Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana83M 8 червня 2023, 12:09
Спілкувалася з спеціалістом Анастасією Симко.
Приємне спілкування, чіткі відповіді.
Вдячна.Нехай щастить.
Мирного неба.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 8 червня 2023, 12:18
Щиро радий, що Анастасія вам допомогла та проявила свій скіл агентки підтримки 😊
Ваша подяка вже прямує до Анастасії.
Віримо в Перемогу! 💙💛
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmytro1111 5 червня 2023, 16:05
2 или 3 июня я писал отзыв о банке о том, что с карты, которой я не пользовался более 6 месяцев сняли «годовое обслуживание за пользование кредитным лимитом». Не пользовался картой я потому что лимит по ней мне уменьшили с 50000 до 18000 во время войны хоть я ничего не нарушал. А лимитом в 18000 мне пользоваться не интересно, т.к. я проживаю за границей, этих денег хватает на 1−2 недели, а пополнять карту в Украине мне некому. Но уменьшения лимита — это оказалось первой подлостью. Тем, что списали деньги за обслуживание, меня загнали на «минус 100 гривен» кредитного лимита. Это было 02.06. А уже 04.06 с меня списывают еще 100 гривен «за расчетно-кассовое обслуживание», т.к. у меня не полностью погашен кредитный лимит. То есть 2 числа сами загнали меня «в минус», а 4 числа начислили мне за этот «минус» штраф. Банк был кацапским и остался кацапским — где в основе обогащения не сделать клиента богатым и счастливым, а обмануть его хоть на 100 гривен и радоваться этому. Я буду закрывать все счета и рвать все отношения с этим «недо-банком», и естественно, составлю жалобу в НБУ по данному факту. Если этот банк еще не лишили лицензии, о чем писали в новостях, надеюсь, моя жалоба станет «последней каплей» для решения Регулятора.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 червня 2023, 13:45
У тарифах рахунку чітко вказано, що є річне обслуговування. Картка активна — логічно, що списання буде. Якщо ж ви не користувалися цим рахунком, можна було б подати запит на закриття. Дана плата — це плата за продукт, а не за кількість кредитного ліміту.
Щодо другої комісії:
Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.».
Повідомлення було опубліковано:https://sensebank.com.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-sense-bank-ukraina
В якості індивідуального підходу кошти були компенсовані. Але більше такого не буде. Якщо рахунок не потрібний — рекомендуємо подати запит на закриття, щоб не виникло списань у майбутньому.
Ваш помічник, Микита)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MaxTirpiz 5 червня 2023, 12:05
Якщо у Сенсі немає кредитів та кредитних карток — відмінний, коректний банк для щоденних потреб. Особливо у військовий стан.
Так, з боржниками Сенс поводиться доволі жорстко. Але борги — це проблема боржника.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 червня 2023, 12:12
Дуже дякуємо вам за відгук і співпрацю 🤝

З боржниками все не так «жорстко», як може здаватися. Є акції з прощення, є реструктуризації для тих, кому складно платити «довоєнні» платежі. Банк розглядає кожну ситуації і велика ймовірність, що піде назустріч. Головне в складній фінансовій ситуації не просто пропускати платежі, а уточнювати можливості, адже вони справді є
^З повагою, Богдан
5gallas 3 червня 2023, 16:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
То була проблема зі входом в додаток Sense, бо мала від‘ємний баланс рахунку Водафон на 60 гривень, то sim картка була заблокована, а я знаходжуся за кордоном, бо війна. То хлопець з чату з банком у додатку поповнив мені рахунок на 100 гривень з особистого рахунку, бо розумів, що я була в безвиході, Такі люди, як Володимир Яресько, окраса та професіонал банку! Хочу зазначити, що я клієнт банку багато років, маю там пенсійний рахунок і дуже задоволена, завжди професійні і ввічливі працівники різних ланок в реальному спілкуванні та онлайн також! Так тримати!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 червня 2023, 17:17
Так буває 😊 Адже наші працівники завжди готові йди на зустріч клієнтам та допомогати їм в будь-якій ситуації, навіть таким простим способом, як звичайне поповнення мобільного. Ми раді, що ви залишились задоволені роботою нашого Володимира, і ми обов'язково передамо ваші слова вдячності йому.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами всі ці роки 💕

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 червня 2023, 11:42
Відгук зарахований (на 04.06.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Lidia Kr 2 червня 2023, 19:52
Звернулась до банку через Мінфін стосовно боргу і можливості реструктуризації так як не маю можливості закрити вчасно. Отримала відповідь стосовно питання.
Але після цього до мене зателефонував представник банку стосовно боргу. Під час розмови я пояснила ситуацію й те що не зможу закрити заборгованість вчасно.
У відповідь я отримала некоректні питання (стосовно мого особистого життя. Типу, а хто мене утримує, нехай він і платить.). А також почала підвищувати тон розмови, що, на мою думку, не є коректним в даному спілкуванні.
Хочу додати й те, що маючи можливість я відразу закрила інший кредит у вашому банку.
А по картці завжди намагалася вносити платежі.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 8 червня 2023, 8:19
Розібралися у ситуації та:
1. Щодо розмови з колегами з відділу заборгованості, була прослухана розмова. Стосовно уточнюючих питань, то їх мета була дізнатися ваші фінансові можливості та зрозуміти, чи можете ви зараз вносити кошти або ні. Можливо допомогти вам та надати можливість отримати акцію спрощення або реструктуризацію.
Проте в жодному разі колега не мала наміру вас образити або отримати зайву особисту вашу інформацію;
2. Вчора була надана вам реструктуризація по кредитній картці на ваш запит. Ми розуміємо, що зараз у кожного може бути скрутна година, тому намагаємося в індивідуальному порядку підходити до допомоги у вирішенні питань наших клієнтів.

Я вам дуже вдячний, що ви сумлінно виконуєте ваші зобов'язання!
Бажаю вам, щоб все було добре, а також ми всі дочекалися Перемоги 💙💛
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmytro1111 2 червня 2023, 13:49
До начала войны на моих картах Альфа — банка было около 250 000 гривен. Сейчас мне «оставили с барского плеча» аж 18000 гривен. Украли (обнулили) около 1000 гривен бонусов, которые я заработал себе в виде «кэшбека» по карте Тревел. А дальше- самое интересное. Я не пользуюсь картой Сенс банка т.к. не вижу в этом смысла так как кредитный лимит 18000 или 450 евро. На личном счету — нули. И вдруг с меня списывают 150гривен за «годовое обслуживание» загоняя меня в «минуса» по кредитному лимиту. Как я им отдам эти деньги? В Украине у меня никого не осталось, а сделать swift- перевод в Украину на 4 евро — маразм. Я обращался в банк несколько раз с требованием восстановить довоенные лимиты — они ноют, что у них самих нет денег. Очень надеюсь, НБУ лишит этих пройдох лицензии.
ElenaUzun72 2 червня 2023, 12:33
Сегодня закрывала счёт в банке и помогала мне в этом Анастасия Симко. Очень было проблемно, так как я нахожусь за границей. Не получилось, была в отчаянии! Но Анастасия помогла!!! Решила мою проблему буквально за несколько минут))) Очень благодарна ей!!! Она прекрасный специалист!!! Благодарю банк, что в своё время, когда мне нужна была денежная помощь, предоставил ее мне!) Благополучия и процветания вам!!! Анастасии Симко огромная благодарность!!!😇😊🥰
Сенс Банк
Відповідь банку
2 червня 2023, 12:36
Наша Анастасія дійсно чарівниця! Дуже раді, що ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами. Обов'язково передамо ваші слова подяки Анастасії, вона буде задоволена 😍
Ваш чарівник, Микита 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis777Q 31 травня 2023, 13:05
Дуже вдячний Юлії за гарно виконану роботу. Вона підказала та допомогла швидко вирішити питання. Гарний спеціаліст!
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2023, 14:49
Нам дуже приємно бачити, що ви залишились задоволені роботою нашої Юлії ❤
Обов'язково передамо вашу подяку їй. Якщо з'являть додаткові питання, то ми завжди раді вам допомогти

/Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ri Ri 31 травня 2023, 2:58
Компетентний працівник. Якщо до цього я намагалася вирішити питання декілька місяців з іншими консультантами, то Євген зробив це за 10 хвилин! Дуже класний консультант. Дякую Вам!🔝
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2023, 8:33
Євгена в нас в чаті називають — найшвидший помічник. Передамо йому вашу подяку, дякуємо за ваш відгук.
Анастасія, я ваша помічниця ❤
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ri Ri 31 травня 2023, 2:48
Дуже уважний консультант, який підтримував звʼязок зі мною протягом 3 днів і врешті допоміг вирішити питання. Дякую за роботу!
Дмитро 🔝
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2023, 8:31
Дякуємо за ваш відгук, Дмитро дуже зрадів коли його побачив. Дуже раді вам допомогти, завжди чекаємо на вас в чаті. як Хатіко.
Анастасія, ваша помічниця ❤
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vibos07 30 травня 2023, 21:06
Уже более года практически полностью не работает мобильный банкинг. Из всего заявленного функционала доступны только: перевод и получение денег, пополнение мобильного, открытие депозита. ВСЕ! Коммуналку оплатить нельзя, кредит взять нельзя, страховки, оплаты в различные компании — ничего нельзя! И поддержке вообще *** на это, они только угарают и издеваются в чате и по телефону, а в отделении сотрудники ничем не могут помочь в этом вопросе. Еще и конвертацию валюты сделали только с задержкой в три месяца либо с дичайшим курсом в кассе. Стоило только начать развитие, как базированная передача «местным» управленцам уничтожила все хорошее
Сенс Банк
Відповідь банку
30 травня 2023, 21:26
Почнемо з самого головного та болючої теми — комуналка, буквально до грудня місяця були банери майже на всі можливі оплати, але дійсно список скоротився у зв'язку з зміною партнера, над покращенням працюємо поступово та будемо збільшувати список, але якщо немає банеру/не шукає за адресою завжди можна заплатити за повними реквізитами та створити шаблон )

