×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Донець Юлия!!!
Ваш помічник, Микита
Написати коментар
Благодарность
Сегодня столкнулась с проблемой переустановки приложения банка.
Наталья решила проблему за 2 минуты!!!
Я потратила на это сегодня пол-дня!
Если есть такая возможность отметить сотрудника за квалифицированную работу?!
Обещаю рекомендовать Ваш банк знакомым!!!
Спасибо Наталья!!!
Ми стараємось, щоб будь-яка ваша проблема якщо і виникла, то вирішувалася б так само швидко. Проте подяка окремому співробітнику це завжди приємно 💙
^З повагою, Богдан
Коментарі (1)
Нормальный Банк
Единственная проблема оплата на иностранных сайтах не возможна.
Видимо из-за санкций. Очень мало банкоматов. Сейчас снять наличку проблема. Раньше без проблем в любом банкомате можно было, сейчас этой возможности нет.
А також дякую за ваш відгук. Проте хочу додати інформацію стосовно оплати на закордонних ресурсах:
— покупка з гривневих рахунків на закордонних сайтах за календарний місяць можлива, але максимальна сума 100,000 грн на всі гривневі рахунки;
— покупка з валютних карток на закордонних сайтах без обмежень НБУ, але в рамках денного ліміту по картці.
Що стосується банкоматів, то треба також розуміти, якщо це в наших — можливо на той момент не було коштів або ж проблема була в іншому. Якщо в банкоматах інших банків, то це вже питання до партнерів.
Писав вам у приватні повідомлення, щоб перевірити ваші дані, можливо сам ресурс відмовляє при оплаті. На жаль, так і не отримав від вас відповіді. Але в будь-який момент ви можете написати нам як у Чат підтримки, так само тут у ПП.
Для допомоги та вирішення ваших питань 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (18)
Гарно
Ваш помічник Андрій💙
Написати коментар
Новий календар від Сенсу
На останньому екрані, до речі, попереджаємо про це. Депозит оформлюється не на календарні місяці (умовно якщо оформити 15 травня на 3 місяці, то він не обов'язково повинен закритися 15 серпня), а на певну кількість днів. За кожен з цих днів (окрім дати оформлення і дня закриття депозиту) нараховуються відсотки, тому за більше днів більше відсотків ;)
Дякуємо вам за відгук та уважність, адже важливо знати про всі нюансу продукту, яким користуєтесь
^З повагою, Богдан
Коментарі (3)
Мінус 500 гривень
За декілька діб до закінчення календарного місяцю я виконав всі вказівки в банківському додатку та отримав СМС з прийнято заявкою на закриття рахунку. Так як бажав його закрити.
З настанням нового календарного місяцю нарахування у розмірі 500 гривень не було. Лише через два тиждні мені нарахували абонплату 500 за користуванням пакетом «Графіт». У зв’язку з чим на рахунку виник мінус 500(
Я відразу у відеочаті зателефонував в підтримку банку. Потрапив на працівника банку Сергія Кирилова, який повністю дізнався про мою проблем. Я підтвердив СМС від банку про своєчасність своїх дій. Сергій ввічливо під сигнали повітряної тривоги, яку я чув на відео🤦🏻♂️, пообіцяв максимально допомогти вирішити моє питання. Через 4 дні після нашої розмови, мені зателефонував Сергій та повідомив, що у нього вдалось вирішити відповідне питання, та скасовано нарахування 500 гривень. При цьому допоміг за лічені секунди закрити рахунок.
Дуже приємно працювати з висококваліфікованими професіоналами.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Отличные Специалисты, а Сенс Банке!!!
Марі♥
Коментарі (2)
Банк вiдмовляе у поверненнi коштiв за депозитом, термiн якого закiнчився
Щодо співробітника, який повинен був зафіксувати звернення на бронь коштів раніше — на, жаль, інформації немає. Тому можливо помилка була і з нашого боку.
Хочемо принести вибачення за дану ситуацію, бо вийшло недорозуміння.
