×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.45 |
USD | 41.75 | 42.35 |
Всі курси банку |
Людина яка зберігала мені 8000 грн
Складність була в тому що карту я закрив, щоб не користуватись кредиткою, але борг там був понад 30 тисяч грн.
Звернувся в чат підтримки, нажаль Дмитро яцковський підійшов до питання дуже топорно, і сказав що так як рахунок закритий, в мене немає такої можливості і я не маю можливості скористатись такою послугою.
Я засмутився, але спробував подзвонити по відео чату до працівників. І тут почалась магія:
Дуже привітна людина Ольга, уважно мене вислухала, попросила зачекати вона дізнається що можна зробити. Зафіксувала всю інформацію. Через 2 години подзвонила і сказала, що може допомогти мені, навіть якщо рахунок вже закритий, і в застосунку не пускає платіж. Надіслала реквізити і підказала як оплатити. Я сплатив 20500 грн і банк мені зменшив борг ± на 8500 грн.
Я безмежно вдячний Ользі за те що вона все зробила для того щоб людина змогла закрити кредит, по акційній пропозиції, навіть долаючи певні труднощі.
В котре переконуюсь, справа не в банку, а в людях які там працюють. Мені пощастило потрапити на людину яка мислить спокійно, виважено, логічно, та всім серцем хоче допомогати людям, вирішувати їх складнощі.
Велике дякую Вам пані Ольга, сподіваюсь ви станете тренером і навчите сотні операторів піклуватись та турбуватись про людей❤️
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (3)
Жесть
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі
/Анастасія
Коментарі (3)
самый неудобный банк под депозиты
В других банках при завершении депозита достаточно сделать несколько кликов, чтобы оформить снятие средств в одном из отделений. И также потратить 5−7 минут на снятие, но только не в бывшем альфа-банке.
1. Депозит закончился, обязательно звони или пиши в службу поддержки, чтобы забронировать средства. Автоматизировать процесс никак.
2. Прихожу в отделение, пытаюсь снять деньги, которые с депозита упали на «мій рахунок», а сотрудник банка говорит, что за это комиссия 1,5%! Надо выводить оказывается на карту и с нее снимать без процентов. То есть, я минут 15 убил на то, чтобы через службу поддержки заказать средства, а их сотрудник даже не додумался заранее предупредить, что надо перевести деньги на карту?
3. Окей, перевожу со своего счета на карту. Платеж проходит, в меню карты показано, что есть перевод на мою сумму, но их на балансе просто нет. Сотрудник банка говорит, что надо подождать несколько минут. Проходит более получаса, сотрудник банка никак помочь не может. Пишу в службу поддержки, оказывается надо активировать карту.
То есть в приложении при переводе нельзя было указать, что карта неактивна? То есть сотрудник банка не научился определять, почему перевод может зависнуть?
Активирую карту и жду еще 30 минут, пока средства наконец зачислятся на счет.
Потрачено несколько часов на банальную операцию.
Сенс-банк — это непрофессионализм и неудобность на всех уровнях.
А тепер повернуся до вашого відгуку.
Вірно, бронь готівки відбувається саме через чат підтримки або контакт-центр, або якщо зручно, в самому відділенні.
Все вірно, якщо знімати кошти з поточного рахунку, комісія буде 1.5%. Проте добре, що колега вас попередив та допоміг зняти без комісії з рахунку картки.
Стосовно того, що вас не інформував співробітник чату, вибачте, будь ласка, проведемо розбір цього кейсу з колегами.
Прикро, що з активуванням картки вам допомога затягнулася. Цей момент також розберемо з колегами.
Щиро вибачаюся, що виникла така ситуація і ви витратили зайвий час на отримання ваших коштів. Сподіваємося, що після розгляду вашої історії, таких помилок більше не будуть колеги допускати.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Реструктуризація — розстрочка.
І на моє запитання, це виходить, що я із-за операторів подарував гроші банку. Оператор відповів: Вибачте, що так вийшло.
Класно. За них я втратив 5к грн, а отримав — вибачте.
