Нав"язують нові кредити, нараховують гроші за неіснуючі кредити
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У вересні місяці працівники банку (певно — головного офісу) почали мене переконувати переоформити залишок старого кредиту на новий, з меншою сумою відсотків, з більшою сумою кредиту та на більше років. Я спочатку в телефонному режимі погодив заявку, але, через те, що заявка була неправильно оформлена працівниками офісу, гроші мені не видали і запропонували переоформити її. Після цього, я вирішив не переоформляти кредит на новий, і більше не звертався до банку. Жодного документу на кредит я при цьому не підписав. Через кілька днів мені знову почали телефонувати жіночки з банку, і знову повторювати мантри про кредит. Я їм пояснив, чому я відмовився від нього, і повідомив, що я закриватиму старий кредит, а новий брати не буду. Цим я дуже розлютив працівниць банку, вони не приховували свого розочарування. Через кілька тижнів мене чекала неприємна несподіванка, банк прислав смс, що я нібито маю сплатити обов«язковий платіж по невідомому рахунку та неіснуючій кредитній картці! Дзвонити на гарячу лінію було марно, там якогось віртуального робота-мавпу поставили, і тільки з 5-ї спроби мене з»єднали з диспетчером. Вона сказала — така картка оформлена! Я очумів від здивування! Банкірка різко, під приводом відмови від моєї ідентифікації запропонувала мені зателефонувати через 12 годин… Після цього написав у Фейсбук повідомлення банку, але у відповідь тільки: «Добрий день»! Таких ділетантів в жодному банку не зустрічав! Цікаво, що по основному кредиту вони мені на кілька грн. щомісячний платіж самовільно зменшили (щоби мені лупили проценти за недоплату!)! Прийдеться звертатися в поліцію і до суду, інакше цей банк доведе до повного банкрутства!
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 15:15
SOSA, картка, про яку йде мова, була видана під час оформлення кредиту. Більш детальну інформацію напишемо в особистих повідомленнях.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 жовтня 2020, 14:05
- #
Взяли у роботу
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |