Мінфін - Курси валют України

Встановити

Оформление карты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
KarlsonY 5 лютого 2022, 23:26
Пришел в банк в 09:20 оформить заработную карту. Сначала прождал 40 минут (хотя впереди меня была только супружеская пара), и наконец попал к специалисту. На мою просьбу, что мне нужно открыть заработную карту, специалист несколько раз переспросил так все-таки мне нужна кредитная или дебетовая? Потом уточнил фирму и нет ли у меня с собой реквизитов фирмы (хотя секретарь уточнил, что нужно только назвать фирму и сказать, что нужна именно заработная карта), потом специалист сказал, что к сожалению нечем не может помочь и через несколько секунд попросил подождать. Вернулся (попросил прощения за задержку, за что благодарен) и сказал, что может оформить карту, попросил паспорт (у меня id карта). Ушёл опять, пришел и попросил идентификационный, я уточнил, что эта информация указана на паспорте. Снова за монитором и сказал, что нужен идентификационный другой. Показал в приложении Дія, ушёл опять. Пришел и сказал, что в приложении не подходит, нужен в печатном виде с печатью и оформить карту он не может. Вышел в 10:40, вопрос куда пропало больше часа времени? Мне кажется, было бы логично, уточнить вначале есть ли у меня все необходимые документы и если каких либо недостает попросить принести, на это уйдет 5−10 минут не более
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 17:30
Дякуємо за сигнал, ми вже перевірили та виправили ситуацію. Всі подальші звернення повинні залишити тільки позитивні враження☺

Коментарі - 3

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
6 лютого 2022, 0:16
#
Оформлення карти протягом години, це не є нормою, ми з вами згодні. Хочемо вибачитися за ситуацію, в якій ви опинилися і звичайно є бажання реабілітуватися. Можете написати нам в приватні повідомлення, коли та у яке відділення зверталися? Це нам допоможе зробити сервіс кращим, після якого відгуки будуть тільки на 5 зірочок.
+
0
KarlsonY
KarlsonY
10 лютого 2022, 10:12
#
Зайшов в відділення, час 09:55. Адміністратор був тимчасово відсутній на робочому місці, але спеціалісти по обслуговуванню клієнтів Нікіта і Татьяна допомагали клієнтам (наприклад, стати в електронну чергу) і за це ВЕЛИЧЕЗНИЙ лайк. Через хвилин 10 адміністратор з’явився і почав працювати, як бджілка. Мене обслуговував менеджер Татьяна. Хоча було видно, що вона працює не довго на цій посаді, їй з радістю допомагав Нікіта (це при тому, що він також обслуговував клієнтів). Спостерігаючи за роботою в банку, було видно, що всі працюють як одна команда і готові підтримати одне одного. В цілому, я задоволений обслуговуванням. Продовжуйте надавати якісні послуги в тому ж дусі
+
0
KarlsonY
KarlsonY
10 лютого 2022, 10:12
#
До речі, карту мені видали і проблема була вирішена
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку