Sense, новий банківський додаток
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Нова аплікація Sense просто жахлива, разом з підтримкою! Зареєструвався, настроїв (вибрав Pin, включив ідентифікацію біометричну і т.д.), один раз увійшов, подивився виписку і вийшов. Наступний раз не зміг увійти, ні через біометрч ідент, ні за Пін. Звернувся в чат. Описав проблему. За 5хв отримав відповідь: «що ви хотіли?», «напишіть повідомлення про помилку». Повторно все написав, зробив скріншот, вислав. Дістав питання: який у вас тлф.? Яка версія ОС (цікаво, скільки людей знає яка у них версія ОС і що значить абрівіатура ОС?). Усе передав. Пройшло чотири годин- без відповіді! Крім цього, що не працює додаток, на екрані постійна навязлива пропозиція поєднатися з Київстар плюс слово «Далее». Крім цього, вхід у додаток можливий по Пін, а не по паролю!!! І це доступ до банківського рахунку і карток!!! Шрифт у додатку просто мікроскопічний і не маштабується! Таке враження, що додаток розроблений студентом і ним же і підтримується. Попередній додаток Альфабанк був без зауважень, один з найкращих (маю з чим порівняти, клієнт ще декількох банків). Тільки з нього, чомусь забрали можл створювати шаблони. зачекаю ще трохи і видалю.
Відповідь банку
6 квітня 2021, 10:11
Доброго дня. Ми постійно працюємо над вдосконаленням Sense SuperApp, додаємо нові функції, усуваємо виявлені баги. Щоб розібратися у ситуації та максимально швидко допомогти її усунути, нам потрібні повні дані від клієнта, тому уточнюємо так багато деталей. Вкажіть ваш ІПН в особистому повідомленні, будь ласка, перевіримо на якій стадії вирішення вашого питання.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
- +
- 0
- Богдан Купович
- 6 квітня 2021, 15:06
- #
Вислав ПІН і…через 18 годин після мого звернення в чаті підтримки додатку Sense, отримав дзвінок від працівниці A-Club, з обіцянкою пришвидчити процес підтримки. Цей дзвінок був тільки через мій попередній пост тут. Через 20 годин в чаті відповіли і запитали, чи я так і не зайшов повторно в Sense… Мені в чаті пояснили, що:1) незважаючи на це що, в додатку Sense вказана підтримка 24 год, 7 днів в тиждень, технічну підтримку вони надають протягом трьох діб!; 2) що вхід в банківський додаток за 6значним ПІН кодом це добре (і це доступ до банківських рахунків, карток, де можуть бути, а у багатьох є досить великі гроші)! При цьому, на моє питання на що, навіть у соц мережі рекомендують не ПІН, а пароль не менше 8 знаків, з великими і малими буквами, цифрами і знаками не відповіли. Лише сказали, що в планах переходу з ПІН на пароль немає; 3) Сказали, що в планах не мають зробити більші, або маштабовані шрифти, хоча таких звернень багато…
У Sense я так і не увійшов повторно. Вже його видалив (пройшло 23 години після мого звернення). Зробив скріншоти переписки в чаті. Як що, комусь з керівників буде цікаво, можу вислати.
Думаю, що було б корисно керівникам банку, хоч інколи читати такі форуми, чати підтримки. Я клієнт банку уже довший час, зауважень не маю. Але поява Sense-це жах. Не очікував, що таке можливо в досить великому банку.
У Sense я так і не увійшов повторно. Вже його видалив (пройшло 23 години після мого звернення). Зробив скріншоти переписки в чаті. Як що, комусь з керівників буде цікаво, можу вислати.
Думаю, що було б корисно керівникам банку, хоч інколи читати такі форуми, чати підтримки. Я клієнт банку уже довший час, зауважень не маю. Але поява Sense-це жах. Не очікував, що таке можливо в досить великому банку.
- +
- 0
- Богдан Купович
- 6 квітня 2021, 16:58
- #
Вислав не ПІН, а ІПН, як просив представник банку
- +
- 0
- Богдан Купович
- 8 квітня 2021, 9:52
- #
Мої наївні сподівання, що хтось з керівників банку читає форум…
Крім двох тлф дзвінків від працівників, з загальним коментарем «Як є, так є» -більше нічого.
Крім двох тлф дзвінків від працівників, з загальним коментарем «Як є, так є» -більше нічого.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |