Що коїться?)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
Попередньо спілкувалась безліч разів з операторами, які надавали мені некомпетентну інформацію, одна з консультантів пояснила списання грошової суми з карти, яка зникла «хакерською атакою» та повідомляли, що зарахування на картку не було, кидали слухавку при розмові щодо ситуації, яка трапилась з втратою моїх коштів-вирішити питання остаточно мені все ж, потрібно.
7.07 у мене було заразування коштів на карту, відразу всю суму я надіслала на дохідний сейф-в сумі вийшло 11000.
Потім через певний час я побачила недостаток коштів. Я звернулась на гарячу лінію, мені не надали консультацію, обіцчючи перетелефонувати чого зроблено не було і я звернулась в банк.
«Овердрафт» на карті складав «5886,62» кошти мали повернутись сьогодні до 9:00. Я їх не отримала ще досі. В чому справа? Чи будуть кошти на карті взагалі?
Виписка з банку у мене на руках і там все чітко пояснено, видно недостачу.
Чому оператори дозволяють собі хамити, говорити на підвищених тонах? Це обличчя банку?
Також працівник, де я брала виписку сказав, що все буде добре-в результаті, дав мені номер телефону, який є заблокованим і відразу скидає дзвінок.