Списання з карти суми за оплату залізничних квитків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Напишите в УЗ через «Урядовий контакт центр»
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 10 вересня 2020, 18:21
- #
Можно и устно, но... Это же не в ваших интересах. Подобные устные обращения никак доказать нельзя, т.к. это всего лишь звук, который прозвучал и исчез. А правильно поданное или отправленное письменное обращение - это уже документ. :) Главное, сохранить доказательства обращения.
Почему? - запись телефонного разговора сейчас обычная вещь. Сейчас нормальные смартфоны записывают все телефонные разговоры.
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 11 вересня 2020, 13:44
- #
Такие доказательства наши суды редко берут во внимание при вынесении решений. На это лучше не надеяться. Это очень сложный момент — доказать, что о чем-то в телефонном режиме договаривались или что-то запрашивали. У нас в стране даже обязательной персонализации телефонных номеров нет. Телефонные записи разговоров — это неоднозначные доказательства, т.к. там можно придраться к чему угодно. :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
Я не одноразово зверталась до Альфа банку та Укрзалізниці, 06.09.2020 до колцентру, 05.06.2020, 09.09.2020 — письмово з проханням повернути помилково списані грошові кошти, але по факту, банк так і не може прийняти звернення. Усне звернення не підходить, потрібне письмове з підписом від руки.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим. І відмова банку зафіксувати звернення як усне так і письмове, це пряме порушення моїх прав. Більше того, на мою думку, це бездіяльність зі сторони банку.
Прошу розібратись в ситуації та все таки спробувати відновити репутацію Альфа банку.