Мінфін - Курси валют України

Встановити

Робота с клиентами.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Nikolai Kharyzhev 6 серпня 2020, 15:22
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 75
ЗВЕРНЕННЯ ДО ГоловИ правлення АТ «Альфа-Банк»
Михайльо В.В.
5 вересня 2019 року я письмово звернувся в Одеське відділення № 10 АТ «Альфа-банку» вх. № 110448, в якому я пояснив, шо 27 серпня 2019 року фірма, в якій я працюю, и з ініціативи якої були укладені договори про Надання банківських послуг у Вашому банку, а мені видали банківську карту для отримання заробітної плати, на 20.08.2019 р. фірма припинила дію договору. Банківська картка стала непотребна, я звернув до вашого банку через службу ПІДТРИМКИ с проханням закриття банківського Рахунку, блокування картки и виключення мене зі списків КЛІЄНТІВ банку.
Втім, моє прохання НЕ Було виконано. 03.09.2019 я БУВ проінформованій про нарахування
Шомiсячної комiciї за обслуговування пакету банківських послу г — 10,00 грн. Я письмово звернувся до відділення № 10 АТ «Альфа-банку» з проханням заблокувати рахунки и карту, отримав згоду та порозуміння вид директора філії Малініна Владiслава Валентиновича та співробітниці відділення № 10 Полікарповоi Маріi Леонідівні відносно виконання мого запиту, про Закриття банківського Рахунку, блокувань банківської карти. Там же я погасивши заборгованість через термінал банку № 07880717, № квитанції 13507493 від 05.09.2019.16.09.19p. за № 84023-23.1-b-b я отримав письмове пояснення від начальника вiддiлу претензiйноi роботи АТ «Альфа-банку» О.I. Нiкандрової про правельнє нарахування, и підстав для повернення копійчаних коштiв НЕ вбачаеться. Чого я i не хотів і не вимагав. Я Хотів розірвати відношення, закрити договір, заблокувати карту. Але O.I. Ніандрова НЕ заглиблювалась в суть, а зроби формально відповідь.
Після мого Звернення мій особистий кабінет БУВ заблокований, і я вирішив, що мої вимоги були виконанні.
Яке ж було моє дівування, коли 18.11.19 р. я отримав ПОВІДОМЛЕННЯ про нарахування щомісячноi комiсii за обслуговування пакета банківських послуг -10.00 UAN. Я знов звернув до служби ПІДТРИМКИ, розмовляючи з оператором Тетяною, таб. номером 44752, яка підтвердила, що мій особистий кабінет заблокований, для уточнення нарахування запропонувала зайти до особистого кабінету, який вона розблокує. Я відмовився від цієї Пропозиції. Так як я не вважаю себе клієнтом банку, послугами котрого НЕ користувався з часу останнього Погашення заборгованості 05.09.2019.
Прошу вас розібратися з цією ситуації, визначіті причину, з якої НЕ відбулося виконання міх прохань і вимог. Вважаю, що моєї вини з формування боргу НЕ має і банк знайде спосіб, щоб списати його без моєї участі. А також Ви знайдити можливість виключіть мене зі списків КЛІЄНТІВ банку, закрити мої рахунки и банківські картки. Та, у письмовій формі сповістіть мене.
Мої письмові звернення, квитанції, чат розмови зберігаються мною и можуть бути надані для РОЗГЛЯДУ, або надіслані додатково.
«_28_» -листопаду_ 2019р. M.I. Харужев

До цього часу ні повідомлинь не відповіді не надійшло.
Полезный комментарий
AlfaBank
15 января 2020, 11:20
Микола, доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Заборгованість виникла не по вашій вині. Рахунок буде закритий банком самостійно протягом 45 днів. За необхідності, після закриття, зможете замовити довідку, що це підтверджує.
Написать комментарий
Комментарии — 10
+0Dаrk LiteDаrk Lite14 января 2020, 18:48#
Хотів запитати у автора чи він писав заяву про закриття рахунку
ответить
0Nikolai KharyzhevNikolai Kharyzhev14 января 2020, 19:10#
Звонил онлайн, писал в отделении в присутствии директора и работницы банка.
ответить
+0Dаrk LiteDаrk Lite14 января 2020, 20:27#
Тогда банк неправ
ответить
0Nikolai KharyzhevNikolai Kharyzhev14 января 2020, 19:10#
Копии есть.
ответить
+0Dаrk LiteDаrk Lite14 января 2020, 20:31#
Мені теж там відкривали зарплатну карту… я знаю директора відділення… але фірма мені платила чорну зарплату… за цим директором банку на пушкінський плаче вязниця… краще визвіть туди поліцію
ответить
0Nikolai KharyzhevNikolai Kharyzhev14 января 2020, 20:49#
Хотів. Да для поліції сумма грошей здалася малєнькой, а факт шахрайства ні зацікавив, прийняти заяву відмовились.
ответить
+0Dаrk LiteDаrk Lite14 января 2020, 22:03#
Письмово написав заяву-мені рахунок закрили… більше я в їхньому банку необслуговувався
ответить
+0AlfaBankОтвет банкаAlfaBank15 января 2020, 8:52#
Микола, доброго дня. Розбираюсь. Відпишусь.
ответить
+0AlfaBankОтвет банкаAlfaBank15 января 2020, 11:20#Полезный комментарий
Микола, доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Заборгованість виникла не по вашій вині. Рахунок буде закритий банком самостійно протягом 45 днів. За необхідності, після закриття, зможете замовити довідку, що це підтверджує.
ответить
0Nikolai KharyzhevNikolai Kharyzhev15 января 2020, 12:02#
Дякую. Сподіваюсь так і буде.
ответить

