Не бажання співробітників банку вирішити проблему в неточності призначення платежу, яку здійснив оператор каси закритого відділення по вул. Зіньківській, ТРЦ Київ.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 14 квітня 2021, 16:55
- #
Какие еще варианты решения проблемы были опробованы, кроме просьб сотрудников банка?
Официально в банк обращались — в письменном виде?
В НБУ обращались с данной проблемой?
Официально в банк обращались — в письменном виде?
В НБУ обращались с данной проблемой?
Все элементарно.
Как говориться проверяйте чек не отходя от кассы. Вне зависимости как будет тяжело дышать человек позади тебя).
По поводу платежа. Если платеж ушел на организацию. а он уже ушел то что она хочет от банка. Это забавно.
В таком случае клиент идет в организацию показывает бухгалтеру квитанцию и спрашивает бухгалтера что делать. Он ему предложить два варианта: возврат обратно на банк или засчитать как нужно при человеке. Скорей всего будет предложен первый вариант. При таком нужно будет заплатить второй раз комиссию за платеж если она будет платеж делать через этот банк этими же деньгами что были вернуты обратно.
Как говориться проверяйте чек не отходя от кассы. Вне зависимости как будет тяжело дышать человек позади тебя).
По поводу платежа. Если платеж ушел на организацию. а он уже ушел то что она хочет от банка. Это забавно.
В таком случае клиент идет в организацию показывает бухгалтеру квитанцию и спрашивает бухгалтера что делать. Он ему предложить два варианта: возврат обратно на банк или засчитать как нужно при человеке. Скорей всего будет предложен первый вариант. При таком нужно будет заплатить второй раз комиссию за платеж если она будет платеж делать через этот банк этими же деньгами что были вернуты обратно.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
2.9. Банк не має права робити виправлення в розрахунковому документі клієнта.
3.7. Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Платник відповідає за дані, що зазначені в реквізиті платіжного доручення «Призначення платежу». Банк перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у цій главі, лише за зовнішніми ознаками.
Згідно «Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», затвердженої Постановою НБУ №103 від 25.09.2018:
107. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів чи системи автоматизації банку (далі — САБ).
Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм власноручним підписом або ЕП.
116. Банку (філії, відділенню) забороняється під час здійснення касових операцій виправляти в касових документах такі реквізити: …
Для вирішення питання необхідно звернутись до НЮУ ім. Ярослава Мудрого (щоб університет надав довідку про те, що оплата була здійснена згідно договору саме за цього студента)
Згідно листа НБУ " Про зміну інформації в реквізиті «Призначення платежу» від 09.06.2011 г. № 25-111/1438-7141 :
Після списання коштів з рахунку платника питання щодо уточнення інформації, зазначеної у реквізиті «Призначення платежу», вирішується між сторонами переказу без участі банку