Приходьте завтра за грошима 💛
*Микита
Коментарі (24)
Скарга
Протягом декількох років я користувався карткою і у процесі банк нараховував мені заборгованість. Я не міг зрозуміти весь принцип нарахування та продовжував користуватися карткою періодично знімаючи та поповнюючи кошти. У результаті сума заборгованості зростала. У листопаді 2022 року я звернувся до відділення АТ «Альфа Банк» з проханням припинити нарахування коштів та знайти можливість зменшити суму боргу. А також попросив зупинити дію продукту «Максимум-готівка», за яким щомісяця нараховуються відсотки за обслуговування, збір пені та штрафів. Співробітник відділення повідомила усно, що це не можливо, що поки є борг діятимуть також нарахування за користування продуктом «Максимум-готівка». Я припинив користуватися цією карткою з листопада 2022 року.
Я попросив роздруківку суму заборгованості, яка була надана в форматі, що погано читається. У результаті я був змушений звернутися за безкоштовною юридичною допомогою і на запит адвоката отримав через КІЛЬКА місяців детальну роздруківку в електронному форматі. Зогляду на нарахування я вже заплатив банку колосальну сумму, яка в 10 разів перевищує наданий мені кредитний ліміт. Не дивлячись на сумму яку я вже виплатив банк ніяким чином не йде мені на зустріч. Банк не зупиняє нарахування, не дає можливості зупинити дію продукту «Максимум-готівка», не дає жодних пропозицій про зменшенню боргу. Сумма цього боргу зростає в геометричній прогрессії! При цьому співробітники Сенс Банк почали чинити на мене психологічний тиск, загрожуючи додатковими санкціями та передачею мого боргу до коллекторських служб.
Я є безробітним, в моїй сім'ї два інваліди — син і дружина, з якими я проживаю спільно і здійснюю догляд за ними. Стан мого здоров’я в даний момент теж погіршився, я не можу працювати. Після дзвінків з вимогами і погрозами від співробітників банку я відчуваю критичний стан. Я безліч разів писав звернення, телефонував, приходив, виконував всі вимоги та «поради» банку. На все я отримую відмову. Ваш банк створив бюрократичне коло в якому неможливо потрапити до людини, яка дійсно могла б допомогти з вирішенням мого питання. В головний офіс нікого не пропускають. Кожен співробітник перекладає відповідальність на іншого, та відправляє мене писати наступні «заяви» та «звернення», які не дають жодного ефекту. Все це лише затягування часу, в якому сумма боргу невпинно зростає. Все що робить банк це надсилає до мене некомпетентних менеджерів з регулярними дзвінками з вимогами оплати та загрозою збільшення штрафів.
Я пишу сюди, бо мене ніхто не чує та не має жодного бажання розібратись з моєю проблемою
Моя сім'я живе за межею бідності. Я маю всі довідки підтверджуючі наш фінансовий стан, стан здоров’я членів моєї сім'ї та мого власного здоров’я. Роками я платив все що міг і те чого не міг, але Банк вочевидь прагне звести мене нанівець.
Я прошу зверніть увагу на мою проблему, та надайте реалістичне вирішення цієї ситуації!
Нарахування % відбувається згідно тарифів картки. Якщо ж ви сплачували лише мінімальний платіж, то зрозуміло чому сума, яку ви віддали, була в декілька раз більше, ніж ви брали. Щоб закривати кредитний ліміт, потрібно сплачувати більше і тоді б через деякий час ви просто погасили б борг і все.
Щодо передачі боргу до колекторки — таке дійсно можливо і нічого забороненого в даній ситуації немає.
Зі свого боку намагалися знайти варіант реструктуризації, але не отримали від вас відповіді, щодо цього.
На кредитний комітет неможливо потрапити просто звернувшись до чату, для цього необхідно написати листа на пошту і після чого вже буде вирішуватися це питання, чи виносити його на комітет, або ж ні.
Співробітник вірно вам відповів, що зупинити нарахування % неможливо. Щодо пені та штрафів — вони не нараховуються.
Якщо ж буде бажання спробувати реструктуризацію чи щось подібне, напишіть нам потворно. Спробуємо вирішити це.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (18)
Десктопная версия банкинга
Это касается возможности отображения дебетных операций, которые были проведены более одного года назад. На такие транзакции, проведенные через сервис «my Alfa bank», невозможно сформировать квитанцию. Мне нужно было сохранить pdf файл, для подтверждения факта платежа, с целью возврата из бюджета, я обратился за помощью и мне пообещали прислать квитанции в течение 7 рабочих дней, надеюсь это сработает. Не проще было бы сохранить прежние функции когда можно было сформировать квитанцию за любой период?
Але повертаючись до квитанції у веб версії, написавши нам у чат підтримку, мої колеги зафіксували запит, і через 7 робочих днів надішлють її вам.
Пріоритетом для нас залишається застосунок, в котрий ми додаємо нові функції та займаємося його розвитком. Веб версію ми не закриваємо, але вона не в пріоритеті.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Не припустима робота банку та додатку
У вашому випадку дійсно виникла помилка, технічна. Система розрахувала комісію як за переказ кредитних коштів. Суми комісій вам сторнували (повернули), також і відсотки, які виникли через борг сторновані. Пробачте, будь ласка, за незручності.
Так може бути якщо ваше поповнення фіналізується за рахунком пізніше, ніж витратна операція (таким чином витрати по рахунку йдуть в мінус). Частково цей технічний момент вже виправили для найпопулярніших видів поповнень. Зробимо все можливе, щоб в майбутньому ситуація не повторилася
^З повагою, Богдан
Коментарі (9)
Новий рекорд курсу 1 € = 46.37грн
Дуже не приємний 'подарунок' цього року.
Коментарі (24)
Очень удобно закрывать карты и счета.
Хочемо зауважити, що процес відкриття нових рахунків також дуже зручний 😁
З приводу курсу, то в січні процес було повністю змінений і тепер немає до списань курсової різниці при оплаті в іншій валюті (за невеликим виключенням за типом операцій) і навіть при DCC до 15$.
Сам курс середній за ринком, можливо, можемо розібрати детальніше ваші ситуації? Якщо так, то напишіть нам в особисті, будь ласка 💙
З повагою, Богдан.
Коментарі (3)
Адекватний чат підтримки
Вдячні за підтримку, і сподіваємось, що і надалі ви будете отримувати чудову консультацію і не тільки в чат.
Марі♥
Коментарі (1)
Під час воєнного стану банк в рамках виконавчого провадження накладує арешт та списує кошти
Таким чином, у фізичних осіб наявна можливість користуватись коштами на рахунках, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої фізичної особи не перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень.
Крім того Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про виконавче провадження», яким передбачено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України:
• фізичні особи можуть здійснювати видаткові операції з рахунків, на кошти на яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує сто тисяч гривень;
• припиняється звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника (крім рішень про стягнення аліментів та рішень, боржниками за якими є громадяни Російської Федерації);
• визначені цим Законом строки перериваються та встановлюються з дня припинення або скасування воєнного стану.
Більш того Міністерством юстиції України:
• скеровано до Пенсійного фонду України листа щодо припинення відрахувань із пенсій боржників за постановами державних та приватних виконавців. Таким чином, до закінчення воєнного стану в Україні, відрахування із пенсій боржників проводитися не повинні;
скеровано до Національного банку України листа щодо неврахування банками постанов державних та приватних виконавців про арешт коштів при відкритті боржниками нових рахунків. Отже, у разі відкриття рахунка клієнтом банку, на кошти якого в цьому банку накладено арешт, клієнти можуть відкривати такий рахунок та користуватися ним без урахування раніше накладеного арешту до закінчення воєнного стану в України. Для того щоб користуватися коштами на рахунку, державному виконавцю не потрібно виносити жодних процесуальних документів.
•
Також НБУ надано роз’яснення, що Українці, на рахунки яких було накладено арешт органами державної виконавчої служби чи приватними виконавцями, можуть користуватися своїми коштами. Головне, щоб сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищувала сто тисяч гривень.
Таке рішення з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану ухвалив Кабінет Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану».
Крім того, Міністерство юстиції України повідомило, що у разі відкриття рахунка клієнтом, на кошти якого в цьому банку накладено арешт, клієнти можуть відкрити такий рахунок та здійснювати видаткові операції з нього без урахування арешту до закінчення воєнного стану в Україні.
Національний банк вже проінформував банки про порядок здійснення видаткових операцій із рахунків громадян за наявності арешту на кошти та закликає банки врахувати його під час обслуговування громадян.
«В умовах війни держава не може залишити українців без можливості розпоряджатися своїми коштами на елементарні життєві потреби. Просимо банки відповідально підійти до цього питання та забезпечити таку можливість громадянам, рахунки яких були заблоковані до війни»
ПИТАННЯ ЩОДО РОЗБЛАКУВАННЯ РАХУНКУ ТА ПОВЕРНЕННЯ СПИСАНИХ КОШТІВ НЕ ВИРІШУЮТЬ.
