Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк несанкціоновано використовує особисті дані

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Oksana07 10 серпня 2020, 12:01
02 серпня 2020 року я отримала своє замовлення в одному з українських інтернет-магазинів. Після того, як я забрала своє замовлення, на мій номер телефону прийшло наступне повідомлення: «Вам зараховано і списано… грн по замовленню… Баланс гаманця 0.00 „
Оскільки я ніколи не була клієнтом Альфабанку, мене вкрай зацікавило таке повідомлення. Звідки у банка мій номер? Чому я, виявляється, маю якийсь гаманець, на який зараховуються і з якого списуються кошти у сумі замовлення в інтернет-магазині?

Взаємодія з гарячою лінією була нульовою — віртуальний оператор не зміг розпізнати ключові слова з мого звернення, тому звернулася до чату.

В чаті оператор не зміг мені допомогти, пообіцявши розібратися та перетелефонувати. Ніхто, звісно, не перетелефонував.

Вдруге звернувшися до чату, я попросила оформити офіційний запит. Мені сказали, що його розгляд займає зазвичай 3 дні. Через 3 дні ніхто, знову звісно, зі мною не зв_язався, тому звернулася до чату втретє. І, увага: оператор попросила мені повідомити день і час отримання того повідомлення від банку. Звичайно, я надсилала скрин повідомлення першому операторові із зазначенням цих відомостей, але хто ж це побачив! Я повідомила ці дані і....!!! “Чекайте відповіді ще 3 дні».

10 серпня ніхто ж, звісно, не відповів, тому вчетверте звернулася до чату (як вдома вже там!). Відповідь (цитую): «Зазначені СМС приходять на підставі публічної аферта з клієнта з компанією .....» «Ви самостійно підвязуєте картку до електронного гаманця.»

Яку картку? До якого гаманця? Я ніколи не була клієнтом вашого банку і ніколи не мала справ з ним. На моє питання стосовно вилучення номеру мого телефону з бази банку відповіді не отримала.

Чому я маю думати, що номер мого телефону використовується чужим банком? Чому я маю переживати, що в мене є якийся гаманець в чужому банку, на якому відбувається рух якихось віртуальних коштів?

Хто мене може кваліфіковано проконсультувати?
Сенс Банк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 8:59
Oksana07, надійшліть будь ласка, в особисті повідомлення номер вашого телефону. Перевіримо.
Полезный комментарий
Sense Bank 11 серпня 2020, 12:18
Дане інформаційне СМС-повідомлення приходить за фактом здійснення оплати за замовлений товар на сайті https://eva.ua. У момент оформлення замовлення на згаданому сайті ви погодилися з публічною офертою банку: «Натискаючи кнопку »Оформити / оплатити«, я підтверджую згоду з умовами Договору приєднання і Публічного договору ALFA-MONEY»

Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:

Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf

Коментарі - 3

+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
10 серпня 2020, 20:02
#
Интересная история… А ФИО в смсках написано? Или абстрактно обращаются, как к клиенту? Может не к вам обращаются, а к кому-то другому, а номер ваш ошибочно подвязали? Номер телефона не новый, давно у вас?
+
+15
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
11 серпня 2020, 12:18
#
Корисний коментар
Дане інформаційне СМС-повідомлення приходить за фактом здійснення оплати за замовлений товар на сайті https://eva.ua. У момент оформлення замовлення на згаданому сайті ви погодилися з публічною офертою банку: «Натискаючи кнопку »Оформити / оплатити«, я підтверджую згоду з умовами Договору приєднання і Публічного договору ALFA-MONEY»

Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:

Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf
+
0
Oksana07
Oksana07
14 серпня 2020, 19:45
#
Зрозуміло. Тобто, я не можу купити товар в інтернет-магазині EVA, не приєднавшись до Alfamoney. Звичайно, нічого там більше не замовлятиму, це зрозуміло. В свою чергу, сподіваюся, ніяких смс на свій номер від Альфа-банку отримати не буду.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Банк несанкціоновано використовує особисті дані