Мінфін - Курси валют України

Встановити

ШАХРАЙСТВО

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
yanon2 4 грудня 2021, 14:43
В травні 2021 я подала до АТ «АЛЬФА-БАНК» заяву на опротестування транзакцій, які були зроблені у 2020 році, з використанням платіжних карт Альфа Банка у сумі 1597 USD. У моїй претензії на повернення коштів — факт оплати та отримання послуг з боку мерчанта не заперечується. Також, мій спір не стосується виграшу або програшу. Моя претензія до мерчанту стосується виключно неякісної послуги (дефектності його послуги). Однак банк мені довгий час не відповідав, і після безліч звернень до чату банка мені нарешті повідомили, що банком-еквайром відмовлено у відшкодуванні коштів. Потім я довгий час вимагала підтверджуючи документи, на підставі яких мені відмовили у повернені коштів. У своїй заяві, серед підстав опротестування транзакцій, я вказувала, що діяльність продавця на території України незаконна, про що я надавала підтверджуючу документацію. Тому у заяві я вказала наступні підстави для повернення грошових коштів: *MASTERCARD Reason Code 4853 /The services were not as described/ Послуги не відповідають опису. правила MASTERCARD забороняють Мерчантам вводити незаконні операції в платіжну систему MASTERCARD. Також на підставі стор 57−60 Mastercard Chargeback Guide * 24 September 2020. Time Frame. 57−60 Руководство по возвратным платежам Mastercard * 24 сентября 2020 г. є часові рамки для повернення платежів 120 днів з того часу, коли послуги припинилися -максимум 540 календарних днів з дати здійснення транзакції. Моя заявка була подана раніше, і вкладалась в ці часові рамки. Банк-эмитент (у даному випадку це Альфа Банк), як учасник платіжної системи MASTERCARD, зобов’язаний дотримуватися всіх її діючих правил та надавати власнику банківської картки усі сервіси та послуги цієї міжнародної системи в повному обсязі, у тому числі і послугу зворотного платежу chargeback (чарджбек), включаючи усі цикли розгляду. Альфа Банк повинен був передати до МПС MASTERCARD мою заяву про врегулювання спору за допомогою арбітражу по моїм транзакціях з використанням платіжної картки Альфа Банка, але так і не виконав цих умов, і кошти мені ніхто так і не повернув. І у відповідь (через пів року) мені надіслали листа, що немає підстав для подальшого оскарження операцій, та навіть не відправляли мої документи до платіжної системи MASTERCARD. Хоча в інших банках таких проблем не має. Усі інші банки беруть такі заяви в роботу і грощі повертають клієнтам. Також всі підтверждуючи документи маю.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 13:52
Запит щодо оскаження операцій в рамках МПС був відпрацьований банком згідно процесу. Оскарження відправлені з кодом Reason Code 4853/ The services were not as described, як зазначено у зверненні клієнта. Всі документи, подані клієнтом у зверненні, були направлені у повному обсязі як супровідна документація. Отримана відмова у відшодуванні. Деталі розписали в приватних повідомленнях

Коментарі - 6

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
4 грудня 2021, 15:03
#
Будемо розбиратись в цій ситуації більш детально. Написали вам в особисті повідомлення та уточнення деталей
+
0
yanon2
yanon2
4 грудня 2021, 18:51
#
Пишите, будем разбираться
+
0
yanon2
yanon2
10 грудня 2021, 13:47
#
Альфа Банк как всегда находит причины, которые не соответствуют излагаемому заявлению. У Вас всегда стандартный текст. И никто из операторов АЛЬФА БАНКА не знает, как работают платежные системы Visa и MasterCard. Поэтому Ув. клиенты задумайтесь о том сотрудничать с этим банком в будующем или нет!!!
+
0
yanon2
yanon2
10 грудня 2021, 13:55
#
Если вы сотрудничаете с мастеркард, то вы должны знать о всех их правилах. И почитайте внимательно на основании чего я подавала заявления на арбитраж. ДЕФЕКТНАЯ УСЛУГА!!! код 4853. Другие банки лично мне вернули деньги, без проблем. И МАСТЕРКАРД возвращает деньги. А вы специально затягиваете время, и ничего не отвечаете. И даже не пытаетесь подать заявление на арбитраж, зная, что клиенты самостоятельно этого сделать не могут!!! Т.К. сотрудничает платежная система только с юр.лицами. Поэтому вы и занимаетесь мошенничеством.
Хочу уточнить, и вас ознакомить, т.к. Вы, сотрудники банка, многих правил и условий не знаете, и не соблюдаете. В правоохранительные органы подают заявление, если у клиента украли деньги. А меня обманули. Предоставили дефектную услугу. В заявлении я все изложила по полкам. И на основании пунктов Мастеркард, я имею право подать заявление на арбитраж!!!
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
10 грудня 2021, 14:13
#
Банк оскаржив усі операції з кодом Reason Code 4853/ The services were not as described, як зазначено у Вашому зверненні. Всі документи, подані вами у зверненні, були направлені у повному обсязі як супровідна документація. Таким чином, і компанія, і банки-еквайери мали змогу ознайомитись з усіма аргументами, викладеними вами. Щодо твердження про те, що вам відомі випадки повернення коштів, слід зазначити, що дійсно є поодинокі випадки повернення коштів за аналогічними транзакціями, але тільки в тих ситуаціях, коли у відповідь на ініційоване банком-емітентом оскарження (Chargeback) не було отримано повторне подання (Second Presentment) від банку-еквайера у відведені для цього терміни. Це, зазвичай, через те, що, з різних обставин, продавець не надав банку-эквайеру необхідні документи. У даній ситуації торговці (сервіси) надали відповідні документи в банки-еквайери, на підставі відповідей яких банк-еквайер відмовив у відшкодуванні коштів, та отримана інформація була передана і вам.
+
0
yanon2
yanon2
10 грудня 2021, 14:13
#
Вы мне пишете: оскільки компанія Vlom всі оспорювані платежі проводила через послуги E ACPAY MOSCOW, EURPAYMENTS MOSCOW, MarineEX Riga, і на сайті Мастеркарда зафіксовані транзакції виключно через ці послуги (а не через компанію Vlom), то і претензія клієнтки була направлена ​​безпосередньо цим сервісам.
У свою чергу, кожен із сервісів відповів, що послуги з переказу коштів були надані замовнику в повному обсязі, а всі перераховані кошти були повністю використані клієнткою. Інших послуг, крім переказу, ці послуги не надають.
Якщо кошти були перераховані компанії, яка не має ліцензії на надання фінансових послуг в Україні, то в цьому випадку слід звертатися до правоохоронних органів та в організації, до обов’язків яких входить перевірка законності подібного роду діяльності.
Так вот мой ответ:
Я не согласна с ответами этих торговых точек E ACPAY MOSCOW, EURPAYMENTS MOSCOW, MarineEX Riga. Поэтому имею право подать на арбитраж. А вы, не выполняете всех условия МАСТЕРКАРД, и не считаете нужным рассматривать эти заявления. В этом и заключается, не полноценное предоставление услуг клиентам. Мошенничество.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.35 45.9
USD 41.45 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.35 45.9
USD 41.45 41.95
Всі курси банку