З цим банком можливі лише токсичні відносини
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 27 травня 2021, 8:41
- #
vp298, Просимо надіслати в приватному повідомленні ідентифікаційний код. Таким чином ми зможемо відшукати Ваші дані, розібратися в ситуації та надати якісний зворотній зв’язок.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Головний плюс картки — кешбек. Досить цікава градація по рангам та кількості можливих категорій кешбеку.
Приколи почалися з введенням додатку SuperSense та нових пакетів послуг White/Black. Спочатку, для повноцінного користування обома додатками необхідно було оновити пакет послуг. Уже нав’язування. Ну окей. У відділенні дуже довго видавали картку. До нової картки потрібно відмінити смс-інформування повторно в додатку, а то зніме 20 чи 25 грн. Зрозуміло, що про це я дізнався коли зняло за перший місяць.
Потім регулярні проблеми з нарахуванням кешбеку, хоча після звернення в підтримку, його таки по кожному з епізодів нараховували. Підтримка через раз: то давала відмовки типу кешбек нарахується протягом місяця, то відразу реагувала, ну або реагувала уже через місяць коли перший аргумент не можна було повторювати. В 2021 році ще не помічав таких приколів.
Потім вирішив оформити картку Red. Все заповнив в додатку, додав довідку про доходи від ПФУ (з електронного кабінету, у нас же був локдаун, але з QR кодом для перевірки). Оператор зателефонувала та підтвердила картку, перепитала про довідку і все ок, що вона була отримана в електронному кабінеті. Приходить повідомлення, що заберіть картку з погодженим лімітом. Приходжу до відділення, і чхати на холодне обслуговування, так не видали виготовлену картку, бо їм подавай довідку з мокрою печаткою і все.
Після того, я вирішив замовити додаткову безкоштовну картку до базового дебетного рахунку. Знову дуже довге оформлення, якісь махінації співробітників із записом моїх паспортних даних на листочок, щоб видачі картки у них пішла на наступний день, бо їм так краще для робочої статистики. Про це писав у відгуку від відвідування відділення — реакції нуль))) Отримував картку в кінці місяця, але забув що було з попередньою — і знову мінус 20 чи 25 грн за смс інформування, хоча це була типу додаткова картка того самого пакету послуг. Але ні, треба було додатково в налаштуваннях картки відключати.
Ну і вирішив ще раз оформити картку Red. Було розрекламовано, що в додатку можна отримати віртуальну картку, якщо буде погоджено її випуск. В додатку SuperSense неможливо замовити Red, якщо в тебе уже відкрито дві картки в пакеті. Оформив в Альфа мобільному додатку. Як виявилося, віртуальна картка може бути виключно, якщо у вайбер надійшла пропозиція відкрити таку картку. Тоді за посиланням її можна оформити. Це так в результаті відповіла підтримка після дуже довгої переписки, яка вивела мене прям з себе. Але нехай.
Доставка картки на відділення на третій робочий день. У відділенні знову все дуже довго. Змінив трьох спеціалістів, перед тим як повернутися до першого, бо вона таки змогла знайти мою картку в себе (хоча все починалося саме з спеціаліста по кредитним карткам, потім перекинули на спеціаліста при вході, поки та спеціалістка з нерозумінням чому мене відправили до неї, бо вона не видає кредитні картки, аж поки вона не просила! іншу співробітницю, спробувати знайти мою картку). До речі, ця сама початкова співробітниця видавала і попередній раз картку, записуючи мої дані собі на листочок. Явно непрофесіоналізм.
По продукту кредитної картки — побачимо як нею користуватися.
До речі, співробітниця не повідомила про підписання страхування по кредиту. Лише коли я почав підписувати документи та запитав, чому це обов’язково, вона повідомила, що це лише так. Але сказала, що можна відмовитися від страхування в службі підтримки (у мене аж очі засіпалися від згадки про них). Відмовився від страхування — подивимося, що буде в кінці терміни, але щось очікування не найкращі.
В програмі кешбеку зазначено, що при розрахунку токеном GPay можна отримати 0,5% на будь-які покупки, але за майже два роки — жодна операція цього не підтвердила (розрахунок телефоном).
Додаток незручний, і часто глючив. Для прикладу, у мене трішки працювало підтвердження онлайн платежів через додаток (я двічі так підтверджував), а потім з кінця березня додаток не видавав жодного сповіщення і доводилося завжди чекати хвилину коли можна було надіслати смс. Коли написав про цю проблема розробникам на GooglePlay у відгуках — то сказали писати в підтримку. У мене уже сіпається від згадки про підтримку. Почав писати в підтримку, так мені ще прийшлося докладати зусиль, щоб пояснити їм, що це не проблеми у мене, що всі дозволи додаток має, і додаток оновлений, щоб змусити їх сформувати заявку до розробників.
Фактично, користування цим банком — це спроба вижати з банку по максимуму після того, як банк списує за «приховані» послуги.
Щодо ситуації з підтвердженням 3DS, то про проблему знаємо. Вирішуємо. Строки виправлення — червень. Інформацію щодо дій співробітників відділення прийнято до увагу буде проаналізовано та прийняті відповідні заходи.