Кредитування — це вже не частина додатку, а скоринг та інформація що є в банку, банк оцінює всі фактори та пропонує, про що приходить пуш та відображається пропозиція в швидких діях, якщо для вас такої пропозиції ще немає — зверніться до нас за номером 0800503530 з 9:00 до 18:00 (пн-пт), перевіримо все та заповнимо анкетку.

Страхування так само було, але ми розірвали договір зі страховою, та вже скоро буде можливіть знову оформлювати страхування, в першу чергу ОСАГО.

Конвертація валюти — в касі також гарний курс на ринку, та доволі низький за останій час, а ось конвертація онлайн не доступна згідно постанови №18 НБУ * доступна лише з конвертацією на трьохмісячний депо, як ви підмітили

З приводу поведінки в підтримці хочемо розібратись та вже спішимо до вас в особисті повідомлення

/Анастасія
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1979lll 30 травня 2023, 1:07
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Незалежності, 17
У меня вопрос, что будет с вашими клиентами после национализации, у которых на счету деньги?
Сенс Банк
Відповідь банку
30 травня 2023, 8:12
Ми як фінустанова готові до будь-якого сценарію розвитку подій – залишитися комерційною фінустановою, або ж стати державним банком.

Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.
 
Для вас, як для клієнта, після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Ми й надалі будемо надавати банківський сервіс найвищого рівня.

​​​​​​​/Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
victoriys 28 травня 2023, 11:02
Велике дякую співробітнику гарячої лінії Сенс банку Тетяна, я не змогла дізнатися її прізвище вкажу таб.номер 23301.Моє питання вирішували півроку декілька співробітників, але безрезультатно.А вона мені дуже допомогла.Не одноразово зв’язувалася зі мною і вирішила мою проблему. Дякую вам за роботу 👍
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:14
Обов'язково передамо Тетяні вашу подяку. Раді, що змогли допомогти вам. Дякуємо, що ви з нами ❤
Анастасія, ваша помічниця
Сегодня мне (Владислав Стриженко) заблокировали акаунт, на счету коготорого остались средства. Поставили вывод, но спустя протяжительное время их не выводят. Акаунт забралировали мне «Відділ безпеки», обьяснив это тем что были какие то переводы вызывающие подозрение, и что бы согранить мои средства он был заблокирован, и потом мне поддержка пишет что я не смогу его розблокировать и нужно закрывать счет. Прошу как можно быстрее вывести средства и если есть возможность обьяснить могу ли я через некоторое время стать клиентом банка
Сенс Банк
Відповідь банку
25 травня 2023, 15:33
Як вам і відповідала наша працівниця в чаті, то блокування було виконано службою безпеки банку із метою запобігання фінансових втрат. На жаль, наразі зняття такого роду блокування можливе лише через найближче відділення банку із паспортом, який потрібний для проходження ідентифікації.
Щодо перерахування коштів, то подібне звернення може займати до 3х днів, але перевіривши конкретно вашу заявку, то вона вже була опрацьована і кошти мають бути перераховані вам найближчим часом

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga11102001 24 травня 2023, 15:07
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
Хочу подякувати Давиденко Наталії за її працю, бо тільки вона за півроку змогла вирішити моє питання.

Дякую величезне.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:15
Дякуємо за вашу подяку, передамо Наталії ваші слова ❤
Анастасія, ваша помічниця
Григорий Балабан 23 травня 2023, 19:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 195/43
Хочу сказати величезний дякую Ользі Бабіч працівнику відео чатів в застосунку sense. Яка допомогла скористатись акційною знижкою щоб погасити кредит.

Складність була в тому що карту я закрив, щоб не користуватись кредиткою, але борг там був понад 30 тисяч грн.

Звернувся в чат підтримки, нажаль Дмитро яцковський підійшов до питання дуже топорно, і сказав що так як рахунок закритий, в мене немає такої можливості і я не маю можливості скористатись такою послугою.

Я засмутився, але спробував подзвонити по відео чату до працівників. І тут почалась магія:

Дуже привітна людина Ольга, уважно мене вислухала, попросила зачекати вона дізнається що можна зробити. Зафіксувала всю інформацію. Через 2 години подзвонила і сказала, що може допомогти мені, навіть якщо рахунок вже закритий, і в застосунку не пускає платіж. Надіслала реквізити і підказала як оплатити. Я сплатив 20500 грн і банк мені зменшив борг ± на 8500 грн.

Я безмежно вдячний Ользі за те що вона все зробила для того щоб людина змогла закрити кредит, по акційній пропозиції, навіть долаючи певні труднощі.

В котре переконуюсь, справа не в банку, а в людях які там працюють. Мені пощастило потрапити на людину яка мислить спокійно, виважено, логічно, та всім серцем хоче допомогати людям, вирішувати їх складнощі.

Велике дякую Вам пані Ольга, сподіваюсь ви станете тренером і навчите сотні операторів піклуватись та турбуватись про людей❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:32
Дякуємо за такий великий та щирий відгук. Ольга дуже розчулилась, коли читала його. Завжди раді вам допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
30551805 23 травня 2023, 16:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Вчера 22,05,2023 в 15:46 с номера +380444988447. На мой телефонный номер позвонили, узнавали о моих действиях на моей зарплатной карте. Когда отказалась отвечать мою карту заблокировали.
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:25
У всіх банків є своя система протидії шахрайським діям і у випадках підозрілих/не типових операцій згідно цим же правил банк має право обмежити операцію/заблокувати на доуточнення та зв'язуватись з клієнтом для підтвердження цієї операції, при цьому виконуючи дзвінок на фінансовий номер телефону(не питаючи даних по картці окрім підозрілих операцій по ній) — п. 4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.

Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі

/Анастасія
ktsb 23 травня 2023, 12:55
Открыл депозиты в $ в нескольких банках.
В других банках при завершении депозита достаточно сделать несколько кликов, чтобы оформить снятие средств в одном из отделений. И также потратить 5−7 минут на снятие, но только не в бывшем альфа-банке.

1. Депозит закончился, обязательно звони или пиши в службу поддержки, чтобы забронировать средства. Автоматизировать процесс никак.
2. Прихожу в отделение, пытаюсь снять деньги, которые с депозита упали на «мій рахунок», а сотрудник банка говорит, что за это комиссия 1,5%! Надо выводить оказывается на карту и с нее снимать без процентов. То есть, я минут 15 убил на то, чтобы через службу поддержки заказать средства, а их сотрудник даже не додумался заранее предупредить, что надо перевести деньги на карту?
3. Окей, перевожу со своего счета на карту. Платеж проходит, в меню карты показано, что есть перевод на мою сумму, но их на балансе просто нет. Сотрудник банка говорит, что надо подождать несколько минут. Проходит более получаса, сотрудник банка никак помочь не может. Пишу в службу поддержки, оказывается надо активировать карту.

То есть в приложении при переводе нельзя было указать, что карта неактивна? То есть сотрудник банка не научился определять, почему перевод может зависнуть?

Активирую карту и жду еще 30 минут, пока средства наконец зачислятся на счет.

Потрачено несколько часов на банальную операцию.

Сенс-банк — это непрофессионализм и неудобность на всех уровнях.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 травня 2023, 12:12
Доброго дня. Дякую, що залишили ваш відгук. Є декілька побажань, які я обов'язково передам колегам. І можливо ваші побажання змінять деякі внутрішні процеси 😊
А тепер повернуся до вашого відгуку.

Вірно, бронь готівки відбувається саме через чат підтримки або контакт-центр, або якщо зручно, в самому відділенні.
Все вірно, якщо знімати кошти з поточного рахунку, комісія буде 1.5%. Проте добре, що колега вас попередив та допоміг зняти без комісії з рахунку картки.
Стосовно того, що вас не інформував співробітник чату, вибачте, будь ласка, проведемо розбір цього кейсу з колегами.
Прикро, що з активуванням картки вам допомога затягнулася. Цей момент також розберемо з колегами.

Щиро вибачаюся, що виникла така ситуація і ви витратили зайвий час на отримання ваших коштів. Сподіваємося, що після розгляду вашої історії, таких помилок більше не будуть колеги допускати.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Роман Федоренко 23 травня 2023, 12:35
Була в мене КК, у зв’язку з війною і відсутністю роботи, почав прострочуватися платежі. Потім трішки все устаканилося, почав робити проплати. Потім зателефонували з банку, запропонували оформити реструктуризацію. Пояснили, що кошти потрібно вносити до 16 числа кожного місяця. Я ще просив щоб, до 25, бо зп так приходить. Але сказали ні, до 16. Ну ок. Почав оплачувати. Ну 16 кошти не списалися, так само 17,18,19,20, 21. Ну, щоб не допускати затримок і не нараховували %, натискав кнопку «погасити достроково», потім приходить повідомлення про прострочену платежу, то ж платив ще і в 20х числах. Але не завжди приходили повідомлення про прострочку.А потім мені зателефонували і сказали, що в мене прострочена на 3600грн. Ну, оплатив 3к потім докинув ще 600.(Перед оплатою розмовляв з оператори і запитував чи зарахуються ці кошти в розстрочку? На що відповісти: Так) але як виявилося, що ні. В розстрочку зарахувалося тільки платіж за 1міс. А решта на КК у якості богу. (Тільки якого). І виходить що? Що я із-за того, що оператори — консультанти не знають свою роботу, я просто подарував банку загалом вже приблизно 5к грн, окрім % які так оплачуються. Збс, Клас 👍👏
І на моє запитання, це виходить, що я із-за операторів подарував гроші банку. Оператор відповів: Вибачте, що так вийшло.
Класно. За них я втратив 5к грн, а отримав — вибачте.
Сервіс просто — супер (сарказм)
Сенс Банк
Відповідь банку
23 травня 2023, 13:49
Перевірили деталі за вашою карткою.

Ви дійсно достроково погашали борг і оскільки вам не розказали деталі, то це призвело до прострочення. Однак всі кошти, які ви вносили пішли на погашення боргу, достроково, що в свою чергу зменшило борг і відповідно кількість відсотків, яка на нього нараховувалася. Проте мінімальні платежі після дострокового погашення все ще формуються і банк на них очікує, саме через це і виникла прострочка. Проте штрафів і пені за прострочення ми не нараховуємо, тобто тут ви не втратили коштів.

Дострокове погашення потрібно проводити завжди, якщо ви хочете погасити суму більшу, ніж мінімальний платіж. Тобто тут фактично все правильно.

Мені дуже шкода, що вам не пояснили детально як це працює в службі підтримки і ми з цим обов'язково розберемося, керівники співробітників вже в курсі цієї ситуації. Пробачте, будь ласка, за це. Проте всі ваші гроші, в т.ч. і ті 5 тис. грн, про які говорите, нікуди не зникли, а погасили борг.

Пропрацюємо це, щоб в майбутньому подібні ситуації не повторилися.

^З повагою, Богдан
Проблема вирішена
Alexisva 22 травня 2023, 15:48
Добрый день. Взял кредит в банке в 2016 году. Да, нужны были деньги. Платил исправно до конца прошлого года проценты. Наконец-то банк решился на реструктуризацию и рассрочку по кредитам. Отлично думаю я. Наконец-то закрою тему. Но вдруг накладывается арест на счета, и соответственно, как потом я узнал аннулируется рассрочка. Предупреждений и извещений об этом, никаких. Ни смс ни оповещения ни звонка. Арест был не по моей вине, но это уже не важно. Был снят арест в течении пару месяцев, так-как судебные исполнители тоже очень «быстро «работают. Рассрочку вернуть отказываются по непонятным причинам. Предлагают реструктуризацию, которая тоже может растянуться на года. У меня погибла жена и оставила новорожденного ребенка, с работой сами понимаете всё плохо. И если ещё была возможность отдать денег в рассрочку и закрыть тему, то сейчас я опять у них в оказался в «кабале». Я думаю что я уже не мало «накормил «этот банк. Навстречу не идут. И это при военном положении. Руки опустились. Да и уже и платить больше не хочется. Жадности банка должен быть какой-то предел. Если вам наплевать на людей, ждите, что люди плюнут вам в ответ. Не советую этот банк никому. Обходите стороной.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 травня 2023, 12:06
Ми співчуваємо вашій втраті дружини. А також прикро, що виникла така ситуація, коли ваша реструктуризація автоматично була закрита із-за арешту.
Від себе зробив запит на колег, які допомогли вам надати нову реструктуризацію. Можете переглянути у застосунку Sense SuperApp, пропозиція вам вже з вчорашнього дня доступна для оформлення.
У разі додаткових запитань, можете написати нам 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.45
USD 41.95 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.45
USD 41.95 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