Сервіс просто — супер (сарказм)
Ви дійсно достроково погашали борг і оскільки вам не розказали деталі, то це призвело до прострочення. Однак всі кошти, які ви вносили пішли на погашення боргу, достроково, що в свою чергу зменшило борг і відповідно кількість відсотків, яка на нього нараховувалася. Проте мінімальні платежі після дострокового погашення все ще формуються і банк на них очікує, саме через це і виникла прострочка. Проте штрафів і пені за прострочення ми не нараховуємо, тобто тут ви не втратили коштів.
Дострокове погашення потрібно проводити завжди, якщо ви хочете погасити суму більшу, ніж мінімальний платіж. Тобто тут фактично все правильно.
Мені дуже шкода, що вам не пояснили детально як це працює в службі підтримки і ми з цим обов'язково розберемося, керівники співробітників вже в курсі цієї ситуації. Пробачте, будь ласка, за це. Проте всі ваші гроші, в т.ч. і ті 5 тис. грн, про які говорите, нікуди не зникли, а погасили борг.
Пропрацюємо це, щоб в майбутньому подібні ситуації не повторилися.
^З повагою, Богдан
Коментарі (3)
Вопрос по кредиту
Від себе зробив запит на колег, які допомогли вам надати нову реструктуризацію. Можете переглянути у застосунку Sense SuperApp, пропозиція вам вже з вчорашнього дня доступна для оформлення.
У разі додаткових запитань, можете написати нам 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (7)
не могу скачать приложение
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (7)
Никогда не связывайтесь с этим банком
Але хочу зауважити, що стосується лише кредитних умов.
Згідно цивільного кодексу України: «У період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану та у тридцятиденний строк після його припинення або скасування у разі прострочення позичальником виконання грошового зобов’язання за договором, відповідно до якого позичальнику було надано кредит (позику) банком або іншим кредитодавцем (позикодавцем), позичальник звільняється від відповідальності».
Також, згідно умов договору:
6.1. Сейф може бути розкритий Банком не в присутності Клієнта, але за умови присутності працівників Банку, які входять до складу спеціально створюваної для цих цілей комісії.
Але з початку повномасштабної війни банком було прийнято рішення не розкривати сейфи!
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
хороший банк только для своих
*Микита
Коментарі (7)
Навмисно не надають доступ до зп рахунку порушуючи чинне законодавство!!!
Тобто, арешти на рахунках були весь цей час. 05.05.2023 відновились обмеження в системах банку (блокування), які були тимчасово зняті.
Зазначимо, якщо документи було відправлено через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту.
Також відмітимо, що ваші електронні документи були надіслені не у відповідному вигляді (без підпису Кепом), тому були розглянуті тільки коли поступили паперові документи.
Строки зняття арешту банком залежать від часу надходження документів про зняття арешту. Банк приймає ці документи у робочі дні.
Ваші документи вже були оброблені, тому раді допомогти та проконсультувати.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (20)
Отвратительный банк заблокировал счет
Заблоковано згідно даних пунктів. Який саме — буде вказано в офіційному листі. Ми їх не утримуємо, можете звернутися хоч сьогодні до каси банку і забрати їх.
4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку,
припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або
Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
4.3.6. У разі відкриття Рахунків за цим Договором призупинити (заблокувати) дію Картки/Токену у будь-якому з
перелічених нижче випадків:
• у разі виявлення неплатоспроможності, незаконного використання Картки/Токену, надання недостовірної
інформації або виникнення у Банку підозри щодо вірогідної загрози незаконного використання Картки/Токену
Держателя/Довіреної особи Держателя, в тому числі в разі отримання інформації про це від МПС;
• у разі порушення Держателем Картки умов цього Договору;
• у разі не надання Держателем документів згідно п. 4.2.1., 4.2.5. та 4.2.6.;
• у разі припинення хоча б однієї з порук (гарантій), наданих будь-якою третьою особою за зобов’язаннями
Клієнта перед Банком по цьому Договору;
• у разі виникнення Несанкціонованої кредитної заборгованості за Рахунком та/або простроченої заборгованості
за короткостроковим кредитом / простроченої заборгованості за Відновлюваною кредитною лінією в день
виникнення;
• отримання від Клієнта повідомлення відповідно до п. 4.2.12 цього Договору;
• у випадку встановлення факту на підставі офіційних документів/звернень/повідомлень правоохоронних та/або
підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, органів державної влади і т.д. та/або наявності
обґрунтованих підозр банку, здійснене на підставі висновків уповноважених служб Банку, про порушення
Клієнтом умов п. 4.2.5 Договору та/або про факт здійснення противоправної (протизаконної) діяльності
(використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним (злочинним) шляхом);
• в інших випадках, прямо передбачених цим Договором.
