отримати пояснення що це за списання, а у відповідь — розстрочка не оформлена і діють умови звичайної кредитної картки за відповідним тарифом!!! Ніби то банк надіслав смс про необхідність здійснення якихось додаткових дій через смс для зміни умов розстрочки, однак ніяких смс подібного змісту не надходило (банк такі не надсилав, збій на стороні моб.оператора тощо, важко сказати), повідомити та попередити в інший спосіб або іншим каналом зв’язку фактично про відмову надати послугу банк не спромігся (звісно, краще нараховувати %).
Все ще чекаємо на вас в особистих повідомленнях для того щоб деталізувати ситуацію і допомогти вам покращити враження про наші продукти 🙂