Щодо списання коштів, все цілком прозоро.
Списання виконано згідно Постанови Національного Банку України «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг» від 29.07.2022 № 163.
Дані списання були зроблені не банком, тому і повернути їх в мене немає можливості.
Для уточнення цього вам потрібно звернутися до виконавця. До нас надійшла платіжні інструкція і ми її виконали.
Додатково ми надіслали вам офіційного листа з усіма поясненнями, щодо яких і відбулося списання.
*Микита
Коментарі (14)
Найкращий оператор
Марі♥
Написати коментар
Клієнтоорієнтований підхід
Ваш помічник, Микита 😉
Написати коментар
Непоганий банк, але є одне але
Будь-які перекази, платежі та інші операції проходять оперативно та без нарікань. До війни банк також пропонував дуже вигідні умови для покупок у розстрочку за картами Red та Caméléon. Це безумовні плюси.
Однак мушу зауважити, що користуватися кредитним лімітом абсолютно невигідно! Так, на початку року я перевів декілька сум із кредитки Red на дебетову картку іншого банку і в процесі зіткнувся з великою кількістю комісій, яких немає в інших банках.
Для порівняння, Приват та Моно стягують 4% комісії за переказ кредитних коштів та їх зняття у банкоматі. У Сенсі за кожну операцію стягується 20 грн, ті ж самі 4% і ще додатково 39,99% річних за користування коштами. Просто жах! Тримати карту у грейс-періоді при таких умовах нереально. Варто зауважити, що у рекламних матеріалах, які присвячені цьому пакету послуг, не йдеться про стягування відсотків за перекази та зняття коштів. Дуже шкодую про той день, коли вирішив переказати гроші з кредитки Red.
Звичайно, що в першу чергу це прогавини саме моєї фінансової грамотності, але я все ж таки не розумію, чому Сенс запровадив такі непідйомні тарифи. Мене це просто вивело з рівноваги. Дуже засмучений цією ситуацію і не раджу кредитні продукти Сенсу, якщо ви плануєте користуватися ними для будь-яких інших цілей, окрім покупок.
З приводу кредитних продуктів для готівкових операцій, то ми відкрито говоримо, що пільговий (грейс) період діє лише на покупки за нашими картками. З приводу комісії, то що по Хамелеону, що Red вона не 4%+20грн, а 4%, мінімум 20грн, трішки інше ;)
Для переказів і зняття готівки більш вигідна Red Cash, по ній нижча відсоткова ставка (звісно, що є 3,5% РКО, але його не буде, якщо вчасно погашати борг), + немає комісії 4%, мінімум 20грн за зняття/переказ кредитних коштів. Якщо треба готівка на тривалий строк, то краще будь-якої кредитки буде грошовий кредит, в більшості випадків переплата буде меншою.
Дякуємо за зворотній зв'язок, до речі, якщо зараз є труднощі з погашенням боргу, то для вас в додатку може бути доступна реструктуризація боргу по кредитці на значно вигідніших для вас умовах ;)
^З повагою, Богдан
Коментарі (5)
НБУ национализирует «Сенс Банк» (ранее — 🅰️«Альфа-банк»)
За законопроект № 9107−1 проголосовали 274 народных депутата.
Законопроект предлагает запретить подсанкционному лицу приобретать или увеличивать существенное участие в банке. Это означает, что НБУ будет обязан признавать банк неплатежеспособным и вывести его с рынка в случае, если против владельцев такого учреждения применены украинские и международные санкции.
Я так понимаю сенс банк умер?
Выводите средства!
Це один із можливих сценаріїв. Однак, наразі, ми не маємо офіційної інформації, щоб зорієнтувати вас щодо конкретних строків та планів регулятора.
Ми готові до будь-якого розвитку подій.
Якщо банк залишиться приватним — знаємо як розвивати один з найкращих приватних банків. Якщо ж банк стане державним — будемо розбудовувати один з найбільш технологічних державних банків.
Важливо пам’ятати, що зміна власника банку стосується лише акціонерів та ніяк не впливає на клієнтів.
Наша справа — боронити економічний фронт, надавати клієнтам найкращий сервіс.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Коментарі (19)
Відсутність підтримки.
Вже місяць, як ситуація не змінилась взагалі. Підтримка відсутня.
Терміни поступово збільшуються від 7−10 до вже 180 днів. І жоден співробітник не несе відповідальність.
Коментарі (1)