Взяли кредит на моё имя в мобильном приложение после кражи телефона
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Раджу вам серьозно поставитись до цього: помучати слідчого, зрозуміти, що він нічо шукати не буде, взяти в нього виписку з РДР, з нею прийти в банк, написати заяву на анулювання кредитного договору (обгрунтовуючи це тим, що отримання кредиту було ініційовано невстановленою третьою особою, а не вами), дочекатись відповідь від банка (з відмовою і історією про токени), і з тим всім відразу йти до суду. Суд ви без проблем виграєте.
Якщо нічого не робити, тоді 2 варіанти: або добровільно погасити кредит або погасити кредит за рішенням суду (при тому варіанті ваша КІ буде надовго зупслвана).
Вибір за вами.
Якщо нічого не робити, тоді 2 варіанти: або добровільно погасити кредит або погасити кредит за рішенням суду (при тому варіанті ваша КІ буде надовго зупслвана).
Вибір за вами.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Вопрос: как я могла взять кредит на себя в приложении банка, если в это время я писала заявление о краже телефона, все доказательства этому я предоставила, если что в участке висит камера. Как взломали телефон остаётся загадкой (
В нашем мире есть справедливость или можно делать, всё что угодно и будет всё безнаказано?! Мало того что украли телефон, так ещё и столько в последствии проблем принесло нашей семье.
• у випадку підозри на несанкціонований доступ до Ідентифікаційних даних, терміново припинити використання Системи, довести це до відома Банку для здійснення заходів по запобіганню шахрайських дій тощо;
• у випадку втрати (крадіжки) Ідентифікаційних даних та/або Номеру мобільного телефону, на який здійснюється відправлення Одноразового цифрового паролю, або втрати володіння/контролю над іншим пристроєм/програмним забезпеченням, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, внаслідок дій третіх осіб, недбалості самого Держателя, будь-яких інших причин, або отримання третьою особою доступу до відповідного пристрою/програмного забезпечення, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, та/або у випадку крадіжки чи втрати іншим чином контролю над персональним комп‘ютером чи мобільним пристроєм, за допомогоюякого здійснюється доступ до Системи (в т.ч. на якому встановлений Мессенджер, у якому Користувач раніше здійснив зазначені у п.5.1.1 та п.5.1.2 цього Додатку №8 дії, незалежно від того, засобами якого (тобто, цього чи іншого) персонального комп‘ютеру чи мобільного пристрою такі дії було здійснено) та на якому збережені відповідні Ідентифікаційні дані, або при виявленні випадків проведення по рахунку Користувача операцій, що їм не санкціоновані, негайно звернутися до служби підтримки Банку з вимогою блокування доступу до Системі до служби підтримки за телефоном: 0 44 494 01 01 або за іншим телефоном, передбаченим Договором для даних випадків. При зверненні по телефону в Банк Користувач зобов’язаний пройти процедуру ідентифікації та, при необхідності, подати додаткові відомості про себе;
• не розголошувати нікому, в тому числі членам власної родини, Ідентифікаційні дані для доступу до Системи;
• не зберігати записаний унікальний ідентифікатор Користувача в Системі «My Alfa-bank» (логін), пароль доступу до Системи на будь-якому паперовому чи цифровому носієві;
• намагатися максимально зменшити випадки використання Системи в громадських місцях, надаючи перевагу доступу до Системи за допомогою власного персонального комп’ютера/мобільного пристрою.
Згідно інформації з вашої заяви до поліції, та ваших звернень у банк, запит на блокування картки надійшов через 2 години після втрати телефону.