Оформление карты
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Пришел в банк в 09:20 оформить заработную карту. Сначала прождал 40 минут (хотя впереди меня была только супружеская пара), и наконец попал к специалисту. На мою просьбу, что мне нужно открыть заработную карту, специалист несколько раз переспросил так все-таки мне нужна кредитная или дебетовая? Потом уточнил фирму и нет ли у меня с собой реквизитов фирмы (хотя секретарь уточнил, что нужно только назвать фирму и сказать, что нужна именно заработная карта), потом специалист сказал, что к сожалению нечем не может помочь и через несколько секунд попросил подождать. Вернулся (попросил прощения за задержку, за что благодарен) и сказал, что может оформить карту, попросил паспорт (у меня id карта). Ушёл опять, пришел и попросил идентификационный, я уточнил, что эта информация указана на паспорте. Снова за монитором и сказал, что нужен идентификационный другой. Показал в приложении Дія, ушёл опять. Пришел и сказал, что в приложении не подходит, нужен в печатном виде с печатью и оформить карту он не может. Вышел в 10:40, вопрос куда пропало больше часа времени? Мне кажется, было бы логично, уточнить вначале есть ли у меня все необходимые документы и если каких либо недостает попросить принести, на это уйдет 5−10 минут не более
Відповідь банку
9 лютого 2022, 17:30
Дякуємо за сигнал, ми вже перевірили та виправили ситуацію. Всі подальші звернення повинні залишити тільки позитивні враження☺
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 6 лютого 2022, 0:16
- #
Оформлення карти протягом години, це не є нормою, ми з вами згодні. Хочемо вибачитися за ситуацію, в якій ви опинилися і звичайно є бажання реабілітуватися. Можете написати нам в приватні повідомлення, коли та у яке відділення зверталися? Це нам допоможе зробити сервіс кращим, після якого відгуки будуть тільки на 5 зірочок.
Зайшов в відділення, час 09:55. Адміністратор був тимчасово відсутній на робочому місці, але спеціалісти по обслуговуванню клієнтів Нікіта і Татьяна допомагали клієнтам (наприклад, стати в електронну чергу) і за це ВЕЛИЧЕЗНИЙ лайк. Через хвилин 10 адміністратор з’явився і почав працювати, як бджілка. Мене обслуговував менеджер Татьяна. Хоча було видно, що вона працює не довго на цій посаді, їй з радістю допомагав Нікіта (це при тому, що він також обслуговував клієнтів). Спостерігаючи за роботою в банку, було видно, що всі працюють як одна команда і готові підтримати одне одного. В цілому, я задоволений обслуговуванням. Продовжуйте надавати якісні послуги в тому ж дусі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |