Не клієнтоспрямованість, жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні 25.03.2021 подзвонила на гарячу лінію банку так як моя карта була заблокована, про що звісно ж мене не було повідомлено ні смс ні по телефону, і мій роботодавець не міг нарахувати мені зарплату. На лінію вийшла співробітниця кол центра і вже з замовитим тоном привіталась. Спершу виявилось, що ніби моя карта не прив’язана до номера телефону, а як мені приходять смс на вайбер співробітниця мені нічого не відповіла, весь час підганяла, і коли справа дійшла до того, що мене спитали яке зарахування було останнім на моїй карті, я відповіла вірну суму, так як дивилась в робочому кабінеті, співробітниця фиркнула на мене, сказала що не правильно і попрощалась, я попросила її спинитись та дати мені змогу задати ще декілька питань, але дівчина просто скинула трубку і більше мені кол-центр не відповідав і я змушена завтра йти фізично в банк з документами та виясняти цю проблему
Відповідь банку
26 березня 2021, 10:00
ZlataLoginova, вкажіть, будь ласка, свій ІПН в приватному повідомленні для перевірки інформації.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |