Дискримінація клієнтів без ІПН
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.25 | 41.75 |
Всі курси банку |
При реєстрації у новому додатку Sense, в який майже насильно переводять усіх клієнтів, потрібно ввести ІПН, але мій брат від нього відмовився. В інших банках при реєстрації це поле заповнюється нулями або існує опція «відмовився». У Альфі такої опції не було, тому ми звернулися в підтримку. Після більш ніж години очікування (за цей час брат встиг успішно зареєструватися в Приваті) мені відповіли що «картку можна оформити у відділенні, але користуватися мобільним додатком не зможе».
Я вважаю це є очевидною дискримінацією за наявністю ІПН.
Керівництво банку і розробники додатку мають забезпечити технічну можливість усім клієнтам без вийнятку користуватись всіма послугами банку. Це те саме, що я у вас кредит візьму, а віддам лише половину через 10 років — не зовсім логічно.
Сподіваюся незабаром у нас з’явиться можливість користуватися вашим банком без обмежень