Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк який не цінує час клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DemNick 9 лютого 2022, 14:14
Зробив замовлення на зняття коштів у відділенні «Київське № 21» АТ «АЛЬФА-БАНК» 4.02.22 через чат бот. Менеджер підтвердив що кошти замовленні і будуть готові до видачі 09.02.22 після 12.00. В смс прийшла дата 07.02.22. Я перепитав у менеджера в чат боті — Романа Неділько, чи це нічого що дата інша, він сказав нічого, заявка виконується 3 робочих дні.
Приїхавши у відділення мені відповіли що ніякого замовлення на 09.02.22 у них немає, було на 07.02.22 і зараз цих коштів вже нема. Дві зірки, а не одна, тільки тому, що на касі дівчина була адекватна, яка хоча б якось намагалась вирішить питання і змогла видати мені пів суми і зробила нове замовлення на трохи раніше.
Година часу дороги до банку, пів години в банку і вибачте, але вам треба робити нове замовлення.
Як вам такий сервіс?! Я клієнт лише другий місяць але вже бачу що з обслуговуванням тут дуже тяжко.
P. S. Ну, а те що відповіді в чат боті можна чекати години, можуть відповісти взагалі на наступний день це і так всім відомо.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 12:34
Перевірили чат і виявили помилку в консультації нашого оператора. Дата замовлення готівки була вказана неправильна, тому і кошти не були видані вчасно та в повному розмірі. З агентом провели роботу з цього питання. Приносимо вибачення, що вам довелось зіштовхнутись з цією ситуацією і зробимо все можливе, щоб таких випадків більше не було. Добре, що касир не розгубився і зміг, хоч частково видати кошти. Зараз через рекордну кількість зверненнь відповіді в чаті надходять із запізненням і ми робимо все можливе, щоб повернутись до режиму відповідей онлайн. Не хочемо залишати ситуацію невирішеною, тому додатково написали вам в особисті повідомлення, щоб по максимуму закрити всі питання

Коментарі - 2

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
9 лютого 2022, 16:12
#
Не могли залишити вашу проблему без уваги тому написали вам в приватні повідомлення.
В будь-якому випадку просимо вибачити нам.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
9 лютого 2022, 16:22
#
Згодні з вами, коли не нараховують зароблені бонуси — це дуже сумно.
Тому ми й написали вам в приватні повідомлення, щоб посприяти у вирішенні питання.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку