Вимагання грошей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Хочу повторити - я ніяких коштів з картки не знімав, а згідно ваших умов, «8.1.1-Обслуговування основної картки (щомісячно при наявності заборгованості від 20 грн. і більше на кінець Розрахункового періоду 11*)17* - 60 грн», плата за обслуговування нараховується при наявності заборгованності, але яка в мене може бути заборгованнісь, коли я гроші в банку не брав? І нагадаю Вам ваші умови «Угоди про обслуговування Кредитної картки та відкриття Відновлювальної кредитної лінії укладаються у відділеннях Банку». І ще одне - Ви не відповіли, чому ваші співробітники в розмові зі мною заявили, що картка була пролонгована в липні 2019 року? Чому мене тероризує компанія «Дельта-м» з приводу кредитів, яких я не брав? Це Ви їм надали недостовірну інформацію?
Альфа банк, читаете очень не внимательно: Не прокомментировали что за *** звонят, банковские??
«Потім тижнів два дзвінків не було, але почались дзвінки з «Дельта-м». Ця колекторська фірма використала весь арсенал – погрози, залякування, дзвінки через кожні півгодини, погрози передати в суд»
«Потім тижнів два дзвінків не було, але почались дзвінки з «Дельта-м». Ця колекторська фірма використала весь арсенал – погрози, залякування, дзвінки через кожні півгодини, погрози передати в суд»
Відповідь від «Альфа-банку»-
"20.11.19 ви перевіряли баланс по картці, у виписці є списання комісії за цю операцію:
20.11.19 21.11.19 Плата за запрос остатка в банкомате, Domestic -3.00
Як ми зазначили раніше: «будь-яка операція з карткою, у т.ч. перегляд балансу призводить до її активації. Після активації набирають чинності встановленні тарифи.»
Після перегляду балансу картка була активована і списувалися комісії за супроводжуючи послуги, наприклад:
09.12.19 Щомісячний платіж за страховий пакет від фінансових ризиків -18.75
06.12.19 Списання плати за користування послугою M-Banking -15.00
Виникла заборгованність більше 20 грн. і надалі щомісячно списувалося РКО у розмірі 60 грн.
Пролонгована була не картка, а кредитна лінія. Вона надається банком на 1 рік, і кожного року банк приймає рішення про її пролонгацію. (п. 3.4.2. ДБО: Строк користування лімітом Кредитної лінії – 365 днів, з моменту отримання Клієнтом права використання коштів Відновлювальної кредитної лінії з можливістю пролонгації дії Відновлювальної кредитної
лінії (за умови прийняття Банком рішення про пролонгацію).
Інформація у компанію «Дельта-М» була надана достовірна, по картці існує просрочена заборгованність.
Співробітники КЦ рекомендували звернутися через 24 години через те, що повторна ідентифікація можлива не пізніше цього строку. Можливо, за цей час ви би згадали кодове слово. Без нього надання інформації у телефонному режимі неможливе."
Прокоментую дану відповідь в наступному коментарі, так як є ліміт символів.
"20.11.19 ви перевіряли баланс по картці, у виписці є списання комісії за цю операцію:
20.11.19 21.11.19 Плата за запрос остатка в банкомате, Domestic -3.00
Як ми зазначили раніше: «будь-яка операція з карткою, у т.ч. перегляд балансу призводить до її активації. Після активації набирають чинності встановленні тарифи.»
Після перегляду балансу картка була активована і списувалися комісії за супроводжуючи послуги, наприклад:
09.12.19 Щомісячний платіж за страховий пакет від фінансових ризиків -18.75
06.12.19 Списання плати за користування послугою M-Banking -15.00
Виникла заборгованність більше 20 грн. і надалі щомісячно списувалося РКО у розмірі 60 грн.
Пролонгована була не картка, а кредитна лінія. Вона надається банком на 1 рік, і кожного року банк приймає рішення про її пролонгацію. (п. 3.4.2. ДБО: Строк користування лімітом Кредитної лінії – 365 днів, з моменту отримання Клієнтом права використання коштів Відновлювальної кредитної лінії з можливістю пролонгації дії Відновлювальної кредитної
лінії (за умови прийняття Банком рішення про пролонгацію).
Інформація у компанію «Дельта-М» була надана достовірна, по картці існує просрочена заборгованність.
Співробітники КЦ рекомендували звернутися через 24 години через те, що повторна ідентифікація можлива не пізніше цього строку. Можливо, за цей час ви би згадали кодове слово. Без нього надання інформації у телефонному режимі неможливе."
Прокоментую дану відповідь в наступному коментарі, так як є ліміт символів.
По-перше - послуга страхування не є обов'язковою і надається тільки за згодою клієнта!
По-друге - моїх власних коштів вистачало і щоб списати за перевірку балансу, і навіть за користування послугою M-Banking -15.00, якої я до речі, не замовляв. І ще раз по наданій Вами інформації в компанію «Дельта-М» - повторюю те, що я вже писав - «сума кредиту одним співробітником «Дельта-м» була озвучена в 17-ть тис гривень, вже інший спеціаліст цієї фірми назвав суму в 18-ть тисяч, називався строк затримки виплати по кредиту (якого я не брав) в сім місяців, що не стикується з тими датами, які вони мені озвучували – тоді я повинен був би взяти кредит на початку року, що я також не робив». Як це розуміти?
По-третє - AlfaBank пролонгує кредитну лінію, навіть не поцікавившись ні фінансовим станом клієнта, ні тим, що в клієнта могли змінитись його ідентифікаційні дані(прізвище, наприклад), клієнт міг змінити номер телефону, та зрештою клієнт міг і померти.
І ще на одне моє питання я не отримав відповіді - повторюю його знову - чому ваші співробітники в розмові зі мною заявили, що картка була пролонгована в липні 2019 року?
По-друге - моїх власних коштів вистачало і щоб списати за перевірку балансу, і навіть за користування послугою M-Banking -15.00, якої я до речі, не замовляв. І ще раз по наданій Вами інформації в компанію «Дельта-М» - повторюю те, що я вже писав - «сума кредиту одним співробітником «Дельта-м» була озвучена в 17-ть тис гривень, вже інший спеціаліст цієї фірми назвав суму в 18-ть тисяч, називався строк затримки виплати по кредиту (якого я не брав) в сім місяців, що не стикується з тими датами, які вони мені озвучували – тоді я повинен був би взяти кредит на початку року, що я також не робив». Як це розуміти?
По-третє - AlfaBank пролонгує кредитну лінію, навіть не поцікавившись ні фінансовим станом клієнта, ні тим, що в клієнта могли змінитись його ідентифікаційні дані(прізвище, наприклад), клієнт міг змінити номер телефону, та зрештою клієнт міг і померти.
І ще на одне моє питання я не отримав відповіді - повторюю його знову - чому ваші співробітники в розмові зі мною заявили, що картка була пролонгована в липні 2019 року?
Https://antikor.com.ua/articles/402636-kijivsjkij_prokuror_vibivaje_z_ukrajintsiv_groshi_dlja_rosijsjkogo_banka_ta_primushuje_svojih_pidleglih_svidomo_porushuv
Настільки я зрозумів, це звична практика «Альфа-банку».
Настільки я зрозумів, це звична практика «Альфа-банку».
Відповіді про суму своїх коштів на рахунку, та куди вони поділись, я так і не одержав. Так і не зрозуміло, яким чином активувався страховий пакет без моєї згоди? 06.12.19 Списання плати за користування послугою M-Banking -15.00 - чому списалась плата за послугу M-Banking, якою я не користувався?
А прочитаєш оце, і все стає зрозумілим -
https://antikor.com.ua/articles/402215-aljfa-bank_ukraina_rossijskie_korni_moshennichestvo_i_banaljnyj_obman_klientov
А прочитаєш оце, і все стає зрозумілим -
https://antikor.com.ua/articles/402215-aljfa-bank_ukraina_rossijskie_korni_moshennichestvo_i_banaljnyj_obman_klientov
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
Наприкінці 2019 року, ця картка попалась мені на очі, її термін дії був до грудня 2019 року, і я вирішив на початку 2020 року подзвонити на гарячу лінію в «Альфа-банк» та дізнатись що з моїми мізерними коштами. Мене просили надати їм інформацію про себе, дзвонив я з свого фінансового телефонного номера, двічі просили зателефонувати через добу, нібито для того, щоб перевірити цю інформацію, але відповіді про стан моїх власних коштів я так і не отримав, натомість запропонували прийти до відділення. Але найближче відділення знаходиться на відстані 100 км від мене, і проблемно було виділити час на поїздку, та ще й потім почався карантин. Натомість, через деякий час, мені почали дзвонити з «Альфа-банку» з вимогами заплатити їм гроші, спочатку мотивували тим, що це плата за обслуговування рахунку, хоча плата за обслуговування картки MasterCard Debit World відсутня, потім почали казати, що це плата по кредиту. По кредиту, якого я не брав! То погрожували, що приїдуть на роботу, заблокують зарплатну картку, хоча вона й другого банку, вимагали надати інформацію про моїх близьких. Казали, що я пролонгував картку в липні 2019 року, але для пролонгування рахунку потрібно відвідати відділення і перевипустити картку – чого я не робив! І все це без надання будь якого документального підтвердження!
В розмовах з співробітниками «Альфа-банку» я так і не зміг отримати інформацію про те, на якій підставі з мене вимагають гроші, які я не брав. Але погроз з боку співробітників банку вистачало.
Потім тижнів два дзвінків не було, але почались дзвінки з «Дельта-м». Ця колекторська фірма використала весь арсенал – погрози, залякування, дзвінки через кожні півгодини, погрози передати в суд – в першій розмові з ними я сам сказав, що це питання може вирішитись тільки в судовому порядку. Називалась дата оформлення кредиту – 20.04.2020 року, але знову ж, в цей час в умовах карантину я не мав фізичної можливості відвідати відділення банку, яке знаходиться за сто кілометрів від мене. Потім звідкись у них взялась нова дата – нібито 20-го червня 2020 року я оформив кредит, і знову ніхто не називає номеру кредитного договору. Сума кредиту одним співробітником «Дельта-м» була озвучена в 17-ть тис гривень, вже інший спеціаліст цієї фірми назвав суму в 18-ть тисяч, називався строк затримки виплати по кредиту (якого я не брав) в сім місяців, що не стикується з тими датами, які вони мені озвучували – тоді я повинен був би взяти кредит на початку року, що я також не робив. Майже всі, хто двонив до мене з «Дельта-м», спілкуються виключно російською мовою, після прохання назвати своє прізвище та перейти на державну мову, або починають розмовляти на підвищених тонах, або кидають слухавку. Все це можна охарактеризувати як телефонний тероризм, мета якого – вимагання грошей! Я просто змушений звернутись з заявою до прокуратури.
СМС-повідомлення з сумою мінімального платежу та загальною заборгованністю вам надсилаються щомісячно на номер телефону, який вказаний у заявці. Згідно інформації від оператора — СМС були доставлені.
Стосовно дзвінків у грудні 2019 року, надання інформації за рахунком можливе тільки після успішної ідентифікації клієнта. Оскільки ви не відповіли на всі питання, оператори порекомендували звернутися до відділення.
Варіанти вирішення питання пропонуємо обговорити в особистих повідомленнях.