обманщики и мошенники!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
По яким технічним причинам??? Бонуси за листопад прийшли сьогодні в обід. Це якісь інші бонуси??? Або вони не за поїздку в метро? Чомусь з бонусами за листопад нема технічних проблем. Вже 2 рази у вас незрозумілі, а другий раз взагалі дуже підозрілі технічні причини. Може треба змінювати керівництво технічного відділу, щоб не було так багато технічних причин?
Я кожний раз за 2 дні до закінчування терміну писав у ФБ, нагадував, але мені увесь час писали відписки, що усе добре, що бонуси будуть вчасно, а могли би дійсно перевірити чи щось робиться чи ні, прискорити, нагадати відповідним службам.
Сьогодні вже понеділок. Де додаткових 50 бонусів, як вибачення за затримку? Знову брехня.
А може вам краще подякувати, ніж так нахабно вимагати 50кешиків
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.25 | 41.75 |
Всі курси банку |
Они за 12 дней не могли решить технические причины!!! Сегодня уже 10/12/21 и бонусов опять нет!!! На вопрос в ФБ ответили что передают вопрос во внутренний отдел и ответят в течении 24 часов. Опять за 10 дней ничего не решили!!! Я не понимаю, как можно быть таким безответственным? Никому не пожелаю быть клиентом такого мошеннического банка!