Загублені кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 21 липня 2020, 16:17
- #
Доброго дня, 0932797404. В роботі.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
9.07 здійснювала транзакцію в сумі 3000 тис грн з карти 4102****0375 на свою карту Приват Банку. До сьогоднішнього дня кошти не зарахувалися і не повернулися!!! При зверненні на Гарячу лінію, мені кажуть «ОЧІКУЙТЕ». Що очікувать? Скільки чекать? Вкажіть точний термін за постановою НБУ який термін має пройти?! І чому я маю чекать через те, що у Вас був збій?? В Приват Банку в мене вимагають підтвердження платежу. Але по виписках в мене його немає!!! Підтвердження платежу я не можу витягнути з особистого кабінету! Там цієї транзакції просто не існує! Можливо тому, що ця сума заблокована в мене на рахунку? Десь залишилась на Вашому транзитному рахунку? Чому 30 грн комісію тоді списали? За що? За неуспішну операцію? Надайте мені офіційну відповідь, з точним поясненням чому так вийшло.
На кого фіксувати скаргу? Куди писати запити?