Незрозумілі підстави знімання коштів з карти, переведення із кредитної карти в дебіторську та інше
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 1 грудня 2021, 16:28
- #
Ситуація не сама приємна, з вами важко не погодитись. Ми перевіримо всі деталі цієї ситуацію та обов’язково в усьому розберемося.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.35 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Плюс: замовив кредит готівкою і сплачую відповідно до графіку платежів
Далі мінуси:
Видали карту на яку нарахували кошти готівкою
Після обнулення коштів на карті без моєї згоди, змінили ліміт карти та її призначення.
Почались незрозумілі нарахування боргу, хоча нічого не знімав, не купував
Ось тобі відсотки, ось тобі страховка — ПЛАТИ.
Після погашення «заборгованості» заблокував карту, де у роз’ясненнях написано, що дії із картою неможливі після блокування
Але це не завадило, знову підняти мені ліміт і нарахувати БОРГ
Під час з’ясування причини вище зазначених дій, пояснили просто я не закрив карту. Хоча я писав вище будь якіх дій із картою вважав неможливими оскільки вона заблокована.
Під час закривання карти, переступив поріг банківського відділення із «Боргом» 15,56 грн., Потім ще 10 грн. При поповненні на 26 грн. з’ясувалось що не вистачає 0,03 грн. (Карл 3 коп!!!) тобто при наявності 0,44 грн. власних коштів, я ще раз поповнив на 1 грн., Бо 3 коп. Я не можу перерахувати.
Закривав карту дистанційно сидячи на стільці у відділені банку за допомогою програми Сенса.
Власні кошти мені було запропоновано відправити на доброчинність, але за таких умов зажадав перевести на телефон, знову купа умов і відмова, отримати на руки, тільки через 20 днів протягом 10 днів. Це все було насправді!? Але якимось дивом видали в той же день і без комісії користування послугою каси, але через менеджера і ТД.
Витрачено купу часу, отримав негативні емоції.
Нерадив би користуватися послугами банку, менеджери багато чого не договорюють під час замовлення тих чи інших послуг, обслуговування.
Для прикладу пересмикують тотожні поняття такі, як закрив, заблокував і ТД.
Жоден із менеджерів не скаже що при спробі поповнити карту чи покласти кошти на кредитний рахунок через термінал буде коштувати вам 15 грн. (Якщо звичайно не принесли більше ніж 10 тис.грн.), а через касу 50 грн.
Хоча окремі працівники намагаються бути ввічливими і намагаються допомогти, але із-за політики поводження із клієнтами банку не можуть нічого змінити.