Обман клієнтів і некомпетентність праціників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +4
- Qwerty1999
- 9 жовтня 2020, 18:55
- #
«Чому працівники Вашого банку такі некомпетентні і не знають тарифів продукту, який відкривають клієнту?»
А может сотрудники всё прекрасно знают и понимают - ведь при всей бесплатности этих карт
с вас всё-таки банк смог содрал 100 гривен за один месяц.
А может сотрудники всё прекрасно знают и понимают - ведь при всей бесплатности этих карт
с вас всё-таки банк смог содрал 100 гривен за один месяц.
Як це проблема вирішена банком, що за наглість?
Кошти мені банк не повернув за послугу, якою я не користувалась!!!
- +
- +4
- Станислав Косовцов
- 9 жовтня 2020, 19:51
- #
І, скоріше, не поверне. Тут треба доводити у суді, що ви не замовляли цю послугу. Якщо це вдасться, то у примусовому порядку можна щось отримати від банку. Але 100 грн. - це не ті кошти, заради яких є сенс цим займатися.
Тут ключове слово «депозит». Працівник Вам правильно сказав, що якщо будете тримати в банку такий депозит, тоді карта буде безплатна. Але депозит Ви зняли і карта стала відразу платна. Альфа - вона така...
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
Чому працівники Вашого банку такі некомпетентні і не знають тарифів продукту, який відкривають клієнту?
Якщо я прийшла в банк і хочу лише депозит, то для чого я маю відкривати картки, якими не хочу і не планую користуватись і за це ще потім платити кошти?
Реально не рекомендую користуватись послугами даного банку: некомпетентність працівників, відкриття додаткових продуктів, які клієнту непотрібно, але без них неможливо отримати бажаний продукт і за які потім клієнту ще необхідно заплатити, хоча ними ніколи і не користувався. А потім ще необхідно просити закрити цей продукт, щоб ще більше не влетіти в мінус, хоча як можна нараховувати в мінус плату, по платіжній картці, по якій ніколи не було руху коштів і нуль на рахунку.
На момент відкриття вами депозиту банк пропонував для оформлення пакети банківських послуг «Сomfort», «Ultra», «Platinum Black» з тарифами: https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_comfort_ultra_black_do_250520.pdf
Умови безкоштовного обслуговування вказані у п.1.
Вибачте за неповну консультацію співробітника відділення, суму 100 грн. завтра зарахуємо на ваш картковий рахунок.
Зараз ми пропонуємо пакети банківських послуг «White»/ «Black»/ «Graphite» з тарифами: https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_White_Black_Graphite_25.05.20.pdf