Консультация сотрудников
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 14 грудня 2021, 13:18
- #
Чекаємо на ваші дані, щоб перевірити інформацію з приводу ідентифікації і авторизації за допомгою BankID
Також welcome-період все-таки є і при оформленні нової картки і навіть при перевипуску, оскільки МПС аналізує інформацію саме за пластиком, а не договором, чи рахунком.
Перевірка покупок не виконується при першому використанні кожного сервісу по кожній картці (обмеження у часі до першого використання немає).
Він надається по кожній картці (новій/перевипущеній) окремо. — це по Visa.
Перевірка суми покупок не здійснюється по кожній з послуг по кожній картці в перші 37 днів з моменту реєстрації картки в сервісі.
Скористатися умовою можна раз на добу по кожній з послуг (як під час Welcome-періоду, так і після його закінчення).
Він надається по кожній картці (новій/перевипущеній) окремо. — це стосовно карток MasterCard.
Також welcome-період все-таки є і при оформленні нової картки і навіть при перевипуску, оскільки МПС аналізує інформацію саме за пластиком, а не договором, чи рахунком.
Перевірка покупок не виконується при першому використанні кожного сервісу по кожній картці (обмеження у часі до першого використання немає).
Він надається по кожній картці (новій/перевипущеній) окремо. — це по Visa.
Перевірка суми покупок не здійснюється по кожній з послуг по кожній картці в перші 37 днів з моменту реєстрації картки в сервісі.
Скористатися умовою можна раз на добу по кожній з послуг (як під час Welcome-періоду, так і після його закінчення).
Він надається по кожній картці (новій/перевипущеній) окремо. — це стосовно карток MasterCard.
Спасибо за ответ.
Насчет того что нет welcome-периода сказал сегодня Ваш оператор, при этом консультируясь с кем-то по телефону.
Насчет авторизации BankID писал сегодня в поддержку через чат Sense мне ответили «ще немає інфо про оновлення, почекайте протягом дня».
Жду до завтра и буду писать оператору.
Спасибо.
Насчет того что нет welcome-периода сказал сегодня Ваш оператор, при этом консультируясь с кем-то по телефону.
Насчет авторизации BankID писал сегодня в поддержку через чат Sense мне ответили «ще немає інфо про оновлення, почекайте протягом дня».
Жду до завтра и буду писать оператору.
Спасибо.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.25 | 41.75 |
Всі курси банку |
Код помилки: 0. Опис помилки: The client must be re-identified. You can do this online at Sense SuperApp, or contact the nearest bank branch»
Понял что надо пройти кодификацию в банке. 09.12.21 обратился к оператору134. Оператор снял копию документов, попросил на них расписаться и сказал что все кодификация пройдена. Так же попросил проконсультировать по пакету Black. Особенно интересовали преимущества данного пакета в аєропорту. Мне была дана информация что в первый месяц предоставляется welcome 1 месяц, и что привилегии будут работать. Подал заявку на смену пакета на Black.
Пробовал в эти дни заходить через ID.GOV.UA выдавала ту же ошибку — ну все равно в банк за картой идти решил я там уточню.
Сегодня пришел в банк за картой. Обслуживал меня другой оператор номер 102. Карту получил без проблем. На вопрос почему я не могу зайти на ID.GOV.UA сказал что мне не произвели идентификацию (Интересно зачем тогда прошлый оператор делал копию моих документов и сказал что все сделано?). Уточнил по поводу карты которую я оформил. Сказали что период welcome при смене пакета не работает.
Как можно так консультировать (имею в виду первичную консультацию)? Мне опять сделали идентификацию пока на ID.GOV.UA та же ошибка.
Надеюсь что это временно.