Решил повторить переписку что-бы не надо было искать номера даты. Суть вопроса в том, что обещания этого банка это пустой звук, для них ничего святого. Клиенты ничто. Для рейтинга есть деньги и продажные чиновники. Или почему я до сих пор являюсь клиентом банка, счита не закрыты, и информации в онлайн общении мне не представляют.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2020, 16:52
Nikolai Kharyzhev, все ваши счета были закрыты. Уточните, пожалуйста, какие еще вопросы у вас остались?

Коментарі - 18

+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
6 серпня 2020, 15:33
#
Прошу извинить за ошибки. Волнуюсь и негодую. Надеюсь вопрос не в грамматике, а в лицензии этим бандитам, в оценки не по количеству денег а по уровню работы с людьми и государством.

15.32. 06.08.2020г.
+
+15
Dаrk Lite
Dаrk Lite
6 серпня 2020, 17:06
#
Я закрывал у них счет и дополнительно поменял номер телефона и почту… может у меня тоже долг на карте…
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 6:47
#
Если справку о закрытии счета и неимении долгов не получали, кстати у них она самая дорогая и трудно добываемая, то поинтересуйтесь. Я был готов заплатить за справку (на февраль 2020 г. 150 грн. - сумму уточните) с доставкой на дом - с дополнительной оплатой услуг курьера, получением в отделении , но маім тє що маім. Бандюков, бездельников, коррупционеров, нечестных и непорядочных людей. И что-то мне подсказывает, что они нашли подходы к минфину в решении вопросов оболванивая и обкрадыванию клиентов.
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 6:48
#
Буду надеется что вопрос не будет решён и я буду иметь больше фактов для обращения в суд.
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 6:51
#
Хотя для минфина проблема решена....В заголовке так и обозначено. Проблема решена. Рука руку моет. Наверное уже получили 3000 грн. за хороший отзыв.
+
0
Moderator
Moderator
7 серпня 2020, 9:31
#
Кнопка «Проблема решена» — это не статус заявки, а опция, на которую вам предлагается нажать, но только после того, как вопрос будет решен банком.

На данный момент ваша заявка имеет статус открытой.
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 7:30
#
Сегодня общался с сотрудником банка - онлайн. Инна Козак. Информацию о закрытии счетов не получил, о том что я клиент банка или нет - не получил, заказать справку о закрытии счетов и неимении задолженности перед банком - не смог, Инна Козак отказалась принять,   с большим трудом пообещала передать о звонке мне сотруднику банка, какому не знаю, но должны перезвонить после 09.00 по данному вопросу. О результатах напишу. Но на данный момент - моя заявка НЕ РЕШЕНА...
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 10:06
#
10.00. Раздался звонок сотрудника банка - Богдан. принял заказ на оформления справки, с доставкой в отделение и оплатой при получении. Придет SMS о поступлении в отделение. Буду ждать. Справка оказалась не стандартной: то есть по счетам и картам отдельно , - это дополнительная услуга, обязался оплатить.... Хватить ли наглости содрать больше денег - но оплачу.
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 10:07
#
Спасибо модератор о кнопке, а о деньгах молчок...
+
0
Moderator
Moderator
7 серпня 2020, 10:20
#
А смысл комментировать то, чего не было.
Спасибо за спасибо:)
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 17:29
#
О...
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
7 серпня 2020, 10:39
#
Дай боже віри що це так.
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
8 серпня 2020, 8:49
#
Сегодня 08.08. от банка информации «0».
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
8 серпня 2020, 9:33
#
09.20 обратился в банк, Vladislav Dragyn - работник контакт центра дал информацию, что я являюсь клиентом банка, дальнейшую информацию не дал, еле согласился заказать звонок. Жду звонка. Рад общению. Чувствую дурят. Не могу найти кнопку «ВОПРОС НЕ РЕШЕН», сколько получили....
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
8 серпня 2020, 9:46
#
Что они в банке курят?
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
8 серпня 2020, 9:52
#
Позвонил Валентин нашли общее понимание, клиентом банка являюсь по тому что был, счета закрыты, справка готовится. Верю.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
8 серпня 2020, 9:55
#
Так что будете клиентом на всю жизнь :)
+
0
Nikolai Kharyzhev
Nikolai Kharyzhev
16 серпня 2020, 7:53
#
О чудо. 14.08.2020 года я получил справку о неимении долгов перед банком. Для этого потребовался год титанической работы сотрудников банка. Как же фальшиво звучали слова сотрудницы банка с сожалениями, что их покидает клиент, и как радовался этим словам я...
Спасибо всем за помощь, прошу извинить кого ненароком обидел.
ЛЮДИ УСЛЫШЬТЕ И ОБХОДИТЕ ДАЛЬНЕЙ ДОРОГОЙ АЛЬФА-БАНК. НИКОМУ, НИКОГДА НЕ РЕКОМЕНДУЮ СТАНОВИТЬСЯ ЕГО КЛИЕНТОМ.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку