Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відсутнє інформування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
0988640398 1 грудня 2021, 0:16
Звернулася до відділення банку, аби мені роздрукували, як відбувалися надходження на кредитний рахунок і як перерахувалися проценти (в один місяць переплутали рахунки по кредитам,і місячний платіж внесла на 11тисяч більше).На що в банку мені відповіли, що таких документів не надають. В усній формі, як змогли, відповіли на питання,і все. Але як так, 100%достовірної інформації не надали, лише завірили, що не переживайте, вас не надурять. Банк зобов’язаний надати особі інформацію, яка її стосується, згідно норм Законів України «Про звернення громадян,»,«Про інформацію«,»Про захист прав споживачів».І ще така прикра ситуація.Із-за карантину (Я ФОП), не змогла вчасно внести платіж.Пішли дзвінки, вдень, це норма, це їх робота. Але в 2.20 ночі, вибачте, співробітник банку, з спамового номера, телефонує по заборгованості, це вже занадто. А дзвінки третім особам, з наклепом, що я по кілька місяців зовсім не вношу платежі.Якщо я, враховуючи довгі карантини ФОПів, плачу банкові щомісяця, сукупно, 17тисяч по кредиту,і вийшла затримка, це не привід розводити брехню співробітниками гарячої лінії, бо це є незаконне використання, поширення конфіденційної інформації про особу та незаконна зміна такої інформації.І ще така ситуація.Телефоную, аби дізнатися, чи можна отримати програму лояльності, на що співробітник, дуже грубо, кричить мені, що ніяких поступок не буде,і питає, чи є ще інші питання,і кидає слухалку. Неможливо проконсультуватися щодо можливостей погашення заборгованості, при тимчасових фінансових проблемах. Це жахливо, бо коли ти є клієнтом, який не одноразово користувався кредитами, нормально платив, достроково закривав,і при важкій економічній ситуації тобі відмовляють навіть в консультації, то це жахливо. Криза пройде, але клієнти до вас не повернуться. Я, маючи сукупно кредиту 400тисяч,і плачу зверху великі проценти,є клієнтом, на якому банк нормально заробляє.Через 6 місяців кредит закриється, але більше сюди я не прийду,є маса інших банків, які ідуть на поступки. Дуже прикра ситуація.Банк втрачає клієнтів, адже в рейтингу банку по кредитам з п’яти зірок, що були раніше, зараз оцінка дві зірки, ваш рейтинг летить вниз
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 9:53
Графік платежів вам повинні були замовити і надати у відділенні банку, тільки на словах не достатньо було зі сторони співробітника, якщо такий варіант вам не підходить. Також в останньому оновленні мобільного додатку додали функцію формування графіку платежів за кредитом (актуального на момент формування).

З приводу дзвінків. У такий час вас точно не повинні турбувати дзвінками. Вибачте, будь ласка, за незручності. Напишіть в особисті повідомленні ваші ПІБ, номер телефону, коли зверталися до відділення і коли був дзвінок, будь ласка. Будемо розбиратися в цій ситуації і виправлятися

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.35 45.9
USD 41.45 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.35 45.9
USD 41.45 41.95
Всі курси банку