Посилання на ДКБО:
https://sensebank.com.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-01052023.pdf
*Микита
Коментарі (10)
Актуалізація данних
Ваш помічник, Микита 🙂
Коментарі (2)
Что мне не понравилось в этом банке
Коментарі (2)
Жахливий банк !!! сплачуеш кредит та відсотки, а борг по кредиту росте!!!
28,01,2019 отримав кредитну картку.
15,06,2020 картку заблокували. причини не зїясовував (причини незїясовував, боргів не було продовжував сплачувати відсотки та погашеня кредиту)
Всего викоростаного коштіи з картки 18,552гр.в цю суму входить знятя та погашеня в льготний термін.
На 24,02,2022 Початок повномаштабноі війни виникла заборгованість яку я сплатив в повному обсязі до 11,01,2023 — сплатив з штрафами та відсотками.
Після чого я дізнався що мій борг по кредиту 27,000гр.
Спілкувався з менеджарами та керікником віділеня (Кийв ВІДДІЛЕНЯ «кИРИЛІВСЬКЕ»
Відповіді не отримав — спілкувались вічливо.
Но як можливо роками сплачувати відсотки та погашеня кредиту, а борг рости невідомо — та пояснити не можуть. акт звірки отримав — невідомо що це!!!
мною внесено за термін13,01,2019 по 13,02,2023рік 46тис 327гр
повторю що ежемісячно сплачував відсотки та погашував кредит та штраф як що виникала заборгованість.
памятайте взяв кредит — ти не користувач чи кліент — ти відразу боржник!!! я не з першого разу це зміг пояснити співробітнику гаряч лініі.
На 24/02/22 вона складала іншу суму. Далі платежів від вас не надходило тривалий період, розумію що на початку повномасштабного вторгнення рф були складнощі, в т.ч. і фінансові для багатьох, тому штрафи і пеню банк не нараховував і не нараховує, лише стандартні відсотки.
Відсотки скасувати банк не може, оскільки це призведе до того, що він не зможе працювати і виконувати свої обов'язки перед клієнтами (виплати депозитів, відсотків за ними, проведення операцій, видача готівки і т.д.).
Коли ви почали вносити платежі майже кожного місяця сума боргу поступово зменшувалася, проте на січень 2023 він ще не був погашений.
Оскільки ми розуміємо, що зараз багатьом складно проводити оплати на рівні, як до 24/02/22, то ми підтримуємо клієнтів і пропонуємо програми допомоги. Наприклад реструктуризація, яку ви оформили. По реструктуризації майже вдвічі менша відсоткова ставка і платіж, відповідно погашення боргу для вас набагато ефективніше. Також ви завжди можете достроково погасити весь борг, або його частину, що зменшить суму відсотків. У вашому випадку після внесення достроково суми потрібно додатково звернутися до підтримки, щоб його розподілили на погашення.
По мірі погашення сума відсотків зменшується, а значить швидкість погашення боргу буде більшою. Більш детально з датами та сумами написали в особистих повідомленнях
^З повагою, Богдан
Коментарі (7)
Не знімають обмеження
Вибір рахунку, по якому дозволено видачу 13400грн/місяць відбувається шляхом подання постанови виконавцем до банку. Строки залежить від того, яким чином було надіслано постанову (лист або через НАІС).
Через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання банком.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту. Зі свого боку ми дотримуємось норм чинного законодавства і тому після надходження постанови ви зможете отримувати 13400грн на місяць з обраного рахунку.
^З повагою, Богдан
Коментарі (1)
обманывает клиентов !!!
Як тільки вам надійде довідка про спрощення, кредит закриється і більше ви не будете бачити цю суму.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Самий некомпетентний оператор в чаті
2 рази звертався в чат і 2 рази вона не знала не і змогла відповісти
1. Питання було:" пояснити що таке паспорт споживчого кредиту,і чому він дається до хамелеона.Не змогла відповісти, сказала що не має нічого давитись, то можливо ви окремо оформити кредит.
2 питання було, що входить в 10 покупок в умовах, щоб вайт був безкоштовним, написала що тільки покупки в магазині через термінал фізично або через Гугл/епл пей і все.
Зверніть увагу на данного оператора.вона взагалі нічого не знає.
Щоб вже остаточно ви мали відповідь на ваші запитання, я вам також надам відповідь:
1. Паспорт споживчого кредиту містить умови по пільговому періоду, по кредитному ліміту, який може бути встановлений по картці, %% ставку та інше.
Не зважаючи на те, що картка Хамелеон зараз оформлюється без кредитного ліміту, за замовчуванням ми надаємо пакет документів при оформлені, і один з них — паспорт споживчого кредиту.
Уся документація, котра надається клієнтам, є на нашому сайті: https://sensebank.com.ua/credit-cards/cameleon. Потрібно прогорнути вниз у розділ «Документи» (зліва), та відшукати вкладку «Форми угод Cameleon» (справа).
2. Моя колега надала відповідь стосовно покупок та оплати в інтернеті (хочу зауважити, що вона уточнили, щоб було саме як «Покупки»). Але все вірно, також підходить оплата комунальних послуг, поповнення мобільного інтернету.
Дякую, що залишили ваш відгук! Ми ще раз пройдемося додатково по цим питанням з Людмилою 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (5)
Дубовая поддержка! Мобильное приложение вводит в Обман.
Общение с поддержкой ни к чему не привело, сотрудники банка считают правильным, что такие операции не отображаются в выписке движений средств по карте.
З приводу відображення дякуємо за зворотній зв'язок в коментарях, що розібралися :)
Головна проблема, через яку виникла ця ситуація — це те, що комісію не списали одразу після проведення операції, а лише після фіналізації операції по рахунку. В мобільному додатку Sense SuperApp в таких випадках комісія завжди відображається поруч з операцією, за яку нарахована, щоб було зрозуміло, що вона не з'явилася «з повітря».
Сподіваємось, що в майбутньому таких ситуацій не буде, ваші зауваження взяли до уваги ✅
^З повагою, Богдан
Коментарі (9)
Чат-бот.Консультація
З повагою, Андрій 💙
Написати коментар
Велике дякую працівнику Світлані Салюк
Завжди чекаємо на вас як Хатіко в чаті, щоб допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
Решение вопроса по кредиту
1. Почему банк не уведомил меня что продали или передали на обслуживание коллекторам? (сотридники банк тоже почемуто говорят то продали то передали)
2. Мне звонили с банка сотрудники мы общались что да как после чего они сказали что нужно подойти в отделение и предоставить оригиналы документов обговориных и написать заявление на главу банка и будет доступно предложение 50\50 я сходил все сделал. Ответ не получил предложение тоже. Звоню можно узнать что с ответом говорят отправля смотрите в спаме возможно. Посмотрел нет ни чего. Сотрудники говорили ожидайте все будет в итоге продали или передали коллекторам. Почумы так происходит? Меня сотрудники банка обмановали?
Прошу связаться со мной предстовителей банка и разьяснить ситуацию. Я жил в харькове по улице Бучма кто знает она очень сильно разбита. На данный момент являюсь ВПО. Хочется найти все-таки с банком взаипонимание.
Написати коментар