Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність при обслуговуванні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pavlikivsky30 8 грудня 2020, 21:40
Сьогодні, 8 грудня 2020р., система Альфа-Банку стягула з мене 115 грн.за готівкові операції, хоча у минулому звітному періоді я це не робив. Також списало 60грн за обслуговування картки старого взірця, хоча сьогодні я перейшов на картку Red, де цієї комісії вже нема. Коли я звернувся в службу підтримки, мені дали різні пояснення цього: то я не вніс всю суму для погашення боргу, який виник після покупки 11 листопада (від тієї дати навіть 30 днів не минуло, а за покупки дається пільгового періоду в 62 дні!), то списання відбулися через готівкові операції 2 листопада, хоча мені вже списали за них комісію минулого звітного періоду. За цей період мені мали нарахувати від 8 листопада до 8 грудня, за усе раніше всі комісії я вже сплатив, а за цей місяць готівких операцій не робив, лише покупку 11 листопада. Тому прошу Банк повернути мені надмірно списані комісії (115 і 60 грн.), бо їх стягнення порушує умови червоної картки Red (якщо вони, звісно, не фікція) і ображає мене як клієнта
PS за логікою оператора Банку мені нині нарахували комісії 115 грн. за готівкову операцію, здійснену 2 листопада, у сумі 20грн., а коли в жовтні я зробив готівкову операцію на 4000грн, а комісія, знята у листопаді, складала 95грн…
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2020, 12:23
Pavlikivsky30, згідно ДБО, п. 3.4.23.:… Зміна умов обслуговування здійснюється… у разі Перевипуску Основної картки з ініціативи Банку… в перший операційний день Платіжного періоду.

Тобто після перевипуску картки зміна тарифа відбувається після найближчої розрахункової дати.

Далі, згідно п. 3.4.7.1. Дія Пільгового періоду не розповсюджується на суму ...(д) переказу з Рахунку на будь-який інший Рахунок в тому числі рахунок, що відкритий Клієнту в будь-якому іншому банку України (послуга «Переказ з карти на карту»).

У п. 3.4.13. вказана черговість повернення заборгованості. Готівкові операції погашаються в останню чергу. Якщо ви не бажаєте сплачувати відсотки за ці операції, вам необхідно повністю погасити заборгованість по картці.

Вказані вами комісії списані коректно.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Некомпетентність при обслуговуванні