Лихі 90-ті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
А сьогодні мені прийшов лист щастя від Кредитекспрес Юкрейн про борг в 2 219,4 грн і що до мене прийдуть колектори.Коли я звернулась на гарячу лінію, щоб роз'яснити ситуацію, то мене спочатку перенаправляли на цей Кредитекспрес і там мені не відповіли на мої питання толком (по регламенту пройшлись і просто кинули слухавку)
Я ще і ще звонила на гарячу лінію Альфа-банку, тільки один менеджер взяв в роботу моє звернення ,і вона мене приголомшила, що моя мама вже не клієнт банку, тобто всі питання до тої контори.(а карта діє до 09.2020) І взагалі на ряд питань менеджери не можуть відповідати.
На яких правах передали справу, якщо кредит був погашений, а нарахування пені відбулося за смс-банкінг та типу обслуговування карти.
Чому менеджер відділення, де я гасила кредит, не попередив мене, що будуть ще нарахування? (Це входить в його обов'язки надати інформацію).
Чому я не можу закрити онлайн це все, а мені необхідно привезти в інше місто (в нашому нема віджілення) хвору маму, щоб закрити картку?
В час технологій, коли все робиться на раз.
Що за відношенням до клієнтів?
Чому банк не попередив, що передає справу, не дозвонився, бо мама втратила номер, то могли прислати лист на пошту чи мені зателефонувати, я ж була «поручителем».
Жахливий банк, рабство якесь по вічній виплаті і закрити не можна без особистого відвідання, (я ж не гроші хочу зняти, а закрити)
І не факт, якщо я оплачу цим колекторам, що борг перемтане рости.
В які органи звернутися, щоб вирішити цю ситуацію?
У ДБО банку вказано:
п.8.9. Укладаючи Договір та/або користуючись послугами Банку, Клієнт як суб’єкт Персональних даних, добровільно надає Банку та його працівникам свою письмову згоду та підтверджує, що отримав необхідні дозволи від третіх осіб на (1) обробку Персональних даних Клієнта (третіх осіб), які були отримані Банком до моменту укладення Договору або будуть ним отримані пізніше (незалежно від джерел отримання персональних даних), що включає в себе вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних Клієнта (третіх осіб), в тому числі передачу Персональних даних Клієнта (третіх осіб) будь-яким третім особам, в тому числі будь-яким розпорядникам баз персональних даних, яким Банк надав або надасть право обробляти такі дані, будь-яким іншим контрагентам Банку, уповноваженим державним органам України та інших країн, включаючи контролюючі органи, МПС та/або учасникам МПС, особам, що є нерезидентами та/або знаходяться за межами території України, відповідно до мети обробки Персональних даних, що вказана в цьому пункті Договору та/або будь-якої іншої мети обробки Персональних даних, що визначається Банком в тому числі з метою пропонування будьяких нових банківських послуг та/або встановлення ділових відносин між Клієнтом та Банком на підставі цивільноправових договорів предмет яких є відмінним від предмету цього Договору, без додаткового повідомлення Клієнта, а також на (2) збір, надання, використання та поширення будь-яким чином інформації, що вказана в цьому пункті, через бюро кредитних історій та (3) розкриття інформації щодо Клієнта, яка згідно із законодавством України містить банківську таємницю, будь-яким третім особам за вибором Банку (включаючи, але не обмежуючись, партнерам Банку, МПС та/або членам МПС, страховим компаніям, іншим третім особам)
Клієнт надає згоду Банку на розголошення банківської таємниці з метою звернення до суду щодо захисту своїх інтересів та/або у випадку відступлення Банком права вимоги за цим Договором, а у разі невиконання та/або неналежного виконання Клієнтом зобов’язань, передбачених цим Договором, на розголошення банківської таємниці з будь-якою іншою метою, яка визначається на власний розсуд Банку, в інших випадках, визначених Договором. Крім того, Клієнт надає згоду на розголошення банківської таємниці банкам-кореспондентам (в тому числі іноземним банкам– кореспондентам), якщо таке розголошення пов’язане із протидією легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом та/або третім особам за рішенням Банку, зокрема, але не виключно, аудиторам та іншим консультантам Банку, особам, що є пов’язаними (за ознаками, що визначені положеннями законодавства України, що регулюють банківську діяльність) з Банком, їхнім аудиторам/консультантам, уповноваженим державних органів України та інших країн, включаючи контролюючі органи. Будь-яка із зазначених у цьому пункті згода Клієнта є безумовною, безвідкличною і не обмежена строком дії.
Також банк діє згідно Закону України «Про банківську діяльність»
ст. 60-62: Банк має право надавати інформацію, яка містить банківську таємницю, приватним особам та організаціям для забезпечення виконання ними своїх функцій або надання послуг банку відповідно до укладених між такими особами (організаціями) та банком договорів, у тому числі про відступлення права вимоги до клієнта, за умови, що передбачені договорами функції та/або послуги стосуються діяльності банку, яку він здійснює відповідно до статті 47 цього Закону.