Жахливе, хамське відношення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я ФОП,і після весняного локдауну мій дохід знизився дуже. Платіж по двум кредитам складає 17000гр.(сумма не маленька,і як кредити бралися, ми й близько не думали, що за рік буде 3 локдауни ,і будемо зачинені довгий час).А платіж по двум кредитам в один день, тому платежі вношу частинами, бо зразу складно зараз, бо і сидячи дома ми платежі вносили.І от сьогодні мені телефонує дівчина з відділу просрочених платежів,і хамським підвищеним тоном починає розказувати, що я не маю права просрочувати платежі,і начинає мене вчити, щоб я продавала бізнес і ішла на роботу. Шановний банку, невже у вас немає можливості взяти нормальних, адекватних працівників? Раніше у вас були нормальні кадри, ніколи не грубили і не хамили, а останнім часов просто жахливе відношення до клієнтів.Ващі рейтинги летять вниз,і все це здопомогою ваших неадекватних працівнтків.Але сьогоднішня розмова-це просто прорив, перехід всіх рамок. Це просто дно. Телефонувала на гарячу лінію НБУ, вони рекомендують писати офіційне звернення-скаргу на юридичну адресу банку. Просто такі працівники тягнуть банк на дно, зараз велика конкуренція на фінансовому ринку,і просто ви втрачаєте клієнтів.Із-за такого ж хамського відношення працівників я в свій час змінила торговий еквайрінг Альфа на інший банк.І ТАК же й по кредитам, зараз тимчасові труднощі,і з кожним таке може трапитися. Бажаю банкові гарних, адекватних, вихованих працівників.
Відповідь банку
14 липня 2021, 12:16
Natalianata, Доброго дня. При виникненні простроченої заборгованості, банк має право здійснювати інформування клієнта про її наявність та необхідність погашення для відновлення позитивної кредитної історії. Ми перевірили ваше зауваження щодо спілкування з відділом заборгованості, щоб упевнитись в коректності роботи спеціалістів. В то й же час, розуміємо ситуацію, тому готові піти на зустріч (деталі написали в приватному повідомленні)
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||