Банк несанкціоновано використовує особисті дані
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 10 серпня 2020, 20:02
- #
Интересная история… А ФИО в смсках написано? Или абстрактно обращаются, как к клиенту? Может не к вам обращаются, а к кому-то другому, а номер ваш ошибочно подвязали? Номер телефона не новый, давно у вас?
- +
- +15
- Ответ банка
- Sense Bank
- 11 серпня 2020, 12:18
- #
- Корисний коментар
Дане інформаційне СМС-повідомлення приходить за фактом здійснення оплати за замовлений товар на сайті https://eva.ua. У момент оформлення замовлення на згаданому сайті ви погодилися з публічною офертою банку: «Натискаючи кнопку »Оформити / оплатити«, я підтверджую згоду з умовами Договору приєднання і Публічного договору ALFA-MONEY»
Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:
Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf
Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:
Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
Оскільки я ніколи не була клієнтом Альфабанку, мене вкрай зацікавило таке повідомлення. Звідки у банка мій номер? Чому я, виявляється, маю якийсь гаманець, на який зараховуються і з якого списуються кошти у сумі замовлення в інтернет-магазині?
Взаємодія з гарячою лінією була нульовою — віртуальний оператор не зміг розпізнати ключові слова з мого звернення, тому звернулася до чату.
В чаті оператор не зміг мені допомогти, пообіцявши розібратися та перетелефонувати. Ніхто, звісно, не перетелефонував.
Вдруге звернувшися до чату, я попросила оформити офіційний запит. Мені сказали, що його розгляд займає зазвичай 3 дні. Через 3 дні ніхто, знову звісно, зі мною не зв_язався, тому звернулася до чату втретє. І, увага: оператор попросила мені повідомити день і час отримання того повідомлення від банку. Звичайно, я надсилала скрин повідомлення першому операторові із зазначенням цих відомостей, але хто ж це побачив! Я повідомила ці дані і....!!! “Чекайте відповіді ще 3 дні».
10 серпня ніхто ж, звісно, не відповів, тому вчетверте звернулася до чату (як вдома вже там!). Відповідь (цитую): «Зазначені СМС приходять на підставі публічної аферта з клієнта з компанією .....» «Ви самостійно підвязуєте картку до електронного гаманця.»
Яку картку? До якого гаманця? Я ніколи не була клієнтом вашого банку і ніколи не мала справ з ним. На моє питання стосовно вилучення номеру мого телефону з бази банку відповіді не отримала.
Чому я маю думати, що номер мого телефону використовується чужим банком? Чому я маю переживати, що в мене є якийся гаманець в чужому банку, на якому відбувається рух якихось віртуальних коштів?
Хто мене може кваліфіковано проконсультувати?
Ознайомитися з умовами Публічних договорів (оферт) можна за посиланнями:
Договір приєднання https://eva.ua/publichnyj-dogovor/
Публічний договір банку https://alfabank.ua/upload/Agreement_Alfa_Eva.pdf