Как Альфа поступает с владельцами Visa Signature или как с моего счета пропали 2 163 грн кэшбэка по программе Кешью
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Не абы что, а Visa Signature. С пинками и такой то матерью не смогли меня как не старались авторизовать через Дию все заглючило и пришлось звонить расспрашвивть меня и ксерить документы в лучших традициях «Копия верна.» курьеру. Немного мучения и карта у меня. Посмотрим. Есть кэшбек. Пробуем. 3 дня ожидания и блага открылись. Выбрал категории и сделал покупки.
Заработал более 2000 грн бонусов и одним прекрасным утром 1 мая понял, что раздел Кэшбека в приложении бесследно пропал. Я сначала не удивился, приложение работало на честном слове, постоянно вылетало и всевозможно глючило. Долго обновляло данные, и дня по 3 начисляло бонусы. После известного банка с черными картами было как будто в Ощад попал. Логика его отдельная печальаня история. Пользоваться было противно, но 2168 грн бонсуа грели душу.
1 марта, по факту пропажи пишу в саппорт, мол милые дамы, почините пож проблемку. И тут такое:
Анулювання бонусів згідно
п. 3.15. Правил програми Кешью. 3.15. Банк має право без попередження Учасника призупинити Нарахування Бонусів та заблокувати можливість Списання Бонусів на період розгляду ситуації на предмет наявності в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і / або порушення Правил та/ або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми.
Добрий вечір, у вас заблокована дана послуга.
«4 МАРТА
Бачу, що у вас поки заблокована участь у бонусній програмі.
На сьогоднішній день Банк не може задовольнити ваш запит. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку. Вас виключили з Програми Винагород згідно п. 3.15. Правил., Але Ви можете і далі — активно користуватися картою і іншими послугами банку. За бажанням ви можете подати запит на закриття карти і не користуватись послугами банку Гарного дня!»
Гарным день быть перестал. Ответ формата «Не нравится — вали отсюдава парень» меня не сильно устроил.
Говорю, мол, а что я злодей такой то натворил, что меня 2 000+ грн лишили?
Получаю шаблонную отписку формата «Будем копипастить пока не отстанешь».
Ось посилання на правила бонусної програми:
А ось сам пункт 3.15: 3.15. Банк має право без попередження Учасника призупинити Нарахування Бонусів та заблокувати можливість Списання Бонусів на період розгляду ситуації на предмет наявності в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і/або порушення Правил та/або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми.
И тут появляется прекрасное продолжение пункта 3.15 которого до этого небыло:
Блокування можливості Списання Бонусів здійснюється шляхом обнулення поточного балансу Бонусів на бонусному рахунку Учасника на період розгляду Банком вказаних ситуацій. За наслідками такого розгляду та у разі прийняття Банком рішення про відсутність в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і/ або порушення Правил та / або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми, вказане у цьому пункті Правил обнулення поточного балансу Бонусів на бонусному рахунку Учасника скасовується, у зв’язку із чим баланс Бонусів на бонусному рахунку Учасника відновлюється в повному обсязі до стану, що передував обнуленню Банком поточного балансу Бонусів на бонусному рахунку Учасника. У разі прийняття Банком рішення про наявність в діях Учасника елементів Зловживання в Програмі та/або недобросовісних дій і/або порушення Правил та/ або зловживання заохоченнями, наданими Учасникам в рамках Програми, до такого Учасника можуть застосовуватись відповідні наслідки, передбачені Розділом 8 цих Правил.
Я пытаюсь узнать, что я натворил, из-за чего похудел на 2 000. Но это секрет:
Дана Шульга
Точну причину банк не розголошує, так як внутрішнім відділом буде виявлено дане порушення. то вас заблокували, на жаль, відновити бонуси і бонусну програму немає можливості(
Интересуюсь можно ли мне что-то более внятное услышать чем «Нам очень жаль (с)» и в письменном желательно виде. На что меня шлют на/в отделение, мол там иди развлекайся:
«Для отримання письмової відповіді на запит зверніться будь ласка у відділення і подайте письмовий запит. Якщо запит подаєте в режимі чату то і відповідь надається в чаті. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку. І для того щоб успішно ним користуватись потрібно дотримуватись правил, у вашому випадку ви їх порушили тому були виключені з бонусної програми. Ви не змогли підтвердити що у вас була купівля дитячих товарів у обраній категорії за яку вам. | йшли нарахування, тому банк прийняв відповідне рішення.
И тут я улыбнувшись, начинаю раскладывать импровизацию самморта на логические факты:
«у вашому випадку ви їх порушили» — я порушил то чего мы вам сказать не можем, но денег не дадим ваших.
«не змогли підтвердити що у вас була купівля дитячих товарів»
— то что я купил товар в магазине, который по коду терминала MCC идет как «Детские товары» это не я придумал, это факт из моей выписки, которая у вас есть, и вы мне показали ее в операции, вывели это в бонусной программе, отобразили в бонусах, начислив их. Госпада, или я это придумал? Я могу скрины дать где у меня на этих операция до сих пор висят бонусы.
У вас нарахування було в категорії дитячих товарів, а покупки зовсім далекі від цієї категорії.
Тут я совсем присел. Мне сотрудник саппорта рассказывает что тип деятельности торговой точки опряделяется не кодом терминала, а то тем что у меня в чеке? Если я куплю плюшевого медведя, идите докажите, что это вы ребенку купили, а не девушке. Я так логику понял. А то это не детский же товар, а видимо категория Подарки и сувениры по прекрасной логике саппорта?
«У вас сертифікати були в різні магазини типу сільпо, ашан | т.п. Це навіть не магазини дитячих товарів.»
Да если я на Амазоне беру не Книгу, это всеравно категория Книги, потому что категория у Амазона Книги. Не верите — спросите Черный банк.
Вы не поверите, в Сильпо и Ашане есть детское питание и игрушки.
Альона Циба
Переглянути код МСС ви можете у виписці у додатку і побачити там категорію. Звісно ви не впливаєте на торговця, і якби ви не почали так зловживати, а саме за один день проводити стільки транзакцій то можливо це зловживання і пройшло.
Аленку уже несло, а я не останавливал.
Я правильно вас понял, что злоупотреблением было
«якби ви не почали так зловживати, а саме за один день проводити стільки транзакцій то можливо це зловживання і пройшло»
Если бы я сделал это не 3 а 2 раза покупку то «злоупотреблять» можно?
А злоупотреблять по мнению саппорта Альфы — это делать покупки.
«Але наразі банк виявив порушення, з бонусної програми ви виключені згідно правил 3.15.
Занавес.
Інформація щодо консультації співробітників чату прийнята